فایل ورد کامل پژوهش علمی مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و نقش آن در ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و نقش آن در ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی دارای ۸۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و نقش آن در ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و نقش آن در ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و نقش آن در ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و نقش آن در ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱-مروری بر مبانی نظری——————————————– ۱۸

۲-۱-۱-انواع نابرابری های آموزشی————————————– ۱۸

۲-۱-۱-۱- نابرابری های آموزشی مبتنی بر تفاوت طبقاتی————– ۱۹

۲-۱-۱-۲- نابرابری آموزشی مبتنی بر تفاوت جنسی——————- ۲۱

۲-۱-۱-۳- نابرابری های آموزشی مبتنی بر تفاوت فرهنگی——– ۲۴

۲-۱-۱-۴-نابرابری های مبتنی بر تفاوت قومی—————————۲۵

۲-۱-۲-نابرابری فرصت های آموزشی و زمینه های خانوادگی———- ۲۶

۲-۱-۳-برابری فرصت های آموزشی————————————- ۲۸

۲-۱-۳-۱- فناوری اطلاعات و برابری فرصت های آموزشی———- ۳۰

۲-۱-۳-۲- نابرابری فرصت های آموزشی و شکاف دیجیتالی——— ۳۱

۲-۱-۳-۳-شکاف دیجیتالی و فرصت ها و تهدیدهای آموزشی——— ۳۵

۲-۱-۳-۳-۱-فرصت ها——————————————– ۳۵

الف) برابری فرصت ها ، عدالت اجتماعی و کاهش نابرابری فضایی—– ۳۵

ب) تمرکززدایی————————————————– ۳۵

ج) افزایش مشارکت و قدرت تصمیم گیری در مناطق محروم———– ۳۵

۲-۱-۳-۳-۲-تهدیدها——————————————— ۳۶

الف) افزایش شکاف دیجیتالی—————————————- ۳۶

ب) تقسیم کار نابرابر بین مناطق شهری و روستایی————- ۳۷

ج) تمرکزگرایی————————————————– ۳۷

د) افزایش احساس نابرابری و مهاجرت به مرکز————- ۳۸

ه) افزایش اشتغال تخصصی و بیکاری عمومی ——————–۳۸

۲-۱-۴-کاربرد آموزشی فناوری اطلاعات ——————————–۳۸

۲-۱-۴-۱-آموزش از راه دور—————————————- ۴۰

۲-۱-۴-۱-۱-تاریخ مختصر آموزش از راه دور—————————— ۴۰

۲-۱-۴-۱-۲-اصول آموزش از راه دور———————————– ۴۱

۲-۱-۴-۱-۳-مزایای آموزش از راه دور———————————- ۴۳

۲-۱-۴-۱-۴-رسانه­ های نوین و نقش آنان در آموزش از راه دور——– ۴۴

الف) کامپیوتر و آموزش——————————————— ۴۵

ب) اینترنت—————————————————– ۵۱

۲-۱-۵-آموزش و یادگیری الکترونیکی———————————- ۵۳

۲-۱-۵-۱-مزایای آموزش الکترونیکی———————————– ۵۴

۲-۱-۵-۲-محدودیت­های آموزش الکترونیکی—————————– ۵۶

۲-۱-۶-یادگیری الکترونیکی—————————————- ۵۷

۲-۱-۶-۱-خصوصیات یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات———— ۵۷

۲-۱-۶-۲-انواع یادگیری الکترونیکی———————————- ۵۸

۲-۱-۶-۳-مزایای یادگیری الکترونیکی——————————— ۵۹

۲-۱-۷-چندرسانه ­ای آموزشی————————————— ۶۰

۲-۱-۷-۱-مزایای چند رسانه ­ای در آموزش ——————————۶۱

الف) استفاده از حواس چندگانه برای یادگیری————————— ۶۱

ب) تمرین بیشتر برای رسیدن به حد تسلط—————————— ۶۱

ج) تسهیل مشارکت میان دانش آموزان ———————————۶۱

د) کمک به دانش آموزان برای ایجاد ارتباط بین مفاهیم————— ۶۲

ه) انعطاف پذیر بودن برنامه در مقابل نیاز یادگیرندگان————- ۶۲

و) برقراری تعادل و رابطه­ی دوسویه با کاربر—————————- ۶۲

۲-۱-۸-چهارچوب نظری تحقیق ————————————۶۲

۲-۱-۸-۱-نظریه ی کارکردگرایی———————————— ۶۲

۲-۱-۸-۲-نظریه تضاد——————————————- ۶۴

۲-۱-۸-۳-شواهد تجربی—————————————– ۶۵

۲-۱-۸-۴-نظریه های انتقادی ملهم از مارکسیسم ——————۶۷

۲-۱-۸-۵-رویکرد سازنده گرایی و نقش آن در تحول محیط های یادگیری– ۶۸

۲-۱-۸-۵-۱-مبانی سازنده گرایی———————————– ۷۱

۲-۱-۸-۵-۲-مفروضات سازنده گرایی——————————– ۷۱

۲-۱-۸-۵-۳-سازنده گرایی و طراحی آموزشی————————– ۷۲

۲-۱-۸-۵-۴-نقش زبان در یادگیری دانش—————————– ۷۲

۲-۱-۸-۵-۵-سازنده گرایی اجتماعی——————————— ۷۳

۲-۱-۸-۶-نظریه های برابری فرصت های آموزشی و فناوری اطلاعات—۷۷

۲-۱-۸-۶-۱-گاتمن——————————————– ۷۷

۲-۱-۸-۶-۲-سایر آرای نظری————————————- ۷۸

۲-۱-۹-جمع بندی چهارچوب نظری——————————– ۷۹

۲-۱-۱۰-مدل نظری تحقیق————————————— ۸۱

۲-۲-پیشینه تحقیق——————————————— ۸۱

۲-۲-۱-تحقیقات داخل کشور————————————- ۸۱

۲-۲-۲-تحقیقات خارج از کشور———————————– ۸۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.