فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطاف‌پذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنش‌های بازار دیجیتال


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطاف‌پذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنش‌های بازار دیجیتال دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطاف‌پذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنش‌های بازار دیجیتال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطاف‌پذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنش‌های بازار دیجیتال۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطاف‌پذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنش‌های بازار دیجیتال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه انعطاف‌پذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین؛ بررسی الگوهای خرید و واکنش‌های بازار دیجیتال :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه. ۹

۲-۱- پیشینیه اینترنت.. ۹

۲-۲- تجارت الکترونیک… ۱۱

۲-۳- مراحل تجارت الکترونیک… ۱۴

۲-۳-۱- چند مدل تجاری در تجارت الکترونیک… ۱۴

۲-۳-۲- فروشگاه ها ۱۴

۲-۳-۳- گروه سوم( بازار) ۱۵

۲-۳-۴- جوامع مجازی.. ۱۵

۲-۳-۵- ارائه دهنده خدمات زنجیره ای- ارزشی.. ۱۵

۲-۳-۶- حراج یا مزایده الکترونیکی.. ۱۶

۲-۴- بازاریابی الکترونیک: برقراری ارتباط با مشتریان. ۱۷

۲-۵- بازاریابی اینترنتی – بازاریابی الکترونیک… ۱۸

۲-۶- مدیریت روابط مشتری در بازار الکترونیک… ۱۸

۲-۷- خدمات موسسه ای.. ۱۸

۲-۸- خدمات مشتری مداری.. ۱۹

۲-۹- تاثیر طرح و کارایی وب سایت در خرید اینترنتی.. ۱۹

۲-۱۰- مزایای خرید اینترنتی.. ۲۰

۲-۱۱- معایب خرید اینترنتی.. ۲۱

۲-۱۲- قیمت گذاری.. ۲۱

۲-۱۲-۱-اهمیت قیمت گذاری.. ۲۳

۲-۱۲-۲- عوامل‌ موثر بر قیمت‌گذاری‌ 23

۲-۱۲-۳- اهداف قیمت گذاری.. ۲۴

۲-۱۲-۳-۱- به حداکثر رساندن سود فعلی.. ۲۴

۲-۱۲-۳-۲- به حداکثر رساندن سهم بازار. ۲۴

۲-۱۲-۳-۳- کشیدن عصاره بازار. ۲۵

۲-۱۲-۳-۴- پیشرو شدن از نظر کیفیت.. ۲۵

۲-۱۲-۴- مراحل قیمت گذاری.. ۲۵

۲-۱۲-۵- قیمت گذاری منعطف… ۲۷

۲-۱۲-۵-۱- حراج و مزایده ۲۸

۲-۱۲-۵-۲- ارتقاء. ۲۸

۲-۱۲-۵-۳- فروش ها ۲۹

۲-۱۲-۶- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک… ۳۰

۲-۱۲-۷- قیمت گذاری منعطف(پویا) در حراجی ها ۳۱

۲-۱۲-۸- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها ۳۱

۲-۱۲-۹- تعیین قیمت های دقیق و درست.. ۳۲

۲-۱۲-۱۰- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان. ۳۳

۲-۱۲-۱۱-استراتژی‌های پیشرفته قیمت‌گذاری منعطف… ۳۴

۲-۱۲-۱۱-۱- قیمت‌گذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی.. ۳۴

۲-۱۲-۱۱-۲- قیمت گذاری چند بعدی.. ۳۵

۲-۱۲-۱۱-۳- قیمت گذاری گروهی.. ۳۶

۲-۱۲-۱۱-۴- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی) ۳۶

۲-۱۲-۱۱-۵- قیمت‌گذاری دو بخشی.. ۳۷

۲-۱۲-۱۱-۶- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری.. ۳۷

۲-۱۳- بررسی رفتار مصرف کننده ۳۸

۲-۱۳-۱- تعریف رفتار مصرف کننده ۳۹

۲-۱۳-۲- مفاهیم کلیدی رفتار مصرف کننده ۳۹

۲-۱۳-۳- مدل نیکوزیا ۴۱

۲-۱۳-۴- مدل هوارد – شث.. ۴۱

۲-۱۳-۵- مدل کاتلر برای رفتار خرید مشتری.. ۴۲

۲-۱۴- فرآیند تصمیم گیری مشتری در خرید. ۴۳

۲-۱۵- چهارچوب نظری.. ۴۴

۲-۱۶- پیشینه تحقیق. ۴۵

۲-۱۶-۱- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور. ۴۵

۲-۱۶-۲- پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. ۴۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.