فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی؛ بررسی استانداردها، شاخص‌ها و پیامدهای یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی؛ بررسی استانداردها، شاخص‌ها و پیامدهای یادگیری دارای ۶۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی؛ بررسی استانداردها، شاخص‌ها و پیامدهای یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی؛ بررسی استانداردها، شاخص‌ها و پیامدهای یادگیری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی؛ بررسی استانداردها، شاخص‌ها و پیامدهای یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی؛ بررسی استانداردها، شاخص‌ها و پیامدهای یادگیری :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه………………………………………………………………….

۳۱

۲-۲- آموزش عالی/دانشگاهی……………………………….

۳۲

۲- ۳ – تاریخچه آموزش عالی ……………………………….

۳۳

۲-۴- روند تحولات آموزش عالی در ایران …………………..

۳۴

۲-۵- آموزش­عالی در دوره اخیر…………………………………………….

۳۵

۲-۶- آموزش­عالی بعد از انقلاب­ اسلامی………………………………

۳۶

۲-۷- آموزش عالی در عصر حاضر……………………………………

۳۷

۲-۸-اهداف آموزش عالی …………………………………………………

۳۸

۲-۹- اهداف آموزش ­عالی در ایران ……………………. ………….

۳۸

۲-۱۰- مفهوم کیفیت …………………………………………..

۳۹

۲- ۱۱- مفهوم کیفیت خدمات …………………………..

۴۲

۲- ۱۱- ۱- بی نهایت بزرگ …………………………………

۴۳

۲-۱۱-۲- محصول محور ………………………………………

۴۳

۲-۱۱-۳- فرآیند یا عرضه محور …………………………………

۴۳

۲-۱۱-۴- مشتری محور …………………………………………….

۴۴

۲-۱۱-۵- ارزش محور …………………………………………

۴۴

۲-۱۲- اهمیت کیفیت خدمات ……………………………………

۴۵

۲-۱۳- ماهیت خدمات …………………………………………………

۴۵

۲-۱۳-۱- عوامل درون سازمانی …………………………………………

۴۵

۲-۱۴-۲- عوامل محیطی ……………………………………………….

۴۵

۲- ۱۵- مفهوم کیفیت در آموزش ­عالی ……………………………..

۴۶

۲- ۱۶ -اهمیت و ضرورت کیفیت در آموزش ­عالی………………

۵۰

۲- ۱۷- مفهوم کیفیت­ آموزشی ……………………………………

۵۱

۲-۱۸- خصوصیات کیفیت آموزش ­های­ دانشگاهی ………………………

۵۲

۲-۱۹-ویژگی­ های مشخص/متمایز خدمات ………………………..

۵۵

۲-۲۰- تعریف کیفیت­ خدمات ………………………………………

۵۷

۲-۲۱-جنبه های کیفیت­ خدمات ………………………………….

۵۸

۲-۲۲-کیفیت خدمات آموزش­ عالی ………………………….

۵۸

۲-۲۳-مدیریت شکاف های کیفیت در مدل سروکوال …………………………

۵۹

۲-۲۳-۱-شکاف۱: شکاف ادراکی مدیریت ………………………….

۵۹

۲-۲۳-۲-شکاف۲: شکاف مشخصات و ویژگیهای کیفیت خدمت………..

۶۰

۲-۲۳-۳-شکاف۳: شکاف ارائه خدمات ………………………

۶۱

۲-۲۳-۴-شکاف۴: شکاف در پیام ارسالی به بازار…………………

۶۳

۲-۲۳-۵-شکاف۵: شکاف کیفیت خدمات ادراک شده (برآیند تمام شکافهای قبلی) ..

۶۴

۲-۲۴-اندازه­ گیری کیفیت­ خدمات: مقیاس سروکوال………………

۶۶

۲-۲۵-رویکرد تجزیه و تحلیل شکاف………………………………………….

۶۸

۲-۲۶- شکاف کیفیت خدمات…………………………………………

۶۹

۲-۲۷- مزایای ناشی از کیفیت خدمات …………………….

۶۹

۲-۲۸-تفاوت خدمات…………………………………………………..

۶۹

۲-۲۹- انواع فعالیت‌های خدماتی ………………………………….

۷۰

۲-۳۰- ویژگی‌های خدمات…………………………………………………..

۷۰

۲-۳۱- تقسیم‌بندی مدل‌های سنجش رضایت‌مندی مشتریان……………..

۷۲

۲-۳۲-عوامل کیفیت خدمات ………………………………………………….

۷۷

۲-۳۳- اندازه گیری کیفیت خدمات …………………………………………..

۷۸

۲-۳۴- برنامه آموزش امروز در کیفیت خدمات …………………………………

۷۹

۲-۳۵- اثرات کیفیت خدمات و کلام دردهان …………………………….

۷۹

۲-۳۶- خدمات , نتیجه مشتری ………………………………………

۸۰

۲-۳۷- رویکردهای قابل مقایسه با رویکرد کیفیت ………………………..

۸۱

۲-۳۸- پیشینه عملیاتی……………………………………………….

۸۲

۲-۳۹-نتیجه گیری……………………………………………………

۸۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.