فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیت‌های تحول و توسعه سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیت‌های تحول و توسعه سازمانی دارای ۱۰۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیت‌های تحول و توسعه سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیت‌های تحول و توسعه سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیت‌های تحول و توسعه سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده؛ بررسی ظرفیت‌های تحول و توسعه سازمانی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۲. بخش اول: سازمان یادگیرنده……………………………………………………………….. ۱۶

۲-۲-۱. مفهوم سازمان یادگیرنده……………………………………………………………………. ۱۶

۲-۲-۲. تاریخچه سازمان یادگیرنده………………………………………………………………… ۱۷

۲-۲-۳. تعاریف سازمان یادگیرنده………………………………………………………………….. ۱۸

۲-۲-۴. رویکردهای سازمان یادگیرنده…………………………………………………………….. ۲۱

۲-۲-۴-۱. رویکرد تفکر سیستمی……………………………………………………………… ۲۱

۲-۲-۴-۲. رویکرد یادگیری…………………………………………………………………….. ۲۲

۲-۲-۴-۳. رویکرد استراتژیک‌…………………………………………………………………. 22

۲-۲-۴-۴. رویکرد رویکرد ترکیبی ‌………………………………………………………….. 22

۲-۲-۵. تفاوت یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده…………………………………………. ۲۳

۲-۲-۶. ضرورت ایجاد سازمان یادگیرنده………………………………………………………… ۲۵

۲-۲-۷. عوامل مؤثر بر ایجاد سازمان یادگیرنده………………………………………………… ۲۶

۲-۲-۸. ویژگی‌های سازمان یادگیرنده……………………………………………………………… ۲۷

۲-۲-۹. مزایای سازمان یادگیرنده…………………………………………………………………… ۳۰

۲-۲-۱۰. نظریه‌ها و الگوهای سازمان یادگیرنده…………………………………………………. ۳۰

۲-۲-۱۰-۱. سازمان یادگیرنده از نظر سنگه………………………………………………… ۳۱

۲-۲-۱۰-۲. سازمان یادگیرنده از نظر گاه…………………………………………………… ۳۲

۲-۲-۱۰-۳. سازمان یادگیرنده از نظر گاروین……………………………………………… ۳۳

۲-۲-۱۰-۴. سازمان یادگیرنده از نظر بنت و اوبراین…………………………………….. ۳۳

۲-۲-۱۰-۵. سازمان یادگیرنده از نظر انجمن آموزش و توسعه……………………….. ۳۴

۲-۲-۱۰-۶. سازمان یادگیرنده از نظر کپلان و نورتون…………………………………… ۳۵

۲-۲-۱۰-۷. سازمان یادگیرنده از نظر گفارت و مارسیک………………………………. ۳۵

۲-۲-۱۰-۸. سازمان یادگیرنده از نظر جیمز………………………………………………… ۳۶

۲-۲-۱۰-۹. سازمان یادگیرنده از نظر مامفورد…………………………………………….. ۳۷

۲-۲-۱۰-۱۰. سازمان یادگیرنده از نظر پدلر و همکاران………………………………… ۳۷

۲-۲-۱۰-۱۱. سازمان یادگیرنده از نظر مارکوارت……………………………………….. ۳۷

۲-۲-۱۰-۱۲. سازمان یادگیرنده از نظراورتن بلاد………………………………………… ۳۸

۲-۲-۱۰-۱۳. سازمان یادگیرنده از نظر واتکینزو مارسیک……………………………… ۳۹

۲-۲-۱۱. سطوح سازمان‌های یادگیرنده……………………………………………………………. ۴۴

۲-۳. بخش دوم: آمادگی برای تغییر…………………………………………………………………….. ۴۶

۲-۳-۱. مقدمه …………………………………………………………………………………………… ۴۶

۲-۳-۲. مفهوم تغییر، تحول و تغییر بنیادی………………………………………………………… ۴۷

۲-۳-۳. ابعاد تغییر سازمانی…………………………………………………………………………… ۴۸

۲-۳-۴. انواع تغییر………………………………………………………………………………………. ۴۸

۲-۳-۵. سطوح تغییر……………………………………………………………………………………. ۵۰

۲-۳-۶. مدل‌های تغییر سازمانی……………………………………………………………………… ۵۱

۲-۳-۶-۱. الگوی سه مرحله‌ای تغییر کرت لوین………………………………………….. ۵۲

۲-۳-۶-۲. الگوی برنامه‌ریزی…………………………………………………………………… ۵۴

۲-۳-۶-۳. الگوی تغییر جامع رالف کیلمن…………………………………………………. ۵۵

۲-۳-۶-۴. الگوی کانون‌های بهبود کیفیت…………………………………………………… ۵۶

۲-۳-۶-۵. الگوی مدیریت تغییرات استراتژیک استیس و دانفی………………………. ۵۷

۲-۳-۶-۶. مدل تجزیه و تحلیل جریانی جری پوراس…………………………………… ۵۸

۲-۳-۶-۷. مدل شش خانه‌ای ویس بورد……………………………………………………. ۵۹

۲-۳-۶-۸. مدل تطبیق برای تحلیل سازمانی………………………………………………… ۶۱

۲-۳-۶-۹. چارچوب فرهنگی، سیاسی و فنی تیجی………………………………………. ۶۲

۲-۳-۶-۱۰. مدل بورک و لیتوین……………………………………………………………… ۶۳

۲-۳-۶-۱۱. الگوی ادکارپروسی………………………………………………………………. ۶۴

۲-۳-۶-۱۲. الگوی فرآیند اتصالی…………………………………………………………….. ۶۶

۲-۳-۶-۱۳. الگوهای تئوریک و پیاده‌سازی نظریه‌های سهم تغییر رفتاری………….. ۶۶

۲-۳-۷. دلایل تغییر……………………………………………………………………………………… ۶۷

۲-۳-۸. عامل‌های مؤثر بر تغییر سازمانی………………………………………………………….. ۶۷

۲-۳-۹. مقاومت در برابر تغییر……………………………………………………………………….. ۷۰

۲-۳-۱۰. عوامل مقاومت در برابر تغییر…………………………………………………………… ۷۲

۲-۳-۱۱. مدیریت تغییر………………………………………………………………………………… ۷۳

۲-۳-۱۲. استراتژی‌های اساسی برای مدیریت تغییر…………………………………………….. ۷۴

۲-۳-۱۳. مهارت‌های مدیریت تغییر………………………………………………………………… ۷۵

۲-۳-۱۴. شیوه‌های اعمال تغییر و سبک مدیریت تغییر………………………………………… ۷۷

۲-۳-۱۵. پیش ران‌های مدیریت تغییر………………………………………………………………. ۷۹

۲-۳-۱۵-۱. واکنش و نگرش به تغییر………………………………………………………… ۷۹

۲-۳-۱۵-۲. آمادگی برای تغییر………………………………………………………………… ۸۳

۲-۳-۱۶. عوامل موثر در ایجاد آمادگی برای تغییر…………………………………………….. ۸۴

۲-۳-۱۷. کاربست آمادگی به تغییر در آموزش عالی………………………………………….. ۹۰

۲-۴. بخش سوم: مروری بر تحقیقات انجام‌شده………………………………………………… ۹۲

۲-۴-۱. تحقیقات انجام شده در داخل کشور …………………………………………………… ۹۲

۲-۴-۲. تحقیقات انجام شده در خارج کشور …………………………………………………… ۹۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.