فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه ارزش برند و تصویر برند؛ تحلیل جایگاه هویت تجاری در ذهن مصرف‌کنندگان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه ارزش برند و تصویر برند؛ تحلیل جایگاه هویت تجاری در ذهن مصرف‌کنندگان دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه ارزش برند و تصویر برند؛ تحلیل جایگاه هویت تجاری در ذهن مصرف‌کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه ارزش برند و تصویر برند؛ تحلیل جایگاه هویت تجاری در ذهن مصرف‌کنندگان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه ارزش برند و تصویر برند؛ تحلیل جایگاه هویت تجاری در ذهن مصرف‌کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه ارزش برند و تصویر برند؛ تحلیل جایگاه هویت تجاری در ذهن مصرف‌کنندگان :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه: ۱۴

۲-۱-مبانی نظری: ۱۴

۲-۱-۱-نام و نشان تجاری (برند): ۱۴

۲-۱-۱-۱-برند : ۱۵

۲-۱-۱-۲ مزیت های برند : ۱۶

۲-۱-۲-ارزش ویژه برند: ۱۶

۲-۱-۲-۱-طبقه بندی ادبیات ارزش ویژه برند: ۱۷

۲-۱-۲-۲-رویکردهای موجود در سنجش ارزش ویژه برند: ۱۸

۲-۱-۲-۳-شاخصهای سنجش منابع ارزش ویژه برند: ۱۹

۲-۱-۲-۳-۱-شاخص های ارزش ویژه برند از منظر کاپفرر: ۲۰

۲-۱-۲-۳-۲-شاخص های ارزش ویژه برند از منظر پرفسور آکر: ۲۰

۲-۱-۲-۳-۳-سنجش ارزش ویژه برند از منظر پرفسور کلر: ۲۱

۲-۱-۲-۳-۴-سنجش منظر مالی برند از دیدگاه مدل:Interbrand.. 21

۲-۱-۲-۴-برنامه بازاریابی منسجم به منظور ایجاد ارزش ویژه برند: ۲۲

۲-۱-۳-رضایت مشتری: ۲۲

۲-۱-۳-۱- مفهوم و تعریف رضایت مشتری: ۲۳

۲-۱-۳-۲- ابعاد رضایت مشتری: ۲۵

۲-۱-۴- آگاهی از نام و سمبل برند. ۲۶

۲-۱-۵- تعهد نام تجاری.. ۲۶

۲-۱-۶- مفهوم تصویر ذهنی برند. ۲۷

۲-۱-۶-۱- تاثیر تصویر ذهنی برند. ۲۸

۲-۱-۶-۲-عناصر تصویر ذهنی برند. ۲۹

۲-۱-۶-۳-تصویر ذهنی سازمان. ۲۹

۲-۱-۷- اعتماد به برند. ۳۱

۲-۱-۸- تداعی برند: ۳۳

۲-۱-۸-۱-انواع تداعی‌ها: ۳۴

۲-۱-۹-وفاداری به نام و نشان تجاری: ۳۵

۲-۱-۹-۱- رویکردهای رفتاری نسبت به وفاداری به نام و نشان تجاری.. ۳۷

۲-۱-۹-۲- معیارهای نگرشی وفاداری به نام و نشان تجاری.. ۳۸

۲-۱-۹-۳ انواع وفاداری.. ۳۸

۲-۱-۹-۴- دلایل وفاداری.. ۴۰

۲-۲- پیشینه پژوهش: ۴۰

۲-۲-۱-پیشینه داخلی: ۴۰

۲-۲-۱-۱-پایان نامه: ۴۰

۲-۲-۱-۲-مقاله ها: ۴۲

۲-۲-۲-پیشینه خارجی.. ۴۲

۲-۲-۲-۱-مقاله ها: ۴۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.