فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین دارای ۸۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل نقش فناوری در آموزش نوین :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲ مقدمه. ۱۲

۲-۱ فناوری اطلاعات و ارتباطات… ۱۲

۲-۲ تعامل در آموزش از راه دور.

۲-۲-۱ تعامل استاد – دانشجو……………………………………….. ۱۴

۲-۲-۲ تعامل دانشجو – دانشجو……………………………………. ۱۴

۲-۲-۳ تعامل دانشجو – محتوا…………………………………….. ۱۴

۲-۲-۴ تعامل استاد – محتوا…………………………………………….. ۱۵

۲-۲-۵تعامل استاد-استاد………………………………………………….. ۱۵

۲-۲-۶تعامل محتوا-محتوا………………………………………………… ۱۵

۲- ۳ مراحل تکامل فناوری آموزشی.. …………۱۶

۲-۳-۱ فناوری توزیعی ………………………………………………… ۱۶

۲-۳-۲ فناوری اشتراکی………………………………….. ۱۶

۲-۳-۳ فناوری تعاملی……………………………………………. ۱۷

۲-۴ نظریه‌های مورد استفاده در فناوری آموزشی.. ۱۸

۲-۴-۱ نظریه رفتارگرایی…………………………………………. ۱۸

۲-۴-۲ نظری شناخت گرایی………………………………… ۱۹

۲-۴-۳ نظری سازنده گرایان…………………………………….. ۱۹

۲-۵ دسته‌بندی آموزش الکترونیکی.. ۲۰

۲-۵-۱ یادگیری شخصی…………………………………………… ۲۰

۲-۵-۲ یادگیری جمعی………………………………………. ۲۱

۲-۵-۳ کلاس‌های مجازی………………………………………….. ۲۱

۲-۶ آموزش از راه دور. ۲۱

۲-۶-۱ نسلهای آموزش از راه دور………………………. ۲۲

۲-۶-۱-۱ نسل اول…………………………………………………..۲۳

۲-۶-۱-۲ نسل دوم…………………………………………………۲۴

۲-۶-۱-۳ نسل سوم……………………………………………………۲۴

۲-۶-۱-۴ نسل چهارم………………………………………………۲۴

۲-۶-۱-۵ نسل پنجم…………………………………………….۲۴

۲-۶-۲ تاریخچه آموزش از راه دور در ایران……………………. ۲۵

۲-۷ آموزش مجازی.. ۲۵

۲-۷-۱ شیوه‌های آموزش مجازی………………………………. ۲۸

۲-۷-۱-۱ آموزش فاصله‌ای…………………………………..۲۸

۲-۷-۱-۲ آموزش الکترونی…………………………………..۲۸

۲-۷-۱-۳ پخش شبکه‌ای تعاملی………………………….۲۸

۲-۷-۱-۴ پخش شبکه‌ای زنده……………………………………….۲۹

۲-۷-۱-۵ همایش‌های روی خط………………………………..۲۹

۲-۷-۱-۶ آموزش آن‌لاین……………………………………….۲۹

۲-۷-۱-۷ پخش شبکه‌ای………………………………………….۲۹

۲-۷-۱-۸ هم اندیشی مجازی……………………………………..۲۹

۲-۷-۲ عناصر آموزش مجازی……………………………………..۳۰

۲-۷-۲-۱ هدف‌های برنامه درسی…………………………۳۰

۲-۷-۲-۲ فعالیت‌های یادگیری…………………………………۳۰

۲-۷-۲-۳ مواد و منابع یادگیری…………………………………….۳۱

۲-۷-۲-۴ محتوای الکترونیکی…………………………………۳۱

۲-۷-۲-۴-۱ استانداردهای محتوای الکترونیکی…………۳۲

۲-۷-۲-۴-۲ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی……..۳۳

۲-۷-۲-۵ سامانه مدیریت یادگیری………………………………..۳۵

۲-۷-۲-۶ نقش معلم در محیط‌های یادگیری الکترونیکی……………۳۵

۲-۷-۲-۷ مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی…………………۳۷

۲-۷-۲-۷-۱ مهارت به کارگیری رایانه………………..۴۰

۲-۷-۲-۷-۲ مهارت در به کارگیری ابزارهای اینترنتی و سامانه‌های مدیریت یادگیری….۴۰

۲-۷-۲-۷-۳ مهارت در به کارگیری تجارب اولیه………………۴۱

۲-۷-۲-۷-۴ مدیریت زمان………………………………………..۴۱

۲-۷-۲-۷-۵ مهارت‌های زبانی………………………………..۴۲

۲-۷-۲-۷-۶ مهارت‌های نوشتاری…………………………۴۲

۲-۷-۲-۷-۷ مهارت حل مساله…………………………………………۴۲

۲-۷-۲-۷-۸ مهاررت تفکر انتقادی………………………….۴۳

۲-۷-۲-۷-۹ مهارت پرسشگری……………………………………۴۵

۲-۷-۲-۷-۱۰ مهارت به کارگیری شیوه‌های مطالعه و یادگیری………. ۴۵

۲-۷-۲-۷-۱۱ مهارت فراشناختی………………………………..۴۶

۲-۷-۲-۷-۱۲ مهارت خودرهیابی…………………………………۴۷

۲-۷-۲-۷-۱۳ مسئولیت‌پذیری……………………………………………۴۸

۲-۷-۲-۷-۱۴ خودارزیابی………………………………………..۴۸

۲-۷-۲-۷-۱۵ مهارت برقراری ارتباط همزمان و ناهمزمان……………۴۹

۲-۸ رضایت تحصیلی.. ۵۰

۲-۸-۱ خودتوانی اینترنتی یادگیرنده……………………………..۵۲

۲-۸-۲ پاسخگویی به موقع مدرس………………………….۵۲

۲-۸-۳ انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی………………۵۲

۲-۸-۴ کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی……………………..۵۲

۲-۸-۵ کیفیت فناوری……………………………………………۵۳

۲-۸-۶ سودمندی سامانه………………………………………..۵۳

۲-۸-۷ سهولت استفاده از سامانه………………………………..۵۳

۲-۸-۸ تنوع در ارزیابی……………………………………………۵۳

۲-۹ پیشرفت تحصیلی..

۲-۱۰ ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی..

۲-۱۱ جایگاه مهارت‌های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه‌های مجازی.. ۵۷

۲-۱۲ پیشینه پژوهش… ۶۰

۲-۱۲-۱ پژوهشهای انجام شده خارجی…………………….۶۰

۲-۱۲-۲ پژوهشهای انجام شده داخلی……………………….۶۳

۲-۱۳ جمع بندی.. ۷۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.