فایل کامل پژوهش درباره انگیزش و خشنودی شغلی؛ بررسی عوامل روان‌شناختی، سازمانی و پیامدهای عملکردی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش درباره انگیزش و خشنودی شغلی؛ بررسی عوامل روان‌شناختی، سازمانی و پیامدهای عملکردی دارای ۴۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش درباره انگیزش و خشنودی شغلی؛ بررسی عوامل روان‌شناختی، سازمانی و پیامدهای عملکردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش درباره انگیزش و خشنودی شغلی؛ بررسی عوامل روان‌شناختی، سازمانی و پیامدهای عملکردی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش درباره انگیزش و خشنودی شغلی؛ بررسی عوامل روان‌شناختی، سازمانی و پیامدهای عملکردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش درباره انگیزش و خشنودی شغلی؛ بررسی عوامل روان‌شناختی، سازمانی و پیامدهای عملکردی :

چکیده محتوای فابل:

هدف از این ارایه!

مردم چرا و چطور و برای چه کار می کنند؟

چرا بعضی ها از کارشان راضیند و چرا بعضی ها نه؟

ایا رضایت موضوعی مربوط به کار است یا شخصی؟

رضایت و نارضایتی چه شکلی دارد و چطور خود را نشان می دهند؟

آیا رضایت و نارضایتی حد و میزان دارد؟

اشتباهات رایج سازمانها/مدیریتها در راضی نگاه داشتن کارمندانشان چیست

توقعات پایه کارکنان برای راضی بودن چیست؟

مردم چرا و چطور و برای چه کار می کنند؟

یافتن ترکیبی مناسب از:

چه می توانند بکنند: (دانش و مهارت و قابلیت)

چه باید بکنند (دستورالعمل ها و شرح وظایف)

چه می خواهند بکنند: (نیازها، انگیزه . . . . )

چرا بعضی ها از کارشان راضیند و چرا بعضی ها نه؟

* شناخت و شفاف بودن در مورد نیازهای واقعی خود

* ارزشهای مشترک با کار

* تاثیرات مثبت و یا منفی محیط، جایگاه اجتماعی، نرخ موفقیت

* تفاوتهای فردی (جنسی، سنی، تحصیلی، قومی، . . .)

* ویژگی های شخصیتی

سن و رضایتمندی از کار:

گروه سنی ۲۰ عمومأ از کارکردن احساس خوبی ندارند

– بیشتر به علت “شوک واقعیت‌ها”

در اواسط ۳۰ سالگی عمومأ از کارشان راضی هستند

– بیشتر به علت تعدیل نگرش ها و بعضی دستاوردها

در دهه ۴۰ افراد عمومأ رضایتمندی پائینی نشان می دهند

– بیشتر به علت بحران‌های میان سالی

در دهه ۵۰ عمومأ رضایت بالا است

_ وابستگی به سازمان

در اواخر ۵۰ و دهه ۶۰ سالگی عمومأ رضایت نزول می‌کند.

– احساس تمام شدن و در سراشیبی بودن

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.