فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطافپذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنشهای بازار دیجیتال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطافپذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنشهای بازار دیجیتال دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطافپذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنشهای بازار دیجیتال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطافپذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنشهای بازار دیجیتال۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطافپذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنشهای بازار دیجیتال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطافپذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنشهای بازار دیجیتال :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه. ۹
۲-۱- پیشینیه اینترنت.. ۹
۲-۲- تجارت الکترونیک… ۱۱
۲-۳- مراحل تجارت الکترونیک… ۱۴
۲-۳-۱- چند مدل تجاری در تجارت الکترونیک… ۱۴
۲-۳-۲- فروشگاه ها ۱۴
۲-۳-۳- گروه سوم( بازار) ۱۵
۲-۳-۴- جوامع مجازی.. ۱۵
۲-۳-۵- ارائه دهنده خدمات زنجیره ای- ارزشی.. ۱۵
۲-۳-۶- حراج یا مزایده الکترونیکی.. ۱۶
۲-۴- بازاریابی الکترونیک: برقراری ارتباط با مشتریان. ۱۷
۲-۵- بازاریابی اینترنتی – بازاریابی الکترونیک… ۱۸
۲-۶- مدیریت روابط مشتری در بازار الکترونیک… ۱۸
۲-۷- خدمات موسسه ای.. ۱۸
۲-۸- خدمات مشتری مداری.. ۱۹
۲-۹- تاثیر طرح و کارایی وب سایت در خرید اینترنتی.. ۱۹
۲-۱۰- مزایای خرید اینترنتی.. ۲۰
۲-۱۱- معایب خرید اینترنتی.. ۲۱
۲-۱۲- قیمت گذاری.. ۲۱
۲-۱۲-۱-اهمیت قیمت گذاری.. ۲۳
۲-۱۲-۲- عوامل موثر بر قیمتگذاری 23
۲-۱۲-۳- اهداف قیمت گذاری.. ۲۴
۲-۱۲-۳-۱- به حداکثر رساندن سود فعلی.. ۲۴
۲-۱۲-۳-۲- به حداکثر رساندن سهم بازار. ۲۴
۲-۱۲-۳-۳- کشیدن عصاره بازار. ۲۵
۲-۱۲-۳-۴- پیشرو شدن از نظر کیفیت.. ۲۵
۲-۱۲-۴- مراحل قیمت گذاری.. ۲۵
۲-۱۲-۵- قیمت گذاری منعطف… ۲۷
۲-۱۲-۵-۱- حراج و مزایده ۲۸
۲-۱۲-۵-۲- ارتقاء. ۲۸
۲-۱۲-۵-۳- فروش ها ۲۹
۲-۱۲-۶- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک… ۳۰
۲-۱۲-۷- قیمت گذاری منعطف(پویا) در حراجی ها ۳۱
۲-۱۲-۸- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها ۳۱
۲-۱۲-۹- تعیین قیمت های دقیق و درست.. ۳۲
۲-۱۲-۱۰- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان. ۳۳
۲-۱۲-۱۱-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف… ۳۴
۲-۱۲-۱۱-۱- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی.. ۳۴
۲-۱۲-۱۱-۲- قیمت گذاری چند بعدی.. ۳۵
۲-۱۲-۱۱-۳- قیمت گذاری گروهی.. ۳۶
۲-۱۲-۱۱-۴- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی) ۳۶
۲-۱۲-۱۱-۵- قیمتگذاری دو بخشی.. ۳۷
۲-۱۲-۱۱-۶- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری.. ۳۷
۲-۱۳- بررسی رفتار مصرف کننده ۳۸
۲-۱۳-۱- تعریف رفتار مصرف کننده ۳۹
۲-۱۳-۲- مفاهیم کلیدی رفتار مصرف کننده ۳۹
۲-۱۳-۳- مدل نیکوزیا ۴۱
۲-۱۳-۴- مدل هوارد – شث.. ۴۱
۲-۱۳-۵- مدل کاتلر برای رفتار خرید مشتری.. ۴۲
۲-۱۴- فرآیند تصمیم گیری مشتری در خرید. ۴۳
۲-۱۵- چهارچوب نظری.. ۴۴
۲-۱۶- پیشینه تحقیق. ۴۵
۲-۱۶-۱- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور. ۴۵
۲-۱۶-۲- پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. ۴۷
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 