فایل ورد کامل مطالعه علمی مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای ۸۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشجویان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشجویان :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه…………………………………………………………………….۱۲
مدیریت کیفیت………………………………………………………………۱۴
-سیر تحولات مدیریت کیفیت………………………………………..۱۵
-رویکردهایی به مدیریت کیفیت خدمات………………………………۱۷
کیفیت و تعاریف آن………………………………………………..۱۸
تاریخچه کیفیت……………………………………………………………۲۱
تعریف مشتری از کیفیت……………………………………………..۲۲
کیفیت در آموزش عالی و نقش اساتید……………………..۲۳
مشتریان آموزش……………………………………………………۲۶
مقدمه…………………………………………………………………………..۲۶
مدیریت خدمت……………………………………………………۲۷
اصول مدیریت خدمت………………………………………..۲۷.
صنایع خدماتی……………………………………………………۲۹
تعریف خدمت…………………………………………………….۳۰
-ویژگی ها و مشخصه های خدمات………………………..۳۲
کیفیت خدمات………………………………………………………۳۳
-تعریف کیفیت خدمات……………………………………….۳۳
-ابعاد کیفیت خدمات………………………………………….۳۴
-کیفیت خدمات در آموزش……………………………………..۳۴
-نیاز به کیفیت خدمات در آموزش عالی……………………..۳۵
-کیفیت خدمات در آموزش عالی………………………………….۳۷
-اداره کردن کیفیت خدمات در آموزش عالی……………………۳۹
تفاوت کیفیت خدمات و کیفیت کالا……………………………۴۰
کیفیت خدمات رضایت مشتری………………………………………۴۱
موانع دستیابی به بهبودهای کیفیت خدمات…………………………….۴۲
چگونگی ارزیابی کیفیت خدمات توسط مشتریان…………………….۴۲
مدل های کیفیت خدمات…………………………………………..۴۳
-مدل تجزیه و تحلیل شکاف کیفیت……………………………………۴۶
-مدل سروکوال………………………………………………………۴۷
-اندازه گیری کیفیت خدمات در آموزش عالی……………………۵۴
پیامدهای کیفیت خدمات……………………………………………….۵۶
نقش مشتری (دانشجو) در ارائه خدمات………………………۵۷
-نحوه شکل گیری انتظارات………………………………………………۵۸
-عدم تایید،رضایت یا عدم رضایت مصرف کننده و کیفیت خدمات ادراکی……..۵۹
بخش دوم (مقدمه)……………………………………………………………۶۰
تعریف عملکرد تحصیلی……………………………………………۶۰
شناسائی عوامل موثر بر عملکرد تحصیلی……………………..۶۱
عوامل فردی موثر بر پیشرفت تحصیلی………………………………۶۴
-هوش……………………………………………………………………….۶۴
-جنسیت………………………………………………………………….۶۵
-سلامت جسمی دانشجو………………………………………………..۶۶
-سن…………………………………………………………………………..۶۶
-انگیزش پیشرفت……………………………………………….۶۶
عوامل خانوادگی…………………………………………………………….۶۷
عوامل آموزشی……………………………………………………..۶۸
-کلاس……………………………………………………………………۶۸
-کتب و مواد آموزشی……………………………………………………….۶۹
-روش تدریس……………………………………………………………۷۰
-تکنولوژی و استفاده از کامپیوتر………………………………………..۷۰
-اساتید……………………………………………………………….۷۱
-مدیریت……………………………………………………………۷۲
بررسی پیشینه تحقیق…………………………………………..۷۳
چهارچوب مفهومی تحقیق…………………………………………..۷۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 