فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگیهای شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان؛ تحلیل روانشناختی و آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگیهای شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان؛ تحلیل روانشناختی و آموزشی دارای ۸۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگیهای شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان؛ تحلیل روانشناختی و آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگیهای شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان؛ تحلیل روانشناختی و آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگیهای شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان؛ تحلیل روانشناختی و آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگیهای شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان؛ تحلیل روانشناختی و آموزشی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱ – مقدمه…………………………………………………………. ۱۳
۲-۲- معنا و مفهوم شخصیت …………………………………. ۱۴
۲-۳- تعاریف شخصیت ……………………………………………. ۱۶
۲-۴- تاریخچه ارزیابی شخصیت……………………………………… ۱۸
۲-۴-۱- طالع بینی ، کف بینی و جمجمه شناسی……………. ۱۹
۲- ۵ – عوامل موثر در شکل گیری شخصیت …………………… ۲۴
۲-۵-۱ – عوامل فردی………………………………………. ۲۴
۲-۵-۲ – عوامل محیطی………………………………………. ۲۵
۲-۶ – نظریه زیگموند فروید…………………………………. ۲۸
۲-۷ – ساختار شخصیت…………………………………………۲۹
۲-۸ – ساختار شخصیت انسان از نظر فروید……………………….۲۹
۲-۸-۱- نهاد……………………………………….۲۹
۲-۸-۲ – من یا خود…………………………. ۳۰
۲-۸-۳- من برتر یا فراخود ……………………………………..۳۰
۲-۹ – نظریه ویژگی های شخصیتی از نظر فروید…………. ۳۱
۲-۱۰ – مراحل رشد روانی – جنسی از نظر فروید……………… ۳۱
۲-۱۰-۱ – مرحله دهانی…………………………….. ۳۱
۲-۱۰-۲ – مرحله مقعدی……………………………….. ۳۲
۲-۱۰-۳ – مرحله آلتی ………………………………….۳۲
۲-۱۰-۴ – مرحله نهفتگی……………………………….. ۳۳
۲-۱۰-۵- مرحله تناسلی ………………………………… ۳۳
۲-۱۱- نظریه ی تحلیلی یونگ ………………….. ۳۳
۲-۱۲- ساختار شخصیت از نظریه یونگ……………………… ۳۴
۲-۱۲-۱- من یا خود……………………………………… ۳۴
۲-۱۲-۲- ناهشیار فردی……………………………….. ۳۴
۲-۱۲-۳- نا هشیار جمعی…………………………….. ۳۴
۲-۱۲-۴- صورت های ازلی یا کهن الگو…………………۳۴
۲-۱۲-۴-۱- پرسونا یا نقاب………………………………۳۵
۲-۱۲-۴-۲- سایه…………………………………………. ۳۶
۲-۱۲-۴-۳- آنیما و آینموس……………………….. ۳۶
۲-۱۲-۴-۴- خود………………………………..۳۶
۲-۱۳- سنخ های شخصیت در نظریه یونگ…………………….۳۷
۲-۱۳-۱- برونگرای متفکر………………………………………. ۳۷
۲-۱۳-۲- برونگرای احساسی……………………………. ۳۸
۲-۱۳-۳- برونگرای حسی…………………………………۳۸
۲-۱۳-۴- برونگرای شهودی…………………………….. ۳۸
۲-۱۳-۵- درونگرای متفکر……………………………۳۸
۲-۱۳-۶- درونگرای احساسی……………………………….۳۸
۲-۱۳-۷- درونگرای حسی…………………………….۳۸
۲-۱۳-۸- درونگرای شهودی……………………………۳۹
۲-۱۴- دیدگاه آیزنگ در زمینه شخصیت………………..۴۰
۲-۱۵- روش تحقیق آیزنگ در زمینه شخصیت………………….۴۰
۲-۱۶- دیدگاه آدلر در مورد شخصیت………………۴۳
۲-۱۷- نظریه آلفود آدلر………………………………….۴۴
۲-۱۸- اصول عمده نظریه آدلر………………………۴۴
۲-۱۹- نظر آدلر در مورد شکل گیری شخصیت…………………. ۴۵
۲-۲۰- تیپ های شخصیتی در مورد آلپورت…………………۴۶
۲-۲۰-۱- صفات اعظم……………………………………..۴۷
۲-۲۰-۲- صفات مرکزی……………………………………..۴۷
۲-۲۰-۳- صفات ثانوی…………………………………۴۷
۲-۲۱- رویکرد آلپورت به شخصیت…………………۴۷
۲-۲۲- ساختار شخصیت از نظر آلپورت…………………………..۴۸
۲-۲۳- ویژگی های شخصیتی در نظریه گوردون آلپورت….۴۹
۲-۲۳-۱- ویژگی های اصلی………………………….۴۹
۲-۲۳-۲- ویژگی های مرکزی…………………. ۴۹
۲-۲۳-۳- ویژگی های ثانوی………………………………۵۰
۲-۲۴- پخته شدن شخصیت از نظر آلپورت…………۵۰
۲-۲۵- تیپ های شخصیتی…………………………….۵۱
۲-۲۵-۱- طبقه بندی کرچمر…………………………..۵۲
۲-۲۵-۱-۱- طبقه پیک نیک…………………………..۵۲
۲-۲۵-۱-۲- طبقه لپتوزوم………………………….. ۵۲
۲-۲۵-۱-۳- طبقه سنخ پهلوانی………………………………..۵۳
۲-۲۵-۲- طبقه بندی شلدن………………………………۵۳
۲-۲۵-۲-۱- اندومورفی…………………………………۵۴
۲-۲۵-۲-۲- موزومورفی………………………………..۵۴
۲-۲۵-۲-۳- اکتومورفی………………………………۵۴
۲-۲۶- پیشرفت تحصیلی……………………………………………… ۵۵
۲-۲۷- عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان…………۵۵
۲۲-۲۸- تجربه معلمان………………………………….. ۶۱
۲-۲۹- مهارت معلم…………………………………………. ۶۱
۲-۳۰- نگرش معلم…………………………………. ۶۱
۲-۳۱- اهمیت و ضرورت دوره ی ابتدایی………۶۲
۲-۳۲- ویژگی دانش آموزان دوره ی ابتدایی………………………۶۳
۲-۳۳- ویژگی های معلم در دوره ابتدایی………………….. ۶۷
۲-۳۳-۱- ویژگی های شخصی معلم…………….۶۸
۲-۳۳-۲- ویژگی های حرفه ای و فنی معلم…………….۶۹
۲-۳۳-۳- مهارت در برقراری روابط و مناسبات شخصی….۷۰
۲-۳۳- پیشینه های تحقیق……………………….. ۷۲
۲-۳۴- خلاصه مطالعات انجام گرفته در فصل ۲………………..۷۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 