فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۴

قسمت اول : تسهیم دانش ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵

۲-۱ دانش و انواع آن ……………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵

۲-۲ مدیریت دانش……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷

۲-۳ مفهوم تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………… ۱۹

۲-۴ مدل های تسهیم دانش……………………………………………………………………………………………………………… ۲۱

۲-۴-۱ مدل عمل منطقی………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۲

۲-۴-۲ مدل رفتار برنامه ریزی شده……………………………………………………………………………………………………. ۲۳

۲-۴-۳ مدل تسهیم دانش هندریکس………………………………………………………………………………………………… ۲۴

۲-۴-۴ مدل تسهیم دانش یانگ و هولدن…………………………………………………………………………………………… ۲۴

۲-۴-۵ مدل تسهیم دانش لی و الهوامد…………………………………………………………………………………………….. ۲۶

۲-۴-۶ مدل تسهیم دانش واندن هوف و وان وینن…………………………………………………………………………….. ۲۷

۲-۵ مؤلفه های کلیدی تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………. ۲۸

۲-۶ موانع تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۹

۲-۷ اهمیت تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………. ۳۲

۲-۸ تسهیم دانش در آموزش عالی…………………………………………………………………………………………………….. ۳۳

قسمت دوم : قابلیت جذب دانش……………………………………………………………………………………………………… ۳۵

۲-۹ مفهوم قابلیت جذب دانش…………………………………………………………………………………………………………. ۳۵

۲-۱۰ انواع قابلیت جذب دانش………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶

۲-۱۰-۱ قابلیت جذب بالقوه …………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶

۲-۱۰-۲ قابلیت جذب بالفعل ……………………………………………………………………………………………………………. ۳۷

۲-۱۰-۳ قابلیت جذب مطلق ……………………………………………………………………………………………………………. ۳۸

۲-۱۰-۴ قابلیت جذب نسبی……………………………………………………………………………………………………………… ۳۹

۲-۱۱ مدل های قابلیت جذب دانش………………………………………………………………………………………………….. ۴۱

۲-۱۱-۱ مدل قابلیت جذب دانش کوهن و لونیتال…………………………………………………………………………….. ۴۱

۲-۱۱-۲ مدل قابلیت جذب دانش زهرا و جرج ………………………………………………………………………………….. ۴۲

۲-۱۱-۳ مدل قابلیت جذب دانش منبیوا و همکاران…………………………………………………………………………… ۴۳

۲-۱۱-۴ مدل قابلیت جذب دانش لین و همکاران …………………………………………………………………………….. ۴۴

۲-۱۱-۵ مدل قابلیت جذب دانش تودوروا و داریسین ………………………………………………………………………. ۴۵

۲-۱۲ مؤلفه های کلیدی قابلیت جذب دانش ……………………………………………………………………………………. ۴۷

۲-۱۳ اهمیت قابلیت جذب دانش در نوآوری سازمان…………………………………………………………………………. ۴۹

۲-۱۴ قابلیت جذب دانش و آموزش عالی…………………………………………………………………………………………… ۵۰

قسمت سوم : بهبود کیفیت علمی …………………………………………………………………………………………………….. ۵۳

۲-۱۵ مفهوم کیفیت………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۳

۲-۱۶ کیفیت در آموزش عالی……………………………………………………………………………………………………………. ۵۴

۲-۱۷ مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش عالی…………………………………………………………………………………….. ۵۶

۲-۱۸ اعتباربخشی و تضمین کیفیت در آموزش عالی…………………………………………………………………………. ۵۷

۲-۱۹ مدل های جدید اعتباربخشی در آموزش عالی…………………………………………………………………………… ۵۸

۲-۱۹-۱ برنامه بهبود کیفیت علمی (AQIP)……………………………………………………………………………………. 58

۲-۱۹-۱-۱ ارزشها و مؤلفه های برنامه بهبود کیفیت علمی………………………………………………………………… ۶۰

۲-۱۹-۱-۲ محاسن برنامه بهبود کیفیت علمی…………………………………………………………………………………… ۶۴

۲-۱۹-۲ برنامه ارزیابی و ارتقاء کیفیت (PEAQ)………………………………………………………………………………. 66

۲-۱۹-۲ مدل مسیر ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۸

۲-۲۰ ارتباط بین مدل کیفیت بالدریج و برنامه بهبود کیفیت علمی……………………………………………………. ۷۰

۲-۲۱ یادگیری سازمانی و برنامه بهبود کیفیت علمی…………………………………………………………………………. ۷۳

قسمت چهارم : ارتباط تسهیم دانش ، قابلیت جذب دانش و بهبود کیفیت علمی………………………………. ۷۵

۲-۲۲ تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش…………………………………………………………………………………………. ۷۵ ۲-۲۳ رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی………………………………………………………………………………………….. ۷۷

۲-۲۴ الگوی مفهومی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………… ۷۷

قسمت پنجم : پژوهش های مرتبط با موضوع پژوهش ……………………………………………………………………….. ۷۸

۲-۲۵ پژوهش های انجام شده در خارج……………………………………………………………………………………………… ۷۹

۲-۲۶ پژوهش های انجام شده در ایران …………………………………………………………………………………………….. ۸۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.