فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگی‌های شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان؛ تحلیل روان‌شناختی و آموزشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگی‌های شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان؛ تحلیل روان‌شناختی و آموزشی دارای ۸۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگی‌های شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان؛ تحلیل روان‌شناختی و آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگی‌های شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان؛ تحلیل روان‌شناختی و آموزشی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگی‌های شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان؛ تحلیل روان‌شناختی و آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگی‌های شخصیتی معلمان با میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان؛ تحلیل روان‌شناختی و آموزشی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱ – مقدمه…………………………………………………………. ۱۳

۲-۲- معنا و مفهوم شخصیت …………………………………. ۱۴

۲-۳- تعاریف شخصیت ……………………………………………. ۱۶

۲-۴- تاریخچه ارزیابی شخصیت……………………………………… ۱۸

۲-۴-۱- طالع بینی ، کف بینی و جمجمه شناسی……………. ۱۹

۲- ۵ – عوامل موثر در شکل گیری شخصیت …………………… ۲۴

۲-۵-۱ – عوامل فردی………………………………………. ۲۴

۲-۵-۲ – عوامل محیطی………………………………………. ۲۵

۲-۶ – نظریه زیگموند فروید…………………………………. ۲۸

۲-۷ – ساختار شخصیت…………………………………………۲۹

۲-۸ – ساختار شخصیت انسان از نظر فروید……………………….۲۹

۲-۸-۱- نهاد……………………………………….۲۹

۲-۸-۲ – من یا خود…………………………. ۳۰

۲-۸-۳- من برتر یا فراخود ……………………………………..۳۰

۲-۹ – نظریه ویژگی های شخصیتی از نظر فروید…………. ۳۱

۲-۱۰ – مراحل رشد روانی – جنسی از نظر فروید……………… ۳۱

۲-۱۰-۱ – مرحله دهانی…………………………….. ۳۱

۲-۱۰-۲ – مرحله مقعدی……………………………….. ۳۲

۲-۱۰-۳ – مرحله آلتی ………………………………….۳۲

۲-۱۰-۴ – مرحله نهفتگی……………………………….. ۳۳

۲-۱۰-۵- مرحله تناسلی ………………………………… ۳۳

۲-۱۱- نظریه ی تحلیلی یونگ ………………….. ۳۳

۲-۱۲- ساختار شخصیت از نظریه یونگ……………………… ۳۴

۲-۱۲-۱- من یا خود……………………………………… ۳۴

۲-۱۲-۲- ناهشیار فردی……………………………….. ۳۴

۲-۱۲-۳- نا هشیار جمعی…………………………….. ۳۴

۲-۱۲-۴- صورت های ازلی یا کهن الگو…………………۳۴

۲-۱۲-۴-۱- پرسونا یا نقاب………………………………۳۵

۲-۱۲-۴-۲- سایه…………………………………………. ۳۶

۲-۱۲-۴-۳- آنیما و آینموس……………………….. ۳۶

۲-۱۲-۴-۴- خود………………………………..۳۶

۲-۱۳- سنخ های شخصیت در نظریه یونگ…………………….۳۷

۲-۱۳-۱- برونگرای متفکر………………………………………. ۳۷

۲-۱۳-۲- برونگرای احساسی……………………………. ۳۸

۲-۱۳-۳- برونگرای حسی…………………………………۳۸

۲-۱۳-۴- برونگرای شهودی…………………………….. ۳۸

۲-۱۳-۵- درونگرای متفکر……………………………۳۸

۲-۱۳-۶- درونگرای احساسی……………………………….۳۸

۲-۱۳-۷- درونگرای حسی…………………………….۳۸

۲-۱۳-۸- درونگرای شهودی……………………………۳۹

۲-۱۴- دیدگاه آیزنگ در زمینه شخصیت………………..۴۰

۲-۱۵- روش تحقیق آیزنگ در زمینه شخصیت………………….۴۰

۲-۱۶- دیدگاه آدلر در مورد شخصیت………………۴۳

۲-۱۷- نظریه آلفود آدلر………………………………….۴۴

۲-۱۸- اصول عمده نظریه آدلر………………………۴۴

۲-۱۹- نظر آدلر در مورد شکل گیری شخصیت…………………. ۴۵

۲-۲۰- تیپ های شخصیتی در مورد آلپورت…………………۴۶

۲-۲۰-۱- صفات اعظم……………………………………..۴۷

۲-۲۰-۲- صفات مرکزی……………………………………..۴۷

۲-۲۰-۳- صفات ثانوی…………………………………۴۷

۲-۲۱- رویکرد آلپورت به شخصیت…………………۴۷

۲-۲۲- ساختار شخصیت از نظر آلپورت…………………………..۴۸

۲-۲۳- ویژگی های شخصیتی در نظریه گوردون آلپورت….۴۹

۲-۲۳-۱- ویژگی های اصلی………………………….۴۹

۲-۲۳-۲- ویژگی های مرکزی…………………. ۴۹

۲-۲۳-۳- ویژگی های ثانوی………………………………۵۰

۲-۲۴- پخته شدن شخصیت از نظر آلپورت…………۵۰

۲-۲۵- تیپ های شخصیتی…………………………….۵۱

۲-۲۵-۱- طبقه بندی کرچمر…………………………..۵۲

۲-۲۵-۱-۱- طبقه پیک نیک…………………………..۵۲

۲-۲۵-۱-۲- طبقه لپتوزوم………………………….. ۵۲

۲-۲۵-۱-۳- طبقه سنخ پهلوانی………………………………..۵۳

۲-۲۵-۲- طبقه بندی شلدن………………………………۵۳

۲-۲۵-۲-۱- اندومورفی…………………………………۵۴

۲-۲۵-۲-۲- موزومورفی………………………………..۵۴

۲-۲۵-۲-۳- اکتومورفی………………………………۵۴

۲-۲۶- پیشرفت تحصیلی……………………………………………… ۵۵

۲-۲۷- عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان…………۵۵

۲۲-۲۸- تجربه معلمان………………………………….. ۶۱

۲-۲۹- مهارت معلم…………………………………………. ۶۱

۲-۳۰- نگرش معلم…………………………………. ۶۱

۲-۳۱- اهمیت و ضرورت دوره ی ابتدایی………۶۲

۲-۳۲- ویژگی دانش آموزان دوره ی ابتدایی………………………۶۳

۲-۳۳- ویژگی های معلم در دوره ابتدایی………………….. ۶۷

۲-۳۳-۱- ویژگی های شخصی معلم…………….۶۸

۲-۳۳-۲- ویژگی های حرفه ای و فنی معلم…………….۶۹

۲-۳۳-۳- مهارت در برقراری روابط و مناسبات شخصی….۷۰

۲-۳۳- پیشینه های تحقیق……………………….. ۷۲

۲-۳۴- خلاصه مطالعات انجام گرفته در فصل ۲………………..۷۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.