فایل کامل رویکردهای نوین راهبری شرکتی و ابزارهای هیأت‌مدیره موفق؛ تحلیل مدل‌های مدیریتی و ساختارهای سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل رویکردهای نوین راهبری شرکتی و ابزارهای هیأت‌مدیره موفق؛ تحلیل مدل‌های مدیریتی و ساختارهای سازمانی دارای ۶۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل رویکردهای نوین راهبری شرکتی و ابزارهای هیأت‌مدیره موفق؛ تحلیل مدل‌های مدیریتی و ساختارهای سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل رویکردهای نوین راهبری شرکتی و ابزارهای هیأت‌مدیره موفق؛ تحلیل مدل‌های مدیریتی و ساختارهای سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل رویکردهای نوین راهبری شرکتی و ابزارهای هیأت‌مدیره موفق؛ تحلیل مدل‌های مدیریتی و ساختارهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل رویکردهای نوین راهبری شرکتی و ابزارهای هیأت‌مدیره موفق؛ تحلیل مدل‌های مدیریتی و ساختارهای سازمانی :

چکیده محتوای فابل:

دیدگاه های راهبری شرکتی

(۱) مدل «مبتنی بر بازار»: تاکید این مدل بر حداکثرسازی ارزش سهامداران است.

(۲) مدل «مبتنی بر روابط»: تاکید این مدل بر منافع گروه­های بیشتری از ذینفعان است.

(۳) رویکرد سوم «رویکرد نوین راهبری شرکتی» نام دارد.

مدل نوین راهبری شرکتی

چارچوبی یکپارچه برای راهبری شرکتی ارائه شده­است که به آن «رویکرد نوین راهبری شرکتی» گفته می­شود. در این مدل به نقاط ضعف موجود در حوزه­ی پژوهش­، آموزش و عمل راهبری شرکتی پرداخته شده است. این مدل بر اصل معکوس «KISS» استوار است.

اجزاء این مدل جامع، شامل چهار بخش است:

بخش اول: تحلیل موقعیت­های مختلف راهبری شرکتی براساس سازه­هایی که در تئوری سازمانی و تئوری موقعیت ارائه شده­اند.

بخش دوم: تحلیل ابعاد استراتژیک راهبری شرکتی بر مبنای مباشرت و تئوری­های نقش­ها.

بخش سوم: ابعاد مدیریت یکپارچه­ی هیأت مدیره از دیدگاه تئوری وابستگی به منابع.

بخش چهارم: ابعاد نظارتی راهبری شرکتی باتوجه به تئوری­های نمایندگی و ذینفعان.

مقایسه راهبری شرکتی سنتی و نوین

تعریف کدبری از راهبری شرکتی (رویکرد سنتی): راهبری شرکتی سیستمی است که شرکت­ها با استفاده از آن هدایت و کنترل می­شوند.

راهبری شرکتی نوین: سیستمی است که شرکت­ها با استفاده از آن به­صورت استراتژیک، هدایت شده، به­صورت یکپارچه، مدیریت شده و به­صورت جامع، کنترل می­شوند، به گونه­ای کارآفرین و اخلاقی که برای هر شرایطی مناسب باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.