فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره اعتیاد به فناوری اطلاعات و نقش راهبردهای خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی؛ بررسی مبانی نظری و پیشینه علمی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره اعتیاد به فناوری اطلاعات و نقش راهبردهای خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی؛ بررسی مبانی نظری و پیشینه علمی دارای ۷۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره اعتیاد به فناوری اطلاعات و نقش راهبردهای خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی؛ بررسی مبانی نظری و پیشینه علمی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره اعتیاد به فناوری اطلاعات و نقش راهبردهای خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی؛ بررسی مبانی نظری و پیشینه علمی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره اعتیاد به فناوری اطلاعات و نقش راهبردهای خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی؛ بررسی مبانی نظری و پیشینه علمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره اعتیاد به فناوری اطلاعات و نقش راهبردهای خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی؛ بررسی مبانی نظری و پیشینه علمی :
|
بصورت فایل ورد همراه با منابع مقدمه …………………………………………………………. |
۱۶ |
|
۲-۱ پیشرفت تحصیلی ………………………………………. |
۱۶ |
|
۲-۱-۱ تعاریف پیشرفت تحصیلی …………………………………… |
۱۶ |
|
۲-۱-۲ معیارهای پیشرفت تحصیلی ……………………………….. |
۱۷ |
|
۲-۱-۳ عوامل مهم تاثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی ……………. |
۱۸ |
|
۲-۱-۴ به طور کلی عواملی که بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأثیر دارند.. |
۲۲ |
|
۲-۱-۵ خانواده و پیشرفت تحصیلی …………………………………… |
۲۳ |
|
۲-۱-۶ ارزشها و انتظارات والدین و پیشرفت تحصیلی ……………… |
۲۴ |
|
۲-۱-۷ شرایط اجتماعی و اقتصادی و پیشرفت تحصیلی…………….. |
۲۴ |
|
۲-۱-۸ سطح تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی …………………. |
۲۵ |
|
۲-۱-۹ مدرسه و پیشرفت تحصیلی ……………………………. |
۲۵ |
|
۲-۱-۱۰ انتظارات معلم و پیشرفت تحصیلی ………………………. |
۲۶ |
|
۲-۱-۱۱ نمره و ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی ………………… |
۲۶ |
|
۲-۲ یادگیری خود تنظیمی ………………………………….. |
۲۷ |
|
۲-۲-۱ نظریات یادگیری خودتنظیمی ………………………………….. |
۲۸ |
|
۲-۲-۲ راهبردهای خودتنظیمی …………………………………… |
۲۹ |
|
۲-۲-۳ راهبردهای مدیریت منابع ………………………………… |
۳۱ |
|
۲-۲-۴ ویژگی های یادگیرندگان خودتنظیم گر …………………… |
۳۲ |
|
۲-۲-۵ رویکرد ساختن گرایی و یادگیری الکترونیکی ………………… |
۳۲ |
|
۲-۲-۶ پرورش خودتنظیمی در محیط الکترونیکی …………………….. |
۳۴ |
|
۲-۳ فناوری اطلاعات ……………………………………. |
۳۸ |
|
۲-۳-۱ تاریخچه فن آوری اطلاعات …………………………………… |
۴۳ |
|
۲-۳-۲ اهمیت فناوری اطلاعات ……………………………………… |
۴۴ |
|
۲-۳-۳ تاریخچه کاربرد تکنولوژی اموزشی در جهان ………………. |
۴۵ |
|
۲-۳-۴ تاریخچه تکنولوژی آموزشی در ایران …………………….. |
۴۷ |
|
۲-۳-۵ تحقیقات عکس العملهای شناختی در مواجهه با رسانه ها . |
۴۹ |
|
۲-۳-۶ اصول انتخاب امکانات جدید به عنوان یک رسانه آموزشی …. |
۵۱ |
|
۲-۳-۷ انتخاب روش استفاده از ابزار و رسانه جدید به وسیله فراگیر |
۵۲ |
|
۲-۳-۸ امکانات و فن آوری جدید آموزشی و پیشرفت تحصیلی …… |
۵۳ |
|
۲-۳-۹ انواع مختلف فناوری :……………………………………. |
۵۵ |
|
۲-۳-۱۰ اهمیت و ضرورت توجه به علم رایانه و مبانی آن …….. |
۶۰ |
|
۲-۳- ۱۱ مبانی نظری علوم و فنون رایانه………………………….. |
۶۲ |
|
۲-۳-۱۲ اعتیاد به اینترنت یکی از انواع اعتیاد به فناوری اطلاعات .. |
۶۵ |
|
۲-۳-۱۳ انواع اعتیاد اینترنتی ………………………………………. |
۶۷ |
|
۲-۳-۱۴ آثار و پیامدهای اعتیاد اینترنت ………………………………. |
۶۸ |
|
۲-۳-۱۵ عوامل ایجاد کننده اعتیاد اینترنتی ( به جز خود عامل اینترنت ) |
۷۰ |
|
۲-۳-۱۶ راهبردهای درمانی ……………………………………………. |
۷۱ |
|
۲-۳-۱۷ معرفی خلاصه ای از آخرین پژوهش ها…………………… |
۷۲ |
|
۲-۳-۱۸ فضا و زمان آموزشی لازم آموزشی (برنامه زمان بندی)……. |
۷۳ |
|
۲-۴ مروری بر تحقیقات انجام شده ………………………….. |
۷۹ |
|
۲-۴-۱ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور …………………….. |
۷۹ |
|
۲-۴-۲ مطالعات انجام شده در داخل کشور …………………….. |
۸۳ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 