فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱- مقدمه:………………………………………………………۱۲

۲-۲- بازاریابی و بازاریابی اجتماعی:…………………………………..۱۳

۲-۲-۱- تعریف و مفهوم بازاریابی:……………………………………….۱۳

۲-۲- ۲- عوامل مؤثر بازاریابی:………………………………………………..۱۴

۲-۲-۳- فرآیند بازاریابی:………………………………………….۱۵

۲-۲-۴- مفاهیم اصلی بازاریابی:……………………………………….۱۵

۲-۲-۴-۱- نیاز، خواسته و تقاضای مشتری:…………………….۱۵

۲-۲-۴-۲- داد و ستد و ارتباطات:…………………………………..۱۶

۲-۲-۴-۳- بازارها:……………………………………………………………….۱۶

۲-۲-۵- اهداف بازاریابی:……………………………………………………۱۷

۲-۲-۶- بازاریابی اجتماعی:……………………………………..۱۷

۲-۲-۶-۱-سیر تحولات بازاریابی اجتماعی:…………………………۱۷

۲-۲-۶-۲- تعریف بازاریابی اجتماعی:…………………………………..۱۸

۲-۲-۶-۳- مفهوم بازاریابی اجتماعی:..……………………………..۱۹

۲-۲-۶-۴- ماهیت بازاریابی اجتماعی:………………………………..۲۰

۲-۲-۶-۵- ابعاد بازاریابی اجتماعی:……………………………………….۲۱

۲-۲-۶-۶ مفاهیم کلید دیدگاه بازاریابی اجتماعی:………………۲۲

۲-۲-۶-۷- چه کسانی بازاریابی اجتماعی را به کار می گیرند:…………۲۳

۲-۲-۶-۸- تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی:………۲۴

۲-۲-۶-۹- ده نکته کلیدی در بازاریابی اجتماعی:…………………۲۵

۲-۲-۶-۱۰- بازاریابی اجتماعی راهبردی:………………………..۲۷

۲-۲-۶-۱۱- آمیزه بازار یابی اجتماعی:..………………………………….۳۰

۲-۲-۶-۱۲- پنج نیروی مدل بازاریابی اجتماعی:………………..۳۲

۲-۲-۶-۱۳- مراحل انجام یک بازاریابی اجتماعی:……………………….۳۲

۲-۲-۶-۱۴ مدل بازاریابی اجتماعی:…………………………………..۳۳

۲-۲-۶-۱۵- محدودیت های بازاریابی اجتماعی:………………..۳۶

۲-۳- وفاداری مشتری:………………………………………………….. ۳۸

۲-۳-۱- تعریف مشتری:…………………………………………………۳۹

۲-۳-۲- اهمیت مشتری:…………………………………………………….۳۹

۲-۳-۳- صدای مشتری:…………………………………………………….۴۰

۲-۳-۴- تعریف رضایت مشتری:……………………………………………۴۰

۲-۳-۵- انواع مشتری از نظر رضایت:……………………………….۴۱

۲-۳-۶- تعریف وفاداری مشتری:…………………………………………..۴۲

۲-۳-۷- مشتری وفادار:……………………………………………………..۴۳

۲-۳-۸- انواع وفاداری:………………………………………………………….۴۳

۲-۳-۹-عوامل مؤثر بر وفاداری:……………………………………….۴۵

۲-۳-۱۰- مزایای وفادار سازی مشتری:…………………………………..۴۶

۲-۳-۱۱- رابطه وفاداری، رضایت مشتری و سود آوری:…………..۴۶

۲-۳-۱۲- وفاداری خدمت:……………………………………….۴۷

۲-۳-۱۳- وفادار سازی مشتریان بانک:………………………………۴۸

۲-۳-۱۴- نمونه های از بانک های موفق دنیا در جذب مشتریان وفادار:….۵۰

۲-۴- بیشینه تحقیقات انجام شده:…………………………………………۵۱

۲-۴-۱- تحقیقات خارجی:……………………………………………………۵۱

۲-۴-۲- تحقیقات داخلی:………………………………………………….۵۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.