فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و مرور پیشینه پژوهشی بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتری؛ تحلیل راهبردهای تعامل پایدار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و مرور پیشینه پژوهشی بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتری؛ تحلیل راهبردهای تعامل پایدار دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و مرور پیشینه پژوهشی بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتری؛ تحلیل راهبردهای تعامل پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و مرور پیشینه پژوهشی بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتری؛ تحلیل راهبردهای تعامل پایدار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و مرور پیشینه پژوهشی بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتری؛ تحلیل راهبردهای تعامل پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و مرور پیشینه پژوهشی بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتری؛ تحلیل راهبردهای تعامل پایدار :

مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری

توضیحات کوتاه از متن:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پژوهش
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

فصل دوم
بخش اول
۱-۲-مقدمه
۲-۲-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی
۲-۲-۱- رویکرد معامله ای (سنتی)
۲-۲-۲- رویکرد بازاریابی رابطه مند
۲-۲-۲-۱-استراتژی های بازاریابی رابطه مند
۲-۲-۳- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری
۲-۳-ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان
۲-۳-۱-وفاداری
۲-۳-۲-اهمیت وفاداری
۲-۳-۴-توسعه وفاداری مشتریان
۲-۳-۵-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان
۲-۴-رضایت مشتری
۲-۵-تعاریف اعتماد
۲-۵-۱-دیدگاه های مختلف به اعتماد
۲-۵-۲-اعتماد در بخش خدمات
۲-۶-ارزش مشتری
۲-۷-ریسک ادراک شده
۲-۷-۱-ابعاد مختلف ریسک
۲-۸-دانش مشتری
۲-۹-هزینه های تعویض
۲-۹-۱-انواع هزینه های تعویض
۲-۱۰-روابط مستمر
۲-۱۱-سهولت در خرید
۲-۱۲-تکرار مصرف
۲-۱۳-قطعیت
۲-۱۴-ادارک مشتری از کیفیت خدمات

۲-۱۴-۱خدمت
۲-۱۴-۲-کیفیت خدمات
۲-۱۴-۲-۱-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات
۲-۱۴-۲-۲-اندازه گیری کیفیت خدمات
بخش دوم:پیشینه تحقیق

۲-۱-مقدمه
از آغاز ده ۱۹۹۰ بحث بر این بود که سازمانهای مشتری گرا و بازار گرا در بازارهای رقابتی موفق ترند می توان گفت بهترین استراتژی برای سازمانها مشتری مداری است به عبارت دیگر اساس سازمانها مشتری است. امروزه در بازارهای رقابتی سازمانها موظفند خواسته ها، تمایلات مشتریان خود را درک کنند و رضایت خاطر مشتریانشان را فراهم کنند. امروزه بازاریابی در سیر تکاملی خود در مرحله ای قرار دارد که بازار پایان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رشد دادن و سوق دادن مشتریان تا حد بلوغ در نردبان وفاداری و میل به خرید مجدد سازمانهاست امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و شرکتها نباید به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان مایل به خرید مجدد نیز هستند دراین پارادایم هدف برقراری روابط بلند مدت و متقابل با گروههای ذینفع و مهمتر از همه هدف این است که با حفظ مشتریان و از دست دادن کمتر مشتریان در بلند مدت منافعی حاصل شود که در نتیجه سهم بازار و سودآوری شرکتها افزایش یابد.

۲-۲-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی:
نظریات مختلف بازاریابی را می توان در قالب سه رویکرد مطرح کرد:
۲-۲- ۱- رویکرد معامله ای (سنتی) :
این رویکرد آغاز مباحث بازاریابی است و در این رویکرد هدف، تلاش درجهت افزایش فروش و یافتن مشتریان جدید است در این رویکرد سازمان فرض می کند که مشتریان موجود را حفظ کرده و بیشترین تلاش را صرف جذب مشتریان می کند در این رویکرد اگر یک مزیت جدید بوجود آید شرکت آماده است تا از یک تأمین کننده به سمت تأمین کننده دیگر حرکت کند و شرکتها در این رویکرد ذینفعانی که سهم مهمی در موفقیت شرکت دارند را نادیده میگرد
( philipson,zineldin,2007 ) .
۲-۲-۲-رویکرد بازاریابی رابطه مند:
پایه و اساس این رویکرد ایجاد و حفظ یک رابط خوب در زمان معامله با مشتریان است یک تغییر عمده ای در بازاریابی ایجاد کرده است به سمت وابستگی و همکاری متقابل حرکت کرده است و برخلاف رویکرد بازاریابی معامله ای اهمیت همکاری طرفهای مختلف مانند تأمین کنندگان، واسطه هاف خرده فروشان برای عرضه بهترین ارزش به مشتریان را مورد هدف قرار داده است تعاریف متعددی از این بازاریابی مطرح شده است که عبارتند از:
بنت (۱۹۹۶) : بازاریابی رابطه مند منجر به ایجاد مزایایی دوطرفه، تعهد طولانی به مشتری، اجرای تعهدات، مبادله و یکدلی بامشتری می شود (ظهوری، ۱۳۸۸) .
از نظر پالمر (۲۰۰۰) : بازاریابی رابطه مند به جای نگرش خصمانه به چانه زنی در معامله می پردازد و فروشنده برای رسیدن به اهداف خود با یکدیگر به توافق می رسند و نسبت به هر تعهداتی پیدا کرده که روابط خود را شکل می دهند .
از نظر کوئیست و همکارانش بازاریابی رابطه مند کارآگاهانه برای برقراری، توسعه، روان سازی رابطه با مشتری به طریقی که ارزش و رقابت پذیری دو طرفه ایجاد نماید (سالاری، ۱۳۸۳).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.