فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه دیپلماسی رسانه‌ای و سیاست خارجی؛ بررسی نقش رسانه‌ها در روابط بین‌الملل


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه دیپلماسی رسانه‌ای و سیاست خارجی؛ بررسی نقش رسانه‌ها در روابط بین‌الملل دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه دیپلماسی رسانه‌ای و سیاست خارجی؛ بررسی نقش رسانه‌ها در روابط بین‌الملل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه دیپلماسی رسانه‌ای و سیاست خارجی؛ بررسی نقش رسانه‌ها در روابط بین‌الملل۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه دیپلماسی رسانه‌ای و سیاست خارجی؛ بررسی نقش رسانه‌ها در روابط بین‌الملل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه دیپلماسی رسانه‌ای و سیاست خارجی؛ بررسی نقش رسانه‌ها در روابط بین‌الملل :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه ………………………………………………………………… ۱۹

بخش اول : دیپلماسی و روند تحول آن ………………. ۲۰

۱- دیپلماسی باستان ……………………………… ۲۱

۲- دیپلماسی سنتی ………………………………………. ۲۱

۳- دیپلماسی مخفی …………………………………….. ۲۱

۴- دیپلماسی باز ………………………………………….. ۲۲

۵- دیپلماسی عمومی ……………………………………… ۲۲

بخش دوم : دیپلماسی عمومی مفاهیم ، تاثیر و ابزار …… ۲۵

بخش سوم : دیپلماسی رسانه ای و سیاست خارجی ……… ۲۹

مبحث اول : رابطه رسانه‌ ها و سیاست ……….. ۳۴

الف- تأثیر رسانه بر سیاست (نظریه سی. ان. ان) ……….. ۳۴

ب- تأثیر سیاست بر رسانه ( نظریه تولید موافقت ) ………. ۳۵

مبحث دوم : کارکردهای دیپلماسی رسانه‌ای ……………… ۳۵

۱- کارکرد دیپلماسی رسانه‌ای در عملیات روانی …….. ۳۵

۲- کارکرد تعاملی رسانه و پرستیژ ملی ………… ۳۶

۳- کارکرد برجسته ‌سازی رسانه‌ها در دیپلماسی رسانه‌ای .. ۳۷

۴- کارکرد دیپلماسی رسانه‌ای در خلق رویدادهای رسانه‌ای . ۳۸

۵- کارکرد مداخله‌گرایانه دیپلماسی رسانه‌ای ……. ۳۸

جمع بندی …………………………………….. ۳۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.