فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارتهای یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارتهای یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین دارای ۸۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارتهای یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارتهای یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارتهای یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارتهای یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲ مقدمه. ۱۲
۲-۱ فناوری اطلاعات و ارتباطات… ۱۲
۲-۲ تعامل در آموزش از راه دور.
۲-۲-۱ تعامل استاد – دانشجو……………………………………….. ۱۴
۲-۲-۲ تعامل دانشجو – دانشجو……………………………………. ۱۴
۲-۲-۳ تعامل دانشجو – محتوا…………………………………….. ۱۴
۲-۲-۴ تعامل استاد – محتوا…………………………………………….. ۱۵
۲-۲-۵تعامل استاد-استاد………………………………………………….. ۱۵
۲-۲-۶تعامل محتوا-محتوا………………………………………………… ۱۵
۲- ۳ مراحل تکامل فناوری آموزشی.. …………۱۶
۲-۳-۱ فناوری توزیعی ………………………………………………… ۱۶
۲-۳-۲ فناوری اشتراکی………………………………….. ۱۶
۲-۳-۳ فناوری تعاملی……………………………………………. ۱۷
۲-۴ نظریههای مورد استفاده در فناوری آموزشی.. ۱۸
۲-۴-۱ نظریه رفتارگرایی…………………………………………. ۱۸
۲-۴-۲ نظری شناخت گرایی………………………………… ۱۹
۲-۴-۳ نظری سازنده گرایان…………………………………….. ۱۹
۲-۵ دستهبندی آموزش الکترونیکی.. ۲۰
۲-۵-۱ یادگیری شخصی…………………………………………… ۲۰
۲-۵-۲ یادگیری جمعی………………………………………. ۲۱
۲-۵-۳ کلاسهای مجازی………………………………………….. ۲۱
۲-۶ آموزش از راه دور. ۲۱
۲-۶-۱ نسلهای آموزش از راه دور………………………. ۲۲
۲-۶-۱-۱ نسل اول…………………………………………………..۲۳
۲-۶-۱-۲ نسل دوم…………………………………………………۲۴
۲-۶-۱-۳ نسل سوم……………………………………………………۲۴
۲-۶-۱-۴ نسل چهارم………………………………………………۲۴
۲-۶-۱-۵ نسل پنجم…………………………………………….۲۴
۲-۶-۲ تاریخچه آموزش از راه دور در ایران……………………. ۲۵
۲-۷ آموزش مجازی.. ۲۵
۲-۷-۱ شیوههای آموزش مجازی………………………………. ۲۸
۲-۷-۱-۱ آموزش فاصلهای…………………………………..۲۸
۲-۷-۱-۲ آموزش الکترونی…………………………………..۲۸
۲-۷-۱-۳ پخش شبکهای تعاملی………………………….۲۸
۲-۷-۱-۴ پخش شبکهای زنده……………………………………….۲۹
۲-۷-۱-۵ همایشهای روی خط………………………………..۲۹
۲-۷-۱-۶ آموزش آنلاین……………………………………….۲۹
۲-۷-۱-۷ پخش شبکهای………………………………………….۲۹
۲-۷-۱-۸ هم اندیشی مجازی……………………………………..۲۹
۲-۷-۲ عناصر آموزش مجازی……………………………………..۳۰
۲-۷-۲-۱ هدفهای برنامه درسی…………………………۳۰
۲-۷-۲-۲ فعالیتهای یادگیری…………………………………۳۰
۲-۷-۲-۳ مواد و منابع یادگیری…………………………………….۳۱
۲-۷-۲-۴ محتوای الکترونیکی…………………………………۳۱
۲-۷-۲-۴-۱ استانداردهای محتوای الکترونیکی…………۳۲
۲-۷-۲-۴-۲ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی……..۳۳
۲-۷-۲-۵ سامانه مدیریت یادگیری………………………………..۳۵
۲-۷-۲-۶ نقش معلم در محیطهای یادگیری الکترونیکی……………۳۵
۲-۷-۲-۷ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی…………………۳۷
۲-۷-۲-۷-۱ مهارت به کارگیری رایانه………………..۴۰
۲-۷-۲-۷-۲ مهارت در به کارگیری ابزارهای اینترنتی و سامانههای مدیریت یادگیری….۴۰
۲-۷-۲-۷-۳ مهارت در به کارگیری تجارب اولیه………………۴۱
۲-۷-۲-۷-۴ مدیریت زمان………………………………………..۴۱
۲-۷-۲-۷-۵ مهارتهای زبانی………………………………..۴۲
۲-۷-۲-۷-۶ مهارتهای نوشتاری…………………………۴۲
۲-۷-۲-۷-۷ مهارت حل مساله…………………………………………۴۲
۲-۷-۲-۷-۸ مهاررت تفکر انتقادی………………………….۴۳
۲-۷-۲-۷-۹ مهارت پرسشگری……………………………………۴۵
۲-۷-۲-۷-۱۰ مهارت به کارگیری شیوههای مطالعه و یادگیری………. ۴۵
۲-۷-۲-۷-۱۱ مهارت فراشناختی………………………………..۴۶
۲-۷-۲-۷-۱۲ مهارت خودرهیابی…………………………………۴۷
۲-۷-۲-۷-۱۳ مسئولیتپذیری……………………………………………۴۸
۲-۷-۲-۷-۱۴ خودارزیابی………………………………………..۴۸
۲-۷-۲-۷-۱۵ مهارت برقراری ارتباط همزمان و ناهمزمان……………۴۹
۲-۸ رضایت تحصیلی.. ۵۰
۲-۸-۱ خودتوانی اینترنتی یادگیرنده……………………………..۵۲
۲-۸-۲ پاسخگویی به موقع مدرس………………………….۵۲
۲-۸-۳ انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی………………۵۲
۲-۸-۴ کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی……………………..۵۲
۲-۸-۵ کیفیت فناوری……………………………………………۵۳
۲-۸-۶ سودمندی سامانه………………………………………..۵۳
۲-۸-۷ سهولت استفاده از سامانه………………………………..۵۳
۲-۸-۸ تنوع در ارزیابی……………………………………………۵۳
۲-۹ پیشرفت تحصیلی..
۲-۱۰ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی..
۲-۱۱ جایگاه مهارتهای یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاههای مجازی.. ۵۷
۲-۱۲ پیشینه پژوهش… ۶۰
۲-۱۲-۱ پژوهشهای انجام شده خارجی…………………….۶۰
۲-۱۲-۲ پژوهشهای انجام شده داخلی……………………….۶۳
۲-۱۳ جمع بندی.. ۷۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 