فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیتهای تحول و توسعه سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیتهای تحول و توسعه سازمانی دارای ۱۰۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیتهای تحول و توسعه سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیتهای تحول و توسعه سازمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیتهای تحول و توسعه سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیتهای تحول و توسعه سازمانی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۲. بخش اول: سازمان یادگیرنده……………………………………………………………….. ۱۶
۲-۲-۱. مفهوم سازمان یادگیرنده……………………………………………………………………. ۱۶
۲-۲-۲. تاریخچه سازمان یادگیرنده………………………………………………………………… ۱۷
۲-۲-۳. تعاریف سازمان یادگیرنده………………………………………………………………….. ۱۸
۲-۲-۴. رویکردهای سازمان یادگیرنده…………………………………………………………….. ۲۱
۲-۲-۴-۱. رویکرد تفکر سیستمی……………………………………………………………… ۲۱
۲-۲-۴-۲. رویکرد یادگیری…………………………………………………………………….. ۲۲
۲-۲-۴-۳. رویکرد استراتژیک…………………………………………………………………. 22
۲-۲-۴-۴. رویکرد رویکرد ترکیبی ………………………………………………………….. 22
۲-۲-۵. تفاوت یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده…………………………………………. ۲۳
۲-۲-۶. ضرورت ایجاد سازمان یادگیرنده………………………………………………………… ۲۵
۲-۲-۷. عوامل مؤثر بر ایجاد سازمان یادگیرنده………………………………………………… ۲۶
۲-۲-۸. ویژگیهای سازمان یادگیرنده……………………………………………………………… ۲۷
۲-۲-۹. مزایای سازمان یادگیرنده…………………………………………………………………… ۳۰
۲-۲-۱۰. نظریهها و الگوهای سازمان یادگیرنده…………………………………………………. ۳۰
۲-۲-۱۰-۱. سازمان یادگیرنده از نظر سنگه………………………………………………… ۳۱
۲-۲-۱۰-۲. سازمان یادگیرنده از نظر گاه…………………………………………………… ۳۲
۲-۲-۱۰-۳. سازمان یادگیرنده از نظر گاروین……………………………………………… ۳۳
۲-۲-۱۰-۴. سازمان یادگیرنده از نظر بنت و اوبراین…………………………………….. ۳۳
۲-۲-۱۰-۵. سازمان یادگیرنده از نظر انجمن آموزش و توسعه……………………….. ۳۴
۲-۲-۱۰-۶. سازمان یادگیرنده از نظر کپلان و نورتون…………………………………… ۳۵
۲-۲-۱۰-۷. سازمان یادگیرنده از نظر گفارت و مارسیک………………………………. ۳۵
۲-۲-۱۰-۸. سازمان یادگیرنده از نظر جیمز………………………………………………… ۳۶
۲-۲-۱۰-۹. سازمان یادگیرنده از نظر مامفورد…………………………………………….. ۳۷
۲-۲-۱۰-۱۰. سازمان یادگیرنده از نظر پدلر و همکاران………………………………… ۳۷
۲-۲-۱۰-۱۱. سازمان یادگیرنده از نظر مارکوارت……………………………………….. ۳۷
۲-۲-۱۰-۱۲. سازمان یادگیرنده از نظراورتن بلاد………………………………………… ۳۸
۲-۲-۱۰-۱۳. سازمان یادگیرنده از نظر واتکینزو مارسیک……………………………… ۳۹
۲-۲-۱۱. سطوح سازمانهای یادگیرنده……………………………………………………………. ۴۴
۲-۳. بخش دوم: آمادگی برای تغییر…………………………………………………………………….. ۴۶
۲-۳-۱. مقدمه …………………………………………………………………………………………… ۴۶
۲-۳-۲. مفهوم تغییر، تحول و تغییر بنیادی………………………………………………………… ۴۷
۲-۳-۳. ابعاد تغییر سازمانی…………………………………………………………………………… ۴۸
۲-۳-۴. انواع تغییر………………………………………………………………………………………. ۴۸
۲-۳-۵. سطوح تغییر……………………………………………………………………………………. ۵۰
۲-۳-۶. مدلهای تغییر سازمانی……………………………………………………………………… ۵۱
۲-۳-۶-۱. الگوی سه مرحلهای تغییر کرت لوین………………………………………….. ۵۲
۲-۳-۶-۲. الگوی برنامهریزی…………………………………………………………………… ۵۴
۲-۳-۶-۳. الگوی تغییر جامع رالف کیلمن…………………………………………………. ۵۵
۲-۳-۶-۴. الگوی کانونهای بهبود کیفیت…………………………………………………… ۵۶
۲-۳-۶-۵. الگوی مدیریت تغییرات استراتژیک استیس و دانفی………………………. ۵۷
۲-۳-۶-۶. مدل تجزیه و تحلیل جریانی جری پوراس…………………………………… ۵۸
۲-۳-۶-۷. مدل شش خانهای ویس بورد……………………………………………………. ۵۹
۲-۳-۶-۸. مدل تطبیق برای تحلیل سازمانی………………………………………………… ۶۱
۲-۳-۶-۹. چارچوب فرهنگی، سیاسی و فنی تیجی………………………………………. ۶۲
۲-۳-۶-۱۰. مدل بورک و لیتوین……………………………………………………………… ۶۳
۲-۳-۶-۱۱. الگوی ادکارپروسی………………………………………………………………. ۶۴
۲-۳-۶-۱۲. الگوی فرآیند اتصالی…………………………………………………………….. ۶۶
۲-۳-۶-۱۳. الگوهای تئوریک و پیادهسازی نظریههای سهم تغییر رفتاری………….. ۶۶
۲-۳-۷. دلایل تغییر……………………………………………………………………………………… ۶۷
۲-۳-۸. عاملهای مؤثر بر تغییر سازمانی………………………………………………………….. ۶۷
۲-۳-۹. مقاومت در برابر تغییر……………………………………………………………………….. ۷۰
۲-۳-۱۰. عوامل مقاومت در برابر تغییر…………………………………………………………… ۷۲
۲-۳-۱۱. مدیریت تغییر………………………………………………………………………………… ۷۳
۲-۳-۱۲. استراتژیهای اساسی برای مدیریت تغییر…………………………………………….. ۷۴
۲-۳-۱۳. مهارتهای مدیریت تغییر………………………………………………………………… ۷۵
۲-۳-۱۴. شیوههای اعمال تغییر و سبک مدیریت تغییر………………………………………… ۷۷
۲-۳-۱۵. پیش رانهای مدیریت تغییر………………………………………………………………. ۷۹
۲-۳-۱۵-۱. واکنش و نگرش به تغییر………………………………………………………… ۷۹
۲-۳-۱۵-۲. آمادگی برای تغییر………………………………………………………………… ۸۳
۲-۳-۱۶. عوامل موثر در ایجاد آمادگی برای تغییر…………………………………………….. ۸۴
۲-۳-۱۷. کاربست آمادگی به تغییر در آموزش عالی………………………………………….. ۹۰
۲-۴. بخش سوم: مروری بر تحقیقات انجامشده………………………………………………… ۹۲
۲-۴-۱. تحقیقات انجام شده در داخل کشور …………………………………………………… ۹۲
۲-۴-۲. تحقیقات انجام شده در خارج کشور …………………………………………………… ۹۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 