فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارتهای زندگی دانشآموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارتهای زندگی دانشآموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی دارای ۶۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارتهای زندگی دانشآموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارتهای زندگی دانشآموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارتهای زندگی دانشآموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارتهای زندگی دانشآموزان؛ بررسی تأثیر بر رشد فردی و اجتماعی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه …………………………………………………………………………………………… ۱۷
۲- ۱- جایگاه آموزش مهارت های زندگی……………………………………………………. ۱۸
۲-۲- پیشینه توجه به آموزش مهارت های زندگی…………………………………………… ۲۱
۲- ۳- تبیین مفهوم مهارت های زندگی………………………………………………………… ۲۲
۲- ۴- انواع مهارت های زندگی ……………………………………………………………….. ۲۶
۲- ۵- مولفه های مهارت های زندگی………………………………………………………….. ۲۹
۲- ۵-۱- مهارت حل مساله ……………………………………………………………………… ۳۰
۲- ۵-۲- مهارت تصمیم گیری ………………………………………………………………… ۳۲
۲- ۵-۳ مهارت شهروند جهانی…………………………………………………………………. ۳۳
۲- ۵-۴- مهارت برقراری ارتباط……………………………………………………………….. ۳۵
۲- ۵-۴-۱ اهمیت یادگیری روش های موثر برقراری ارتباط…………………………….. ۳۶
۲- ۵- ۵- مهارت فناوری اطلاعات …………………………………………………………… ۳۸
۲- ۵- ۶- مهارت مشارکت و همکاری……………………………………………………….. ۴۰
۲- ۶- آموزش مهارت های زندگی در چهارچوب نظریه های برنامه درسی………….. ۴۱
۲- ۶-۱-دیدگاه اجتماعی………………………………………………………………………….. ۴۱
۲- ۶-۲- دیدگاه انسانگرایانه ……………………………………………………………………. ۴۲
۲- ۶-۲-۱-اصول برنامه های آموزش و پرورش انسانگرایانه……………………………… ۴۳
۲- ۶-۳-دیدگاه رشدگرا…………………………………………………………………………… ۴۴
۲- ۷- نظریه های یادگیری مرتبط با آموزش مهارت های زندگی……………………….. ۴۵
۲- ۷-۱-نظریه یادگیری اجتماعی……………………………………………………………….. ۴۵
۲- ۷-۲-نظریه سازنده گرایی…………………………………………………………………….. ۴۷
۲- ۷- ۳- نظریه هوش چندگانه ………………………………………………………………… ۵۰
۲- ۸- جمع بندی نظریه های یادگیری…………………………………………………………. ۵۱
۲- ۹- روش های تدریس مهارت های زندگی ……………………………………………… ۵۱
۲-۱۰- دوره متوسطه………………………………………………………………………….. ۵۵
۲- ۱۱- سوابق پژوهشی تحقیق…………………………………………………………….. ۶۰
۲- ۱۱- ۱- تحقیقات خارجی……………………………………………………………………. ۶۰
۲- ۱۱-۲ تحقیقات داخلی ……………………………………………………………………….. ۶۳
۲- ۱۲- خلاصه و جمع بندی……………………………………………………………………. ۶۷
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 