فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی دارای ۶۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه …………………………………………………………………………………………… ۱۷

۲- ۱- جایگاه آموزش مهارت های زندگی……………………………………………………. ۱۸

۲-۲- پیشینه توجه به آموزش مهارت های زندگی…………………………………………… ۲۱

۲- ۳- تبیین مفهوم مهارت های زندگی………………………………………………………… ۲۲

۲- ۴- انواع مهارت های زندگی ……………………………………………………………….. ۲۶

۲- ۵- مولفه های مهارت های زندگی………………………………………………………….. ۲۹

۲- ۵-۱- مهارت حل مساله ……………………………………………………………………… ۳۰

۲- ۵-۲- مهارت تصمیم گیری ………………………………………………………………… ۳۲

۲- ۵-۳ مهارت شهروند جهانی…………………………………………………………………. ۳۳

۲- ۵-۴- مهارت برقراری ارتباط……………………………………………………………….. ۳۵

۲- ۵-۴-۱ اهمیت یادگیری روش های موثر برقراری ارتباط…………………………….. ۳۶

۲- ۵- ۵- مهارت فناوری اطلاعات …………………………………………………………… ۳۸

۲- ۵- ۶- مهارت مشارکت و همکاری……………………………………………………….. ۴۰

۲- ۶- آموزش مهارت های زندگی در چهارچوب نظریه های برنامه درسی………….. ۴۱

۲- ۶-۱-دیدگاه اجتماعی………………………………………………………………………….. ۴۱

۲- ۶-۲- دیدگاه انسانگرایانه ……………………………………………………………………. ۴۲

۲- ۶-۲-۱-اصول برنامه های آموزش و پرورش انسانگرایانه……………………………… ۴۳

۲- ۶-۳-دیدگاه رشدگرا…………………………………………………………………………… ۴۴

۲- ۷- نظریه های یادگیری مرتبط با آموزش مهارت های زندگی……………………….. ۴۵

۲- ۷-۱-نظریه یادگیری اجتماعی……………………………………………………………….. ۴۵

۲- ۷-۲-نظریه سازنده گرایی…………………………………………………………………….. ۴۷

۲- ۷- ۳- نظریه هوش چندگانه ………………………………………………………………… ۵۰

۲- ۸- جمع بندی نظریه های یادگیری…………………………………………………………. ۵۱

۲- ۹- روش های تدریس مهارت های زندگی ……………………………………………… ۵۱

۲-۱۰- دوره متوسطه………………………………………………………………………….. ۵۵

۲- ۱۱- سوابق پژوهشی تحقیق…………………………………………………………….. ۶۰

۲- ۱۱- ۱- تحقیقات خارجی……………………………………………………………………. ۶۰

۲- ۱۱-۲ تحقیقات داخلی ……………………………………………………………………….. ۶۳

۲- ۱۲- خلاصه و جمع بندی……………………………………………………………………. ۶۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.