فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و نقش آن در ایجاد وفاداری پایدار مشتریان :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- مقدمه:………………………………………………………۱۲
۲-۲- بازاریابی و بازاریابی اجتماعی:…………………………………..۱۳
۲-۲-۱- تعریف و مفهوم بازاریابی:……………………………………….۱۳
۲-۲- ۲- عوامل مؤثر بازاریابی:………………………………………………..۱۴
۲-۲-۳- فرآیند بازاریابی:………………………………………….۱۵
۲-۲-۴- مفاهیم اصلی بازاریابی:……………………………………….۱۵
۲-۲-۴-۱- نیاز، خواسته و تقاضای مشتری:…………………….۱۵
۲-۲-۴-۲- داد و ستد و ارتباطات:…………………………………..۱۶
۲-۲-۴-۳- بازارها:……………………………………………………………….۱۶
۲-۲-۵- اهداف بازاریابی:……………………………………………………۱۷
۲-۲-۶- بازاریابی اجتماعی:……………………………………..۱۷
۲-۲-۶-۱-سیر تحولات بازاریابی اجتماعی:…………………………۱۷
۲-۲-۶-۲- تعریف بازاریابی اجتماعی:…………………………………..۱۸
۲-۲-۶-۳- مفهوم بازاریابی اجتماعی:..……………………………..۱۹
۲-۲-۶-۴- ماهیت بازاریابی اجتماعی:………………………………..۲۰
۲-۲-۶-۵- ابعاد بازاریابی اجتماعی:……………………………………….۲۱
۲-۲-۶-۶ مفاهیم کلید دیدگاه بازاریابی اجتماعی:………………۲۲
۲-۲-۶-۷- چه کسانی بازاریابی اجتماعی را به کار می گیرند:…………۲۳
۲-۲-۶-۸- تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی:………۲۴
۲-۲-۶-۹- ده نکته کلیدی در بازاریابی اجتماعی:…………………۲۵
۲-۲-۶-۱۰- بازاریابی اجتماعی راهبردی:………………………..۲۷
۲-۲-۶-۱۱- آمیزه بازار یابی اجتماعی:..………………………………….۳۰
۲-۲-۶-۱۲- پنج نیروی مدل بازاریابی اجتماعی:………………..۳۲
۲-۲-۶-۱۳- مراحل انجام یک بازاریابی اجتماعی:……………………….۳۲
۲-۲-۶-۱۴ مدل بازاریابی اجتماعی:…………………………………..۳۳
۲-۲-۶-۱۵- محدودیت های بازاریابی اجتماعی:………………..۳۶
۲-۳- وفاداری مشتری:………………………………………………….. ۳۸
۲-۳-۱- تعریف مشتری:…………………………………………………۳۹
۲-۳-۲- اهمیت مشتری:…………………………………………………….۳۹
۲-۳-۳- صدای مشتری:…………………………………………………….۴۰
۲-۳-۴- تعریف رضایت مشتری:……………………………………………۴۰
۲-۳-۵- انواع مشتری از نظر رضایت:……………………………….۴۱
۲-۳-۶- تعریف وفاداری مشتری:…………………………………………..۴۲
۲-۳-۷- مشتری وفادار:……………………………………………………..۴۳
۲-۳-۸- انواع وفاداری:………………………………………………………….۴۳
۲-۳-۹-عوامل مؤثر بر وفاداری:……………………………………….۴۵
۲-۳-۱۰- مزایای وفادار سازی مشتری:…………………………………..۴۶
۲-۳-۱۱- رابطه وفاداری، رضایت مشتری و سود آوری:…………..۴۶
۲-۳-۱۲- وفاداری خدمت:……………………………………….۴۷
۲-۳-۱۳- وفادار سازی مشتریان بانک:………………………………۴۸
۲-۳-۱۴- نمونه های از بانک های موفق دنیا در جذب مشتریان وفادار:….۵۰
۲-۴- بیشینه تحقیقات انجام شده:…………………………………………۵۱
۲-۴-۱- تحقیقات خارجی:……………………………………………………۵۱
۲-۴-۲- تحقیقات داخلی:………………………………………………….۵۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 