فایل کامل مطالعه علمی اصول روان‌شناسی و اهداف بهداشتی کودک و نوجوان؛ بررسی رشد، سلامت و آموزش


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه علمی اصول روان‌شناسی و اهداف بهداشتی کودک و نوجوان؛ بررسی رشد، سلامت و آموزش دارای ۲۴۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه علمی اصول روان‌شناسی و اهداف بهداشتی کودک و نوجوان؛ بررسی رشد، سلامت و آموزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه علمی اصول روان‌شناسی و اهداف بهداشتی کودک و نوجوان؛ بررسی رشد، سلامت و آموزش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه علمی اصول روان‌شناسی و اهداف بهداشتی کودک و نوجوان؛ بررسی رشد، سلامت و آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه علمی اصول روان‌شناسی و اهداف بهداشتی کودک و نوجوان؛ بررسی رشد، سلامت و آموزش :

این پاورپوینت در مورد اصول روانشناسی و اهداف بهداشتی کودک و نوجوان در ۲۴۰ اسلاید کامل شامل مقدمه ،اصول روانشناسی و اهداف بهداشتی کودک و نوجوان،روانشناسی کودک،روانشناسی نوجوان،اختلالات کودکان،اختلالات نوجوانان،اهداف بهداشتی در دوران کودکی و نوجوانی ،ارزیابی های روانشناختی،هیجانات کودکان ،بهداشت روانی کودک رفتارهای ناسازگارانه،اختلالات رفتاری کودکان،اختلال بیش فعالــــی و کمبود توجه و… می باشد.

قسمتی از متن:

*در معاینه وضعیت روانی کودک به موارد زیر بصورت جزیی تر توجه نمود.

ظاهر جسمانی

*تعامل والد –کودک

*جدایی وپیوستن دوباره

*وقو به زمان ومکان واشخاص

*تکلم وزبان

*خلق

*عاطفه

*فرایند ومحتوای فکر

*میزان وابستگی اجتماعی

*رفتار حرکتی

*رفتار کودک از موقعیتی به موقعیت دیگر فرق می کند،لذا داشتن اطلاعات در مورد رفتار کودک در چندین موقعیت کمک کننده است

*اتکاء کامل به شرح حال والدین از رفتار کودک عاقلانه نیست،چرا که ممکن است والدین آشفته باشند تا کودک

*کودکان با نگرش مثبت و خوشایند نسبت به شخصیت الگوهای بزرگسالان در برقراری ارتباط با معلم و دیگران موفق هستند .

*

*کودکان با الگوهای بزرگسال ( تعارض ها – کشاکش ها – ستیز های بین والدین – تحمل تحقیر ها – سرزنش و تنبیه ها ) همیشه با شک و تردید به شخصیت معلم و دیگران می نگرد و در برقراری ارتباط مفید و مؤثر با مشکل مواجه است .

*هیجانات کودکان نباید نادیده گرفته شود .

*هدف نهایی نباید پرورش فرزندانی مطیع و فرمانبر باشد .

*اموزش هیجانات

*سبک چهار گانه فرزند پروری

*هوش عاطفی یا هوش هیجانی (یا EQ) شامل شناخت و کنترل عواطف و هیجان‌های خود است

*

*

*

*۱- والدین بی توجه : -احساسات کودک را کم اهمیت می دانند توجهی به آن نمی کنند

*- به احساسات فرزندان خود بی اعتنا هستند

*- وقتی هیجانات منفی کودک بروز می کند از او می خواهند ساکت باشد ( بدون هیچگونه توجهی )

*- معتقدند هیجانات منفی کودک دست آویزی است برای رسیدن به خواسته هایش

*تأثیرات این سبک : کودک یاد می گیرد احساساتش نادرست است

*۲- والدین ناراضی :

*- رفتارهای والدین بی توجه را شدیدتر نشان می دهند

*- به ابراز احساسات کودکشان ایراد می گیرند و سرزنشش می کنند

*- بر خوش رفتاری فرزندشان بیش از حد اصرار دارند

*- اعتقاد دارند هیجانات منفی را باید کنترل کرد و بچه ها باید از بزرگترها اطاعت کنند

*تأثیر ات : مانند سبک والدین بی توجه

*

همدلانه گوش کردن به حرف های کودک و ارزش قایل شدن برای احساسات او

-وقتی فرزندتان احساسات خود را بیان می کند آنچه را که شنیده و متوجه شده اید دوباره برای او بازگو کنید .

– بهتر است مشاهدات خود از نحوه رفتارفرزندتان را بیان کنید به جای اینکه با سؤال کردن از اصل

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.