فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه نقش دانشگاه در شکلگیری هویت دانشجویان؛ بررسی عوامل فرهنگی، اجتماعی و آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه نقش دانشگاه در شکلگیری هویت دانشجویان؛ بررسی عوامل فرهنگی، اجتماعی و آموزشی دارای ۱۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه نقش دانشگاه در شکلگیری هویت دانشجویان؛ بررسی عوامل فرهنگی، اجتماعی و آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه نقش دانشگاه در شکلگیری هویت دانشجویان؛ بررسی عوامل فرهنگی، اجتماعی و آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه نقش دانشگاه در شکلگیری هویت دانشجویان؛ بررسی عوامل فرهنگی، اجتماعی و آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه نقش دانشگاه در شکلگیری هویت دانشجویان؛ بررسی عوامل فرهنگی، اجتماعی و آموزشی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه …………………………………………………………………………………………….۱۱
اهمیت شناسایی هویت…………………………………………………………………………. ۱۱
تعاریف هویت………………………………………………………………………………….. ۱۲
سبکهای هویت………………………………………………………………………………….. ۱۴
ابعاد هویت……………………………………………………………………………………… ۱۵
انواع هویت…………………………………………………………………………………….. ۱۶
عوامل موثر در شکل گیری هویت……………………………………………………………. ۳۴
۱ ـ ۱ رشد شناختی…………………………………………………………………………….. ۳۴
۱ ـ ۲ نهاد خانواده ………………………………………………………………………………۳۵
۱ ـ ۳ نهاد آموزشی…………………………………………………………………………….. ۳۸
۱ ـ ۴ رفتار نوجوانان………………………………………………………………………….. ۴۰
۱ ـ ۵ گروه همسالان…………………………………………………………………………… ۴۲
۱ ـ ۶ عوامل اجتماعی فرهنگی……………………………………………………………….. ۴۴
۱ ـ ۷ ترتیب تولد و فاصله سنی فرزندان در خانواده………………………………………… ۴۶
۱ ـ ۸ تاثیر رسانه ها بر شکل گیری هویت………………………………………………….. ۴۷
جهانی شدن رسانه ها ……………………. ………………………………………………….. ۴۹
مراحل شکل گیری هویت……………………………………………………………………… ۵۰
بنیان های هویتی ………………………………………………………………………………..۵۰
نظریه رشد روانی اجتماعی اریکسون………………………………………………………… ۵۲
مرحله ۱ ـ رشد روانی ـ اجتماعی اقتصاد در برابر بی اعتمادی……………………………. ۵۲
مرحله ۲ ـ رشد روانی ـ اجتماعی : خودگرایی و اتکا به نفس در برابر شرم و شک……….. ۵۲
مرحله ۳ رشد روانی ـ اجتماعی ابتکار در برابر گناه……………………………………….. ۵۳
مرحله ۴ رشد روانی ـ اجتماعی : کوشایی در برابر حقارت……………………………….. ۵۳
مرحله ۵ رشد روانی ـ اجتماعی : هویت دربرابر گم گشتگی………………………………. ۵۳
مرحله ۶ رشد روانی ـ اجتماعی : تعلق در برابر انزوا……………………………………… ۵۴
مرحله ۷ : رشد روانی ـ اجتماعی : فعالیت در برابر رکود…………………………………. ۵۴
مرحله ۸ : رشد روانی ـ اجتماعی : یکپارچگی در برابرناامیدی……………………………. ۵۴
دیدگاه لوونیگر…………………………………………………………………………………. ۵۵
روند هویت یابی در نوجوانی و جوانی……………………………………………………….. ۵۶
نظریه های هویت یابی……………………………………………………………………….. ۵۶
هویت یابی جوانان ………………………………………………………………………………۵۷
وقفه هویت یابی………………………………………………………………………………… ۶۰
تعلق ……………………………………………………………………………………………..۶۰
پراکندگی هویت………………………………………………………………………………… ۶۰
انواع هویت یابی نوجوانان……………………………………………………………………. ۶۱
بحران هویت……………………………………………………………………………………. ۶۱
پیشینه تاریخی………………………………………………………………………………….. ۶۱
شکل گیری احساس هویت……………………………………………………………………… ۶۳
تاثیر بحران هویت بر جوانان…………………………………………………………………. ۶۴
هویت و جنسیت………………………………………………………………………………… ۶۶
شکل گیری هویت و جنسیت…………………………………………………………………… ۶۷
دانشگاه و شکل گیری هویت دانشجویی………………………………………………………. ۶۸
تعریف اصلاحات………………………………………………………………………………. ۶۸
هویت دانشگاه………………………………………………………………………………….. ۶۸
دانشجو………………………………………………………………………………………….. ۶۸
هویت علمی دانشجو……………………………………………………………………………. ۶۹
شکل گیری هویت دانشگاهی …………………………………………………………………..۶۹
شکل گیری هویت و رشته های تحصیلی…………………………………………………….. ۷۰
نقش دانشگاه در تربیت هویت جوانان………………………………………………………… ۷۱
سیما و محتوای دانشگاه………………………………………………………………………… ۷۲
منزلت و قداست دانشگاه ……………………………………………………………………… ۷۳
دانشگاه جایگاه آموزش و پژوهش……………………………………………………………. ۷۳
نقش دانشگاه در حل بحرانهای فرهنگی و اجتماعی………………………………………… ۷۴
ساختار دانشگاه…………………………………………………………………………………. ۷۴
هویت یابی در دانشگاه…………………………………………………………………………. ۷۶
نظریاتی در مورد زمینه شکل گیری هویت و بحران هویت جوانان و نوجوانان………………..۷۶
۱ ـ ۳ ـ ۱ نظریه کورتینیز……………………………………………………………………. ۷۶
۲ ـ ۳ ـ ۱ نظریه آدافر…………………………………………………………………………. ۷۷
۳ ـ ۳ ـ ۱ نظریه کوته………………………………………………………………………….. ۷۷
۴ ـ ۳ ـ ۱ نظریه استانلی هال…………………………………………………………………. ۷۹
۵ ـ ۳ ـ ۱ نظریه اتورانک ……………………………………………………………………….۷۹
۶ ـ ۳ ـ ۱ نظریه بلوزا…………………………………………………………………………. ۷۹
۷ ـ ۳ ـ ۱ نظریه والون …………………………………………………………………………۸۰
۸ ــ ۳ ـ ۱نظریه اشبرانگر …………………………………………………………………….۸۰
۹ ـ ۳ ـ ۱ نظریه مارسیا ……………………………………………………………………….۸۰
۱۰ ـ ۳ ـ ۱ نظریه اریکسون……………………………………………………………………۸۱
مروری بر پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………….۸۲
هویت و ارزشها …………………………………………………………………………………۹۲
هویت و خلاقیت……………………………………………………………………………….. ۹۳
پژوهش های تازه ……………………………………………………………………………….۹۴
نتیجه گیری…………………………………………………………………………………….. ۹۸
مدل نظری تحقیق………………………………………………………………………………. ۹۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 