فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های کارت امتیازی متوازن؛ مطالعه ابزارهای نوین ارزیابی عملکرد سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های کارت امتیازی متوازن؛ مطالعه ابزارهای نوین ارزیابی عملکرد سازمانی دارای ۷۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های کارت امتیازی متوازن؛ مطالعه ابزارهای نوین ارزیابی عملکرد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های کارت امتیازی متوازن؛ مطالعه ابزارهای نوین ارزیابی عملکرد سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های کارت امتیازی متوازن؛ مطالعه ابزارهای نوین ارزیابی عملکرد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های کارت امتیازی متوازن؛ مطالعه ابزارهای نوین ارزیابی عملکرد سازمانی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

کارت امتیازی متوازن. ۱۵

۲-۱- مقدمه. ۱۵

۲-۲- تاریخچه و روند تکاملی کارت امتیازی متوازن. ۱۷

۲-۲-۱- معیارهای سنجش مالی عمدتاً کوتاه مدت و غیر استراتژیک هستند. ۱۸

۲-۲-۲- ارزیابی مبتنی بر اطلاعات تاریخی است. ۱۸

۲-۲-۳- ارزیابی­ها عمدتاً یک بعدی است. ۱۸

۲-۳- تاریخچه شکل ­گیری برنامه ­ریزی استراتژیک… ۱۹

۲-۴- استراتژی.. ۲۰

۲-۵- چهار فرآیند مدیریت راهبردی.. ۲۱

۲-۵-۱- تفسیر چشم‌انداز. ۲۱

۲-۵-۲- انتقال راهبرد و مرتبط ساختن آن با اهداف.. ۲۲

۲-۵-۳- برنامه‌ریزی تجاری.. ۲۴

۲-۵-۴- بازخورد و آموزش… ۲۵

۲-۶- تعاریف کارت امتیازی متوازن. ۲۸

۲-۷- کارت امتیازی متوازن ابزار کارآمد تسری استراتژی­ها ۳۰

۲-۸- مزایای کارت امتیازی متوازن. ۳۰

۲-۸-۱- یکپارچگی و نظارت.. ۳۱

۲-۸-۲- تمرکز. ۳۱

۲-۸-۳- بازخور. ۳۱

۲-۸-۴- همسویی.. ۳۱

۲-۸-۵- ارتباطات.. ۳۲

۲-۸-۶- مسئولیت‌پذیری.. ۳۲

۲-۸-۷- مشارکت.. ۳۲

۲-۸-۸- تبدیل و تکامل. ۳۲

۲-۹- کارکردهای کارت امتیازی متوازن. ۳۳

۲-۱۰- منظرهای ارزیابی متوازن. ۳۴

۲-۱۱- دلایل عدم اجرای استراتژی­های تدوین شده در سازمان. ۳۶

۲-۱۱-۱- عدم مشارکت کارکنان در فرآیند برنامه ­ریزی استراتژیک شرکت.. ۳۷

۲-۱۱-۲- موانع مدیریتی.. ۳۷

۲-۱۱-۳- موانع عملیاتی.. ۳۷

۲-۱۱-۴- موانع کارکنان. ۳۷

۲-۱۲- معرفی وجوه کارت امتیازی متوازن. ۳۹

۲-۱۲-۱-وجه مالی.. ۴۰

۲-۱۲-۲- وجه مشتری.. ۴۱

۲-۱۲-۳- وجه رشد و یادگیری.. ۴۲

۲-۱۲-۴- وجه فرآیندهای داخلی.. ۴۲

۲-۱۲-۴-۱- آرمان / چشم­انداز. ۴۳

۲-۱۲-۴-۲- استراتژی.. ۴۳

۲-۱۲-۴-۳- عوامل بحرانی موفقیت.. ۴۴

۲-۱۲-۴-۴- روابط علت و معلولی.. ۴۴

۲-۱۲-۴-۵- برنامه عملی.. ۴۴

۲-۱۳- پیاده­ سازی کارت امتیازی متوازن. ۴۵

۲-۱۳-۱- قدم اول. ۴۵

۲-۱۳-۲-قدم دوم. ۴۶

۲-۱۳-۳- قدم سوم. ۴۶

۲-۱۳-۴- قدم چهارم. ۴۷

۲-۱۳-۵- قدم پنجم. ۴۷

۲-۱۳-۶- قدم ششم. ۴۸

۲-۱۴- مثالی از یک سیستم کارت امتیازی متوازن. ۴۸

۲-۱۴-۱- منظر مالی اهداف.. ۴۸

۲-۱۴-۲- منظر فرآیندهای داخلی اهداف.. ۴۸

۲-۱۴-۳- منظر یادگیری و رشد اهداف.. ۴۹

۲-۱۴-۴- منظر مشتری.. ۴۹

۲-۱۵- ایجاد سازمان استراتژی محور به کمک کارت امتیازی متوازن. ۵۰

۲ -۱۵-۱- ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی.. ۵۱

۲-۱۵-۲- همسوسازی سازمان برای ایجاد هم افزایی.. ۵۲

۲-۱۵-۳- تبدیل استراتژی به کار هر روز هرکس… ۵۲

۲-۱۵-۳-۱- آموزش و برقراری ارتباط.. ۵۳

۲-۱۵-۳-۲- توسعه اهداف فردی و گروهی.. ۵۳

۲-۱۵-۳-۳- سیستم­ های پاداش و بهره ­وری.. ۵۳

۲-۱۵-۴- تبدیل استراتژی به یک فرآیند مستمر. ۵۴

۲-۱۵-۵- بسیج و به حرکت درآوردن تحول ازطریق رهبـری مدیریت ارشد. ۵۴

۲-۱۶- گسترش استفاده از کارنامه متوازن (کارت امتیازی متوازن) ۵۷

۲-۱۷-کارنامه متوازن تکمیل کنندهِ گزارشگری مالی رایج.. ۵۸

۲-۱۸- چهار دیدگاه در کارنامه متوازن. ۵۹

۲-۱۹- داستان­های موفقیت از راه کارت امتیازی متوازن. ۶۰

۲-۱۹-۱- رشد پایه درآمد که بیشتر از رشد بازار باشد. ۶۱

۲-۱۹-۲- تبدیل ۳۰ درصد درآمد حاصل از تغییرات تدریجی به سود عملیاتی.. ۶۱

۲-۱۹-۳- دو برابر کردن سود هر سهم. ۶۱

۲-۲۰- سنگ بنای پیروزی.. ۶۳

۲-۲۰-۱- حمایت مدیریت ارشد. ۶۴

۲-۲۰-۲- مدیریت پروژه ۶۴

۲-۲۱- چالش­های کارت امتیازی متوازن در مقام عمل. ۶۵

۲-۲۲- سیستم جامع مدیریتی کارت امتیازی متوازن برای پیوند استراتژی با عملیات.. ۶۶

۲-۲۲-۱ – تنظیم استراتژی.. ۶۶

۲-۲۲-۲- برنامه ­ریزی استراتژیک… ۶۷

۲-۲۲-۳- همسویی سازمان با استراتژی.. ۶۹

۲-۲۲-۴- برنامه ­ریزی عملیات.. ۶۹

۲-۲۲-۵- کنترل، نظارت و یادگیری.. ۷۰

۲-۲۲-۶- سنجش و سازگار کردن استراتژی.. ۷۰

۲-۲۳- بعضی از کاستی­های کارت امتیازی متوازن. ۷۱

۲-۲۴-تحقیقات انجام شده در مورد کارت امتیازی متوازن. ۷۲

۲-۲۴-۱- تحقیقات خارجی.. ۷۲

۲-۲۴-۲- تحقیقات داخلی.. ۷۶

۲-۳- نتیجه ­گیری.. ۷۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.