فایل کامل فاز نخست نتایج ارزیابی نظرسنجی APO در معاونت تولید خودرو سواری؛ تحلیل داده‌ها و پیامدهای مدیریتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل فاز نخست نتایج ارزیابی نظرسنجی APO در معاونت تولید خودرو سواری؛ تحلیل داده‌ها و پیامدهای مدیریتی دارای ۶۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل فاز نخست نتایج ارزیابی نظرسنجی APO در معاونت تولید خودرو سواری؛ تحلیل داده‌ها و پیامدهای مدیریتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل فاز نخست نتایج ارزیابی نظرسنجی APO در معاونت تولید خودرو سواری؛ تحلیل داده‌ها و پیامدهای مدیریتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فاز نخست نتایج ارزیابی نظرسنجی APO در معاونت تولید خودرو سواری؛ تحلیل داده‌ها و پیامدهای مدیریتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل فاز نخست نتایج ارزیابی نظرسنجی APO در معاونت تولید خودرو سواری؛ تحلیل داده‌ها و پیامدهای مدیریتی :

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۶۱ صفحه

فاز اول نتایج ارزیابی نظر سنجی APO در معاونت تولید خودرو سواری

قسمت اول

نتایج ارزیابی مطابق استاندارد APO

۱۰۸ قسمت دوم

نتایج کلیدی ارزیابی

براساس نظر سنجی به عمل آمده میانگین نظرات پیرامون سطح بلوغ سازمان درمعاونت سواری در حوزه مدیریت دانش به قرار ذیل می باشد سؤال بیست پرسنامه APO‌با موضوع :در این سازمان همه افراد به رایانه دسترسی دارند.بالاترین امتیاز را در نظر سنجی کسب نموده. قسمت سوم

نتایج حاصل از نظر سنجی APO

منطبق بر سؤالات و انتظارات مدلINQA مدل INQA زیر معیار ۳-۵-۱: در راستای خط مشی و راهبرد ارتقا کیفیت محصول راهبرد و سازوکارهای لازم برای جمع آوری،ساختاردهی و مدیریت داده ها، اطلاعات و دانش، ایجاد و توسعه می‌یابند. پرسشنامه APO‌سؤال ۷ :سازمان قابلیتهایی که از جنبه راهبردی مهم بوده و مزیت رقابتی ایجاد می کنند را مشخص می کندو آنها را با مأموریت و اهداف راهبردی خود هماهنگی می کند مدل INQA زیر معیار ۳-۵-۱: در راستای خط مشی و راهبرد ارتقا کیفیت محصول راهبرد و ساز و
کارهای لازم برای جمع آوری،ساختاردهی و مدیریت داده ها، اطلاعات و دانش، ایجاد و توسعه می‌یابند. پرسشنامه APO‌سؤال ۱۶: این سازمان دارای یک بانک اطلاعات از قابلیت های کارکنان می باشد مدل INQA زیر معیار ۳-۵-۱ در راستای خط مشی و راهبرد ارتقا کیفیت محصول راهبرد و
سازوکارهای لازم برای جمع آوری،ساختاردهی و مدیریت داده ها، اطلاعات و دانش، ایجاد
و توسعه می‌یابند. مدل INQA زیر معیار ۳-۵-۲ داده ها، اطلاعات و دانش موثر بر کیفیت محصول شناسایی،
دسته بندی، صحه گذاری،تحلیل و مدیریت شده و به منظور تصمیم‌گیری موثر و به موقع
در حوزه مدیریت کیفیت محصول استفاده می شود. پرسشنامه APO‌سؤال ۲۴-در این سازمان، فرایندهای نظام مند برای شناسایی،
خلق، ذخیره، تسهیم و به کارگیری دانش وجود دارد مدل INQA زیر معیار ۳-۵-۲ داده ها، اطلاعات و دانش موثر بر کیفیت محصول شناسایی،
دسته بندی، صحه گذاری،تحلیل و مدیریت شده و به منظور تصمیم‌گیری موثر و به موقع
در حوزه مدیریت کیفیت محصول استفاده می شود. مدل INQA زیر معیار ۳-۵-۳ درستی، محرمانه بودن ، در دسترس بودن ، امنیت و
یکپارچگی داده ها و اطلاعات مدیریت شده و بهبود می‌یابند. پرسشنامه APO سؤال۲- در این سازمان، هماهنگی سازمانی لازم برای رسمیت بخشیدن
به ابتکارات مدیریت دانش(از قبیل: ایجاد واحد هماهنگی مرکزی برای مدیریت دانش،‌
انتصاب مدیر عالی دانش، تشکیل تیم های فناوری ارتباطات و بهبود کیفیت و طراحی و
استقرار شبکه های دانش ) انجام شده است. مدل INQA زیر معیار ۳-۵-۳ درستی، محرمانه بودن ، در دسترس بودن ، امنیت و
یکپارچگی داده ها و اطلاعات مدیریت شده و بهبود می‌یابند.د. پرسشنامه APOسؤال ۴- این سازمان یک سیاست برای محافظت از دانش خود
(برای مثال: حق تألیف،‌ حق اختراع، مدیریت دانش و امنیت دانش ) دارد مدل INQA زیر معیار ۳-۵-۳ درستی، محرمانه بودن ، در دسترس بودن ، امنیت و
یکپارچگی داده ها و اطلاعات مدیریت شده و بهبود می‌یابند. پرسشنامه APO سؤال۲۲-اطلاعات موجود در وب سایت و اینترانت سازمان،‌
به طور مرتب روز آمد می شود. مدل INQA زیر معیار ۳-۵-۴ در جهت اکتساب، به اشتراک گذاری و استفاده مؤثر از دانش
در جهت ارتقا کیفیت محصول در سطح فردی و گروهی تلاش می شود. پرسشنامه APO سؤال۱۲- برنامه های تربیتی، آموزشی و توسعه شغلی سازمان، دانش،‌
مهارتها و شایستگی های موردنیاز برای کارکنان را ایجاد می کنند و نیل به اهداف کلی
سازمان را پشتیانی می کنند و در عملکرد بالای کارکنان سهم دارند. مدل INQA زیر معیار ۳-۵-۴ در جهت اکتساب، به اشتراک گذاری و استفاده مؤثر از دانش
در جهت ارتقا کیفیت محصول در سطح فردی و گروهی تلاش می شود. پرسشنامه APO سؤال ۱۷- کارکنان سازمان،‌در گروه های کوچک ( مانند حلقه های کیفیت،‌
تیم های بهبود کار،تیم های بین وظیفه ای و جوامع کاری )


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.