فایل کامل پژوهش جامع مدیریت بازار و بازاریابی؛ بررسی رفتار مصرف‌کننده، استراتژی‌های فروش و توسعه کسب‌وکار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش جامع مدیریت بازار و بازاریابی؛ بررسی رفتار مصرف‌کننده، استراتژی‌های فروش و توسعه کسب‌وکار دارای ۲۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش جامع مدیریت بازار و بازاریابی؛ بررسی رفتار مصرف‌کننده، استراتژی‌های فروش و توسعه کسب‌وکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش جامع مدیریت بازار و بازاریابی؛ بررسی رفتار مصرف‌کننده، استراتژی‌های فروش و توسعه کسب‌وکار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش جامع مدیریت بازار و بازاریابی؛ بررسی رفتار مصرف‌کننده، استراتژی‌های فروش و توسعه کسب‌وکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش جامع مدیریت بازار و بازاریابی؛ بررسی رفتار مصرف‌کننده، استراتژی‌های فروش و توسعه کسب‌وکار :

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۲۷ صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیریت بازار و بازاریابی

تعاریف بازاریابی بازار یابی یعنی انجام فعالیتهائی مثل خرید و فروش کالا، حمل و نقل و انبار کردن.

بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شودکه، جریان کالاها و خدمات را از تولید کننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهائی آن هدایت می کند.

بازار یابی عبارتست از فرایندی که طی آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران ، خواسته ها ونیازهای خود را تامین می کنند.

تعریف بازار یابی دربازرگانی پیشرفته به معنی طیف وسیعی از فعالیتهای تحقیقاتی ، طراحی، تدارکات ، تولید ، بیمه ، کنترل کیفیت ، انبارداری وآماده سازی برای مصرف،تعیین قیمت ، تعیین عوامل فروش ، شناسائی مشتری ، بسته بندی ، فروش و خدمات پس از فروش است؛ بطوریکه توزیع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزدیک را تسهیل نماید. تقسیم
جمعیتی در آمد عوامل
چند گانه جمعیتی سن
و
دوره زندگی جنسیت تقسیم روانی طبقه اجتماعی سبک
زندگی خصوصیات شخصیتی

تقسیم بندی
رفتار عقیده ونگرش مردم
نسبت به کالا میزان اطلاع
و
آمادگی خریدار وضعیت وفاداری میزان
مصرف وضعیت
مصرفی
استفاده کنندگان مزایای مورد انتظار
مصرف کنندگان مناسبتها
و
موقعیتها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد . با توجه به منابع موجود در موسسه ،
امکان اجرا داشته باشد . میزان خرید بخشهای مختلف
قابل اندازه گیری باشد . خریداران بخشهای مختلف قابل دسترس باشند .

سه استراتژی
تعیین بازار هدف استراتژی بازاریابی یکسان(غیر تفکیکی) استراتژی بازاریابی متفاوت(تفکیکی) استراتژی بازاریابی متمرکز(تمرکزی)

عوامل موثر بر
انتخاب
استراتژی بازاریابی استراتژی بازاریابی رقبا سیکل
عمر کالاها میزان
تجانس بازارها میزان تشابه محصولات میزان منابع و امکانات شرکت لزوم برنامه ریزی در بازاریابی
بهترین راهبردها (استراتژیها )،خط مشی ها،فنون وشیوه ها
و سیاست گذاری های بازاریابی بدون توجه به بازاریابی اجرائی،
محکوم به شکست هستند . منظور از بازاریابی اجرائی یا عملیاتی عبارتست از توانمند سازی موسسه به منظورتهیه وتنظیم ، تدوین ونیز اجرای برنامه های کارآ واثر بخش بازاریابی . بنابراین همه راهبردها و سیاستهای بازاریابی باید در قالب یک برنامه منسجم تدوین گردد،که سازمان بازاریابی بتواند به خوبی
از عهده اجرای آن برآید.

۲- تصمیم گیری در مورد ویژگیهای محصول ۴- تصمیم گیری در مورد علامت تجاری ۵- تصمیم گیری در مورد بسته بندی کالا ۶- اخذ تصمیمات لازم در مورد برچسب کالا ۳- تصمیم گیری در مورد طرح کالا ۷- تصمیماتی در مورد گسترش خط تولید محصول ۱- تصمیم گیری در مورد کیفیت کالا تصمیمات عمده مدیران بازار یابی در مورد محصول عوامل اصلی موثردر تصمیم گیری، در مورد قیمت ۵- ماهیت بازار تقاضا ۶- قیمت کالاهای ر قبا
۹- دولت
۳- هزینه ها ۴- ملاحظات سازمانی ۸- واسطه های فروش ۱-اهداف بازاریابی موسسه ۲- خط مشی آمیزه های بازاریابی
۷- شرایط اقتصادی


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.