فایل کامل مطالعه علمی درباره بازیهای دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روانشناختی و اجتماعی در رشد کودکان
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه علمی درباره بازیهای دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روانشناختی و اجتماعی در رشد کودکان دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه علمی درباره بازیهای دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روانشناختی و اجتماعی در رشد کودکان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه علمی درباره بازیهای دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روانشناختی و اجتماعی در رشد کودکان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه علمی درباره بازیهای دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روانشناختی و اجتماعی در رشد کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه علمی درباره بازیهای دبستانی؛ بررسی نقش آموزشی، روانشناختی و اجتماعی در رشد کودکان :
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : ۱۲ صفحه
بسم الله الرحمن الرحیم In The Name Of God
موضوع
بازیهای دبستانی
تعریف بازی :
یک فعالیتی که برخاسته از ذهن که هدف خیالی دارد و به طور ذاتی برانگیخته می شود .
ویژگی های بازی :
۱-بازی دارای مقاصد همی و خیالی است
۲- بازی باید به طور آزادانه از طرف فرد انتخاب شود
۳-بازی باید لذت بخش باشد
۴-بازی باید به طور ذاتی برانگیخته شود و مقصودش در خودش است فرآیند تکامل بازی paidia
(paideia) Ludus
(Ludos) Play Game بازی اغلب وسیله ای ، جدی و انتقاعی خود بیانی ،بی وسیله و غیر جدی فعالیت های اختیاری پیدایش مقررات انتفال مقررات به خارج نهادینه شدن بازی های ورزشی نقش بازی و تقلید در رفتار سازش یافته (پیاژه) برون سازی تقلید رفتار سازش یافته بازی درون سازی تحول بازی در طول رشد ۱۴ ۱۳ ۱۲ ۱۱ ۱۰ ۹ ۸ ۷ ۶ ۵ ۴ ۳ ۲ ۱ ۰ ویژگی های دانش آموزان دبستانی الف )ویژگی های بدنی
-هماهنگی چشم و دست کامل می شود
-ماهیچه های کوچک کاملا رشد می کنند
و …
ب)ویژگی های ذهنی و تحول روانی
– تقلید در این دوره آگاهانه انجام می پذیرد
-از تخیل به واقعیت نزدیک می شود
و… برنامه های ورزشی متناسب با کلاس و سن کودکان برنامه های ورزشی باید متناسب با کلاس و سن کودکان مهارتهای لازم را با توجه به ویژگی های کودکان در آنها به وجود می آورد . برنامه ورزشی کلاس دوم و سوم دبستان برنامه ورزشی کلاس دوم و سوم دبستان برنامه ورزشی کلاس چهارم و پنجم برنامه ورزشی کلاس چهارم و پنجم اساس تربیت بدنی از طریق حرکت (نیرو ، زمان و مکان ) مهارتهای اساسی :مهارت های بدنی (مهارت با تغییر مکان بدن،مهارت بدمن تغییر مکان بدن ) مهارتهای فنی مقدماتی :حرکتهای هماهنگ،شرینکاری،حرکت های ورزشی با وسایل لازم مهارتهای فنی پیشرفته : شنا،والیبال،بسکتبال و غیره برنامه های اردویی و فوق برنامه برنامه های ورزشی برای آمادگی روحی و جسمانی برنامه ورزشی کودکان ناتوان (عقب افتادگان ذهنی و جسمی ) وظیفه مربی ۱-تحقیق و مطالعه
۲- شناخت مسائل و یافتن راه حل
۳-کشف استعدادها
۴- آموزش مستقیم و غیر مستقیم وظیفه دانش آموز ۱-درک و شناخت بدن
۲-شناخت واقعیت ها
۳-خودشناسی (معنوی و درونی )
۴- اعتماد بنفس
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 