فایل کامل مطالعه جامع درباره تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی؛ بررسی ساختار، فرصت‌ها و چالش‌های نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه جامع درباره تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی؛ بررسی ساختار، فرصت‌ها و چالش‌های نوین دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه جامع درباره تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی؛ بررسی ساختار، فرصت‌ها و چالش‌های نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه جامع درباره تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی؛ بررسی ساختار، فرصت‌ها و چالش‌های نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه جامع درباره تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی؛ بررسی ساختار، فرصت‌ها و چالش‌های نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه جامع درباره تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی؛ بررسی ساختار، فرصت‌ها و چالش‌های نوین :

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۲۵ صفحه

تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی

تارنمای جهان گستر World Wide Web 1990: تیم بِرنِر لی (اولین وب سرور)
۱۹۹۱: راه‌اندازی اولین وب سرور برای استفاده تجاری
۱۹۹۴: بانکداری الکترونیک
۱۹۹۴: پیتزا هات
۱۹۹۵: amazon .com
۱۹۹۵: ebay .com اندازه وب جهانی طبق آمار ۱۳ اکتبر ۲۰۱۳ (امروز ۲۱ مهر ۱۳۹۲)
اندازه وب جهانی = ۳.۶۹ میلیارد صفحه وب
تعداد وب سایت در جهان طبق آمار اکتبر۲۰۱۳ (مهر ماه ۱۳۹۲)
تعداد وب‌سایت در جهان = ۷۶۷,۲۳۴,۱۵۲
سرانه جهانی وب‌سایت طبق آمار اکتبر۲۰۱۲
تعداد وب‌سایت در جهان = ۶۲۵,۳۲۹,۳۰۳
جمعیت کاربران فعال اینترنت = ۲,۴۰۵,۵۱۸,۳۷۶

از هر ۴ نفر کاربر فعال اینترنت،
۱ نفر صاحب وب‌سایت است. تجارت الکترونیک (eCommerce) تجارت الکترونیک (Electronic Commerce) صنعتی است که فرآیند خرید و فروش کالا و خدمات در آن از طریق سیستم‌های الکترونیک نظیر اینترنت و سایر شبکه‌های رایانه‌ای انجام می‌شود. فناوری تجارت الکترونیک تجارت همراه (Mobile Commerce)
انتقال وجه الکترونیک (Electronic Funds Transfer)
مدیریت زنجیره تأمین (Supply Chain Management)
بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing)
پردازش آنلاین تراکنش‌های مالی (Online Transaction Processing)
تبادل الکترونیک داده (Electronic Data Interchange)
سیستم‌های مدیریت موجودی/اموال (Inventory Management)
سیستم‌های جمع‌آوری خودکار داده (Automated Data Collection)

تقسیم‌بندی تجارت الکترونیک فروشگاه‌ها (Virtual Storefronts) یا بازارهای مجازی (Virtual Malls)
داد و ستد کالا (خرده فروشی) در سایت‌ها (مثل eBay)
گردآوری و استفاده از داده‌های دموگرافیک (تماس‌ها و شبکه‌های اجتماعی)
تبادل اطلاعات B2B بین کسب و کارها (EDI)
ایمیل و فکس اینترنتی برای ارتباط با مشتریان (خبرنامه‌های اینترنتی)
خرید و فروش B2B
امنیت تراکنش‌های مالی و اطلاعاتی کسب و کار

خرید آنلاین خرید آنلاین (Online Shopping) یا خرده‌فروشی آنلاین (Online Retailing) نوعی تجارت الکترونیک است که کاربر را قادر می‌سازد با استفاده از اینترنت و مرورگر وب (Browser)، کالا یا خدمات مورد نظر خود را به طور مستقیم از فروشنده خریداری نماید.

جهان ایران لجستیک (Logistics) لجستیک یا آمادگاری یعنی مدیریت جریان، اطلاعات و یا هر نوع منابع دیگر مانند انرژی یا انسانها، بین محل تولید یا محل موجودی، تا نقطه مصرف یا مورد نیاز برای برآورده کردن نیازهای مصرفی.
لجستیک شامل یکپارچه‌سازی اطلاعات، حمل و نقل، موجودی کالا، انبارداری، جابجایی کالا و بسته‌بندی، و در مواردی نیز شامل امنیت نیز می‌شود.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.