فایل کامل برنامهریزی استراتژیک دانشکده بهداشت؛ تدوین اهداف کلان، راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل برنامهریزی استراتژیک دانشکده بهداشت؛ تدوین اهداف کلان، راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل برنامهریزی استراتژیک دانشکده بهداشت؛ تدوین اهداف کلان، راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل برنامهریزی استراتژیک دانشکده بهداشت؛ تدوین اهداف کلان، راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل برنامهریزی استراتژیک دانشکده بهداشت؛ تدوین اهداف کلان، راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل برنامهریزی استراتژیک دانشکده بهداشت؛ تدوین اهداف کلان، راهبردهای توسعه و ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی :
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : ۲۵ صفحه
۱ ۲ برنامه استراتژیک دانشکده بهداشت ام البنین معتمد رضایی
۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ در پایان ۹۵درصد از برنامه های راهبردی دانشکده بهداشت محقق شده است.
در حال حاضر دانشکده بهداشت (از سال ۸۶ )با ۵۵۶ نفر دانشجو در ۴ رشته کاردانی بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماریها و کارشناسی ناپیوسته بهداشت محیط، کارشناسی ناپیوسته بهداشت عمومی دانشجو می پذیرد و به امر تعلیم وتربیت آنان می پذیرد.
۱۲ اهداف کلی دربرنامه ۵ساله ۱) هماهنگ سازی فعالیتهای گروههای آموزشی دانشکده
تدوین برنامه آموزشی کوتاه مدت وسیستماتیک نمودن فعالیتهای آموزشی دانشکده
ارزشیابی برنامه های آموزشی گروههای دانشکده باهمکاری خودگروهها ۱۳ ۲) گسترش تحصیلات تکمیلی هدایت ۵۰%ازپایان نامه های دانشجویان پزشکی وکارشناسی درجهت اولویت های تحقیقاتی دانشگاه ونیازهای سلامت جامعه ازشروع سال تحصیلی ۱۳۹۰به بعد
راه اندازی قطعی وپذیرش دانشجودردوره کارشناسی ارشد رشته بهداشت محیط دربرنامه ۵ساله
راه اندازی قطعی وپذیرش دانشجودردوره کارشناسی ارشد رشته آموزش بهداشت تا مهرماه۱۳۹۰
درخواست وپیگیری مجوزتأسیس رشته های کارشناسی علوم بهداشتی درشهرستانهای استان
اخذمجوزرشته کارشناسی بهداشت حرفه ای درمهرماه ۱۳۹۰ ۱۴ ۳) افزایش مهارت های عملی دانشجویان جهت ارائه خدمات درمحیط های کاری(آموزش کاربردی) اجرای طرح های تحقیقاتی کاربردی توسط دانشجویان درحین دوره های کارآموزی وپروژه تحت نظر اساتیدراهنما
بررسی وارائه پیشنهادات عملی برای تغییر سرفصل های آموزشی مطابق نیازهای کاربردی نظام سلامت ۱۵ ۴) تربیت وتوانمندسازی دانشجویان جهت استفاده ازمنابع ومتون انگلیسی برنامه ریزی وبرگزاری دوره های فوق برنامه زبان انگلیسی برای دانشجویان بامشارکت دانشگاه
حمایت وتشویق اساتیدنسبت به ارائه بعضی ازدروس بصورت زبان انگلیسی بخصوص دردوره های تحصیلات تکمیلی ۱۶ تدوین برنامه آموزشی کوتاه مدت وسیستماتیک نمودن فعالیتهای آموزشی دانشکده برگزاری کارگاههای روش تدریس برای اساتیدجدیدیکباردرهرنیمسال تحصیلی
تهیه بسته های آموزشی وملزومات کامپیوتری موردنیازمعاونت آموزش تامهرماه۱۳۹۰
کامپیوتری نمودن انتخاب واحد
ملزم نمودن اساتیدنسبت به تهیه طرح درسی برای هریک ازواحدهای درسی
تأمین امکانات لازم برای استفاده ازوسایل کمک آموزشی ماننداورهدبرای ۱۰۰%کلاسهای درس وویدئوپروژکتور(Power Point) 17 ارزشیابی برنامه های آموزشی گروههای دانشکده باهمکاری خودگروهها ایجاددفترتوسعه آموزش پزشکی (EDO)
همکاری باEDC درتکمیل فرمهای ارزشیابی دروس
پیگیری نتایج ارزشیابی
تکمیل ۱۰۰% پرونده ارزشیابی اساتید
دادن بازخوردبه تمامی اساتیدازنتایج ارزشیابی دانشجویی ورفع نواقص موجوددرروش تدریس ۱۸ هدایت ۵۰%ازپایان نامه های دانشجویان پزشکی وکارشناسی درجهت اولویت های تحقیقاتی دانشگاه ونیازهای سلامت جامعه ازشروع سال تحصیلی ۱۳۹۰به بعد ارتباط بامراکزبهداشتی درمانی وآشنایی بامشکلات وتعیین نیازهای تحقیقاتی
ارتباط بامراکز برون سازمانی واخذاولویت های تحقیقاتی آنها
تدوین برنامه جامعه برای دوره های کارآموزی درمقاطع کاردانی وکارشناسی
اختصاص ۴واحداز۱۲واحددوره های کارآموزی به امرپژوهش وتحقیق
توجه به نیازهای مراکزبهداشتی ودرمانی دانشگاه درهدایت پروژه های دانشجویی ۱۹ ” اهداف توسعه آموزشکده بهداشت“
۱- ارتقاء آموزشکده به دانشکده بهداشت
تفکیک گروه بهداشت به گروه های بهداشتی مجزا شامل:
الف) گروه بهداشت محیط
ب) گروه بهداشت حرفه ای
ج) گروه بهداشت عمومی
۲- توسعه همکاری های درون بخشی و برون بخشی در رابطه با توسعه بهداشت و سلامت جامعه
۳- گام برداشتن به سوی استانداردسازی و اعتباربخشی رشته های بهداشتی با توجه به نیاز جامعه و منطقه ۲۰
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 