فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی دارای ۱۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱) مقدمه…………………………………………………………………………….. ۱۷

۲-۲) تعریف یادگیری سازمانی…………………………………………………………………………. ۱۷

۲-۲-۱) تاریخچه یادگیری سازمانی……………………………………………………………………………….. ۲۰

۲-۲-۲) تفاوت یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده………………………………………………………… ۲۲

۲-۲-۳) ویژگی های یادگیری سازمانی…………………………………………………………………………… ۲۳

۲-۲-۴) چهار بعد اصلی یادگیری سازمانی……………………………………………………………………… ۲۴

۲-۲-۵) یادگیری سازمانی به مثابه فرایندی پویا………………………………………………………………… ۲۴

۲-۲-۶) فرایند سه مرحله ای یادگیری سازمانی………………………………………………………………… ۲۵

۲-۲-۷) فرایند یادگیری سازمانی از دیدگاه، آرجریس و شون (۱۹۷۸)……………………………………. ۲۶

۲-۲-۸) یادگیری درون سازمانی و بین سازمانی ……………………………………………………………. ۲۷

۲-۲-۹) یادگیری درونی و بیرونی………………………………………………………………………. ۲۸

۲-۲-۱۰) یادگیری سطح پائین و سطح بالا……………………………………………………………………… ۲۹

۲-۲-۱۱) یادگیری ارثی، تجربی و نیابتی………………………………………………………………………… ۳۰

۲-۲-۱۲) یادگیری تطبیقی و مولّد…………………………………………………………………………………. ۳۰

۲-۲-۱۳) انواع یادگیری از نظر شاین (۱۹۹۳)…………………………………………………………………. ۳۱

۲-۲-۱۴) شیوه هاو راهکارهای یادگیری سازمانی……………………………………………………………… ۳۲

۲-۲-۱۵) سطوح یادگیری سازمانی……………………………………………………………………… ۳۵

۲-۲-۱۶) سازوکارهای انتقال از یادگیری فردی به یادگیری جمعی………………………………………… ۳۷

۲-۲-۱۷) موانع یادگیری سازمانی………………………………………………………………………………….. ۳۸

۲-۲-۱۸) راه های غلبه بر موانع یادگیری سازمانی…………………………………………………………….. ۳۹

۲-۲-۱۹) موانع نهادینه کردن یادگیری سازمانی………………………………………………………………… ۴۰

۲-۲-۲۰) مزایای به کارگیری یادگیری سازمانی……………………………………………………………….. ۴۰

۲-۲-۲۱) پیامدهای نادیده گرفتن یادگیری سازمانی…………………………………………………………… ۴۱

۲-۲-۲۲) دیدگاه نیفه در مورد یادگیری سازمانی……………………………………………………………….. ۴۱

۲-۳) درگیری شغلی…………………………………………………………………………………………. ۴۵

۲-۳-۱) تعریف درگیری شغلی…………………………………………………………………………………….. ۴۵

۲-۳-۲) مدل سه مرحله ای کاسمیر……………………………………………………………………………….. ۴۷

۲-۳-۳) تعیین کننده های درگیری شغلی………………………………………………………………………… ۴۸

۲-۳-۴) اندازه گیری درگیری شغلی………………………………………………………………………………. ۵۰

۲-۳-۵) درگیری شغلی و رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کاری……………………………………… ۵۱

۲-۳-۶) درگیری شغلی و نوآوری در سازمان و عوامل محیط کار…………………………………………. ۵۲

۲-۳-۷) درگیری شغلی و خصوصیّات شخصیّتی………………………………………………………………. ۵۳

۲-۳-۸) عوامل اثرگذار بر درگیری شغلی………………………………………………………………………… ۵۴

۲-۳-۹) پیامد های درگیری شغلی…………………………………………………………………………………. ۵۶

۲-۳-۱۰) دیدگاه کانونگو درباره­ ی درگیری شغلی……………………………………………………………… ۵۷

۲-۳-۱۱) مدل منافع نهفته ( تئوری محروم سازی )جاهودز………………………………………………… ۵۸

۲-۳-۱۲) نظریه درگیری شغلی و مدیریت کیفیّت فراگیر و مدیریت منابع انسانی……………………… ۵۹

۳-۳) نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………………. ۶۱

۳-۳-۱) تعریف نوآوری……………………………………………………………………………………………… ۶۲

۳-۳-۲) نوآوری……………………………………………………………………………………………… ۶۴

۳-۳-۳) نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………………. ۶۵

۳-۳-۴) تاریخچه نوآوری سازمانی………………………………………………………………………………… ۶۷

۳-۳-۵) سنخ شناسی نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………. ۶۸

۳-۳-۶) نوآوری و یادگیری سازمانی……………………………………………………………………………… ۶۹

۳-۳-۷) مؤلفه های اصلی رهبری نوآوری سازمانی……………………………………………………………. ۷۱

۳-۳-۸) عوامل مؤثر بر شکل گیری نوآوری سازمانی………………………………………………………….. ۷۲

۳-۳-۹) مراحل فرایند نوآوری سازمانی………………………………………………………………………….. ۷۴

۳-۳-۱۰) مدل های نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………… ۷۶

۳-۳-۱۱) مدل یادگیری یکپارچه در خلق نوآوری چهارباغی و نیومن (۱۹۹۶)………………………….. ۷۷

۳-۳-۱۲) دیدگاه های نوآوری سازمانی………………………………………………………………………….. ۷۹

۳-۳-۱۳) موانع خلاقیّت و نوآوری……………………………………………………………………………….. ۸۲

۳-۳-۱۴) موانع و مشکلات تغییر و نوآوری در سازمان ها………………………………………………….. ۸۴

۳-۳-۱۵) نقش و مسؤولیّت مدیران آموزش و پرورش در فرایند تغییر و نوآوری……………………… ۸۴

۳-۴) مروری بر پژوهش انجام شده در داخل و خارج کشور……………………………………………….. ۸۶

۳-۴-۱) پیشینه­ ی پژوهش موضوع در داخل کشور…………………………………………………………….. ۸۶

۳-۴-۲) پیشینه­ ی پژوهشی در خارج از کشور………………………………………………………………….. ۹۲

۴-۴) جمع بندی………………………………………………………………………………… ۹۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.