فایل کامل مطالعه علمی درباره بازی‌های دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روان‌شناختی و اجتماعی در رشد کودکان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه علمی درباره بازی‌های دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روان‌شناختی و اجتماعی در رشد کودکان دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه علمی درباره بازی‌های دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روان‌شناختی و اجتماعی در رشد کودکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه علمی درباره بازی‌های دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روان‌شناختی و اجتماعی در رشد کودکان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه علمی درباره بازی‌های دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روان‌شناختی و اجتماعی در رشد کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه علمی درباره بازی‌های دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روان‌شناختی و اجتماعی در رشد کودکان :

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۱۲ صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم In The Name Of God

موضوع
بازیهای دبستانی

تعریف بازی :
یک فعالیتی که برخاسته از ذهن که هدف خیالی دارد و به طور ذاتی برانگیخته می شود .

ویژگی های بازی :
۱-بازی دارای مقاصد همی و خیالی است
۲- بازی باید به طور آزادانه از طرف فرد انتخاب شود
۳-بازی باید لذت بخش باشد
۴-بازی باید به طور ذاتی برانگیخته شود و مقصودش در خودش است فرآیند تکامل بازی paidia
(paideia) Ludus
(Ludos) Play Game بازی اغلب وسیله ای ، جدی و انتقاعی خود بیانی ،بی وسیله و غیر جدی فعالیت های اختیاری پیدایش مقررات انتفال مقررات به خارج نهادینه شدن بازی های ورزشی نقش بازی و تقلید در رفتار سازش یافته (پیاژه) برون سازی تقلید رفتار سازش یافته بازی درون سازی تحول بازی در طول رشد ۱۴ ۱۳ ۱۲ ۱۱ ۱۰ ۹ ۸ ۷ ۶ ۵ ۴ ۳ ۲ ۱ ۰ ویژگی های دانش آموزان دبستانی الف )ویژگی های بدنی
-هماهنگی چشم و دست کامل می شود
-ماهیچه های کوچک کاملا رشد می کنند
و …
ب)ویژگی های ذهنی و تحول روانی
– تقلید در این دوره آگاهانه انجام می پذیرد
-از تخیل به واقعیت نزدیک می شود
و… برنامه های ورزشی متناسب با کلاس و سن کودکان برنامه های ورزشی باید متناسب با کلاس و سن کودکان مهارتهای لازم را با توجه به ویژگی های کودکان در آنها به وجود می آورد . برنامه ورزشی کلاس دوم و سوم دبستان برنامه ورزشی کلاس دوم و سوم دبستان برنامه ورزشی کلاس چهارم و پنجم برنامه ورزشی کلاس چهارم و پنجم اساس تربیت بدنی از طریق حرکت (نیرو ، زمان و مکان ) مهارتهای اساسی :مهارت های بدنی (مهارت با تغییر مکان بدن،مهارت بدمن تغییر مکان بدن ) مهارتهای فنی مقدماتی :حرکتهای هماهنگ،شرینکاری،حرکت های ورزشی با وسایل لازم مهارتهای فنی پیشرفته : شنا،والیبال،بسکتبال و غیره برنامه های اردویی و فوق برنامه برنامه های ورزشی برای آمادگی روحی و جسمانی برنامه ورزشی کودکان ناتوان (عقب افتادگان ذهنی و جسمی ) وظیفه مربی ۱-تحقیق و مطالعه
۲- شناخت مسائل و یافتن راه حل
۳-کشف استعدادها
۴- آموزش مستقیم و غیر مستقیم وظیفه دانش آموز ۱-درک و شناخت بدن
۲-شناخت واقعیت ها
۳-خودشناسی (معنوی و درونی )
۴- اعتماد بنفس


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.