فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی دارای ۱۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری؛ تحلیل نقش دانش جمعی در توسعه سازمانی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱) مقدمه…………………………………………………………………………….. ۱۷
۲-۲) تعریف یادگیری سازمانی…………………………………………………………………………. ۱۷
۲-۲-۱) تاریخچه یادگیری سازمانی……………………………………………………………………………….. ۲۰
۲-۲-۲) تفاوت یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده………………………………………………………… ۲۲
۲-۲-۳) ویژگی های یادگیری سازمانی…………………………………………………………………………… ۲۳
۲-۲-۴) چهار بعد اصلی یادگیری سازمانی……………………………………………………………………… ۲۴
۲-۲-۵) یادگیری سازمانی به مثابه فرایندی پویا………………………………………………………………… ۲۴
۲-۲-۶) فرایند سه مرحله ای یادگیری سازمانی………………………………………………………………… ۲۵
۲-۲-۷) فرایند یادگیری سازمانی از دیدگاه، آرجریس و شون (۱۹۷۸)……………………………………. ۲۶
۲-۲-۸) یادگیری درون سازمانی و بین سازمانی ……………………………………………………………. ۲۷
۲-۲-۹) یادگیری درونی و بیرونی………………………………………………………………………. ۲۸
۲-۲-۱۰) یادگیری سطح پائین و سطح بالا……………………………………………………………………… ۲۹
۲-۲-۱۱) یادگیری ارثی، تجربی و نیابتی………………………………………………………………………… ۳۰
۲-۲-۱۲) یادگیری تطبیقی و مولّد…………………………………………………………………………………. ۳۰
۲-۲-۱۳) انواع یادگیری از نظر شاین (۱۹۹۳)…………………………………………………………………. ۳۱
۲-۲-۱۴) شیوه هاو راهکارهای یادگیری سازمانی……………………………………………………………… ۳۲
۲-۲-۱۵) سطوح یادگیری سازمانی……………………………………………………………………… ۳۵
۲-۲-۱۶) سازوکارهای انتقال از یادگیری فردی به یادگیری جمعی………………………………………… ۳۷
۲-۲-۱۷) موانع یادگیری سازمانی………………………………………………………………………………….. ۳۸
۲-۲-۱۸) راه های غلبه بر موانع یادگیری سازمانی…………………………………………………………….. ۳۹
۲-۲-۱۹) موانع نهادینه کردن یادگیری سازمانی………………………………………………………………… ۴۰
۲-۲-۲۰) مزایای به کارگیری یادگیری سازمانی……………………………………………………………….. ۴۰
۲-۲-۲۱) پیامدهای نادیده گرفتن یادگیری سازمانی…………………………………………………………… ۴۱
۲-۲-۲۲) دیدگاه نیفه در مورد یادگیری سازمانی……………………………………………………………….. ۴۱
۲-۳) درگیری شغلی…………………………………………………………………………………………. ۴۵
۲-۳-۱) تعریف درگیری شغلی…………………………………………………………………………………….. ۴۵
۲-۳-۲) مدل سه مرحله ای کاسمیر……………………………………………………………………………….. ۴۷
۲-۳-۳) تعیین کننده های درگیری شغلی………………………………………………………………………… ۴۸
۲-۳-۴) اندازه گیری درگیری شغلی………………………………………………………………………………. ۵۰
۲-۳-۵) درگیری شغلی و رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کاری……………………………………… ۵۱
۲-۳-۶) درگیری شغلی و نوآوری در سازمان و عوامل محیط کار…………………………………………. ۵۲
۲-۳-۷) درگیری شغلی و خصوصیّات شخصیّتی………………………………………………………………. ۵۳
۲-۳-۸) عوامل اثرگذار بر درگیری شغلی………………………………………………………………………… ۵۴
۲-۳-۹) پیامد های درگیری شغلی…………………………………………………………………………………. ۵۶
۲-۳-۱۰) دیدگاه کانونگو درباره ی درگیری شغلی……………………………………………………………… ۵۷
۲-۳-۱۱) مدل منافع نهفته ( تئوری محروم سازی )جاهودز………………………………………………… ۵۸
۲-۳-۱۲) نظریه درگیری شغلی و مدیریت کیفیّت فراگیر و مدیریت منابع انسانی……………………… ۵۹
۳-۳) نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………………. ۶۱
۳-۳-۱) تعریف نوآوری……………………………………………………………………………………………… ۶۲
۳-۳-۲) نوآوری……………………………………………………………………………………………… ۶۴
۳-۳-۳) نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………………. ۶۵
۳-۳-۴) تاریخچه نوآوری سازمانی………………………………………………………………………………… ۶۷
۳-۳-۵) سنخ شناسی نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………. ۶۸
۳-۳-۶) نوآوری و یادگیری سازمانی……………………………………………………………………………… ۶۹
۳-۳-۷) مؤلفه های اصلی رهبری نوآوری سازمانی……………………………………………………………. ۷۱
۳-۳-۸) عوامل مؤثر بر شکل گیری نوآوری سازمانی………………………………………………………….. ۷۲
۳-۳-۹) مراحل فرایند نوآوری سازمانی………………………………………………………………………….. ۷۴
۳-۳-۱۰) مدل های نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………… ۷۶
۳-۳-۱۱) مدل یادگیری یکپارچه در خلق نوآوری چهارباغی و نیومن (۱۹۹۶)………………………….. ۷۷
۳-۳-۱۲) دیدگاه های نوآوری سازمانی………………………………………………………………………….. ۷۹
۳-۳-۱۳) موانع خلاقیّت و نوآوری……………………………………………………………………………….. ۸۲
۳-۳-۱۴) موانع و مشکلات تغییر و نوآوری در سازمان ها………………………………………………….. ۸۴
۳-۳-۱۵) نقش و مسؤولیّت مدیران آموزش و پرورش در فرایند تغییر و نوآوری……………………… ۸۴
۳-۴) مروری بر پژوهش انجام شده در داخل و خارج کشور……………………………………………….. ۸۶
۳-۴-۱) پیشینه ی پژوهش موضوع در داخل کشور…………………………………………………………….. ۸۶
۳-۴-۲) پیشینه ی پژوهشی در خارج از کشور………………………………………………………………….. ۹۲
۴-۴) جمع بندی………………………………………………………………………………… ۹۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 