فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرمهای دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرمهای دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین دارای ۳۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرمهای دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرمهای دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرمهای دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرمهای دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین :
چکیده محتوای فابل:
فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرمهای دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین
فهرست
۱- بازارساز اینترنتی چیست؟
۲- تعریف دقیق مولفه های بازارساز اینترنتی
۳- مدل پایپ در مقابل مدل پلتفرمی
۴- انواع بسترهای چند طرفه
۵- مدلهای کسب و کار بازارسازهای اینترنتی
۶- الزامات بازارساز اینترنتی
۷- اهداف بازارساز اینترنتی
۸- چالش های بازارسازها
۹- معرفی چند نمونه
بازارساز اینترنتی چیست؟
بازارسازها جهت ایجاد بازاری برای گروه های مختلف فروشندگان و خریداران هستند.
بازارسازان آنلاین زیر گروهی از پلتفرم های چند جانبه (Multiple-Sided-Platform) محسوب می شوند.
uMSP ها عامل توسعه دهنده تجارت و تسهیل کننده تعامل هستند که در آن دو یا چند دسته متمایز مختلف را برای همکاری و تعامل با یکدیگر گرد هم می آیند.
بازارسازها در واقع بستری برای تجارت فیزیکی یا مجازی هستند.
تعریف دقیق: مؤلفه های بازارساز اینترنتی
برای تعریف یک سازنده بازار آنلاین، باید به تمام اجزای مختلف آن بپردازیم. یک بازارساز اینترنتی شامل بخش های زیر است:
بازارساز اینترنتی یک «بستر» است.
زیربنایی که در آن تعاملات انجام می گیرد.
دوم، “آنلاین” است،
مبتنی بر صفحه وب یا برنامه کاربردی مبتنی بر اینترنت
و سوم، این یک ”بسترچند طرفه” است.
طرفین مختلف در تعاملات حضور دارند که به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباطند.
و در آخر یک “بازارساز” است.
یک بازار اینترنتی که طرفین مختلف را در یک جا گردآوری می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 