فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطهمند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرفکننده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطهمند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرفکننده دارای ۱۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطهمند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرفکننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطهمند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرفکننده۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطهمند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرفکننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطهمند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرفکننده :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه. ۱۶
۲-۱) مشتری.. ۱۷
۲-۱-۱) تعریف مشتری.. ۱۷
۲-۱-۲) اهمیت مشتری.. ۱۷
۲-۱-۳)نیازهای مشتریان. ۱۸
۲-۱-۴)دسته بندی مشتریان. ۲۱
۲-۱-۵) تفاوت مشتری با ارباب رجوع. ۲۲
۲-۱-۶)فلسفه مشتری مداری.. ۲۳
۲-۱-۷)مشتری گرایی.. ۲۵
۲-۱-۸)طراحی ساختارهای مشتری محور. ۲۶
۲-۱-۹) نهادینه کردن اصول مشتری گرایی.. ۲۸
۲-۱-۱۰) گام های طلایی برای جذب مشتریان. ۲۹
۲-۲)رضایت مشتری.. ۳۱
۲-۲-۱)فلسفه رضایت مشتری.. ۳۱
۲-۲-۲)تعریف رضایت مشتری.. ۳۲
۲-۲-۳) مزایای رضایت مشتری.. ۳۴
۲-۲-۴) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری.. ۳۵
۲-۲-۵)اهمیت تامین رضایت مشتری.. ۳۸
۲-۲-۶) انواع مشتریان از جنبه میزان رضایت… ۳۹
۲-۲-۷)چرخه بهبود مستمر رضایت مشتری.. ۴۱
۲-۲-۸) اندازه گیری رضایت مشتری.. ۴۱
۲-۲-۹) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی.. ۴۶
۲-۲-۹-۱) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا ۴۶
۲-۲-۹-۲)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا ۴۷
۲-۲-۹-۳)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس… ۴۹
۲-۲-۹-۴)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی.. ۵۰
۲-۲-۹-۵)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ… ۵۱
۲-۳)ارتباطات… ۵۲
۲-۳-۱)تعریف ارتباط و ارتباطات… ۵۲
۲-۳-۲)انواع ارتباطات… ۵۲
۲-۳-۳)مهارتهای ارتباطی.. ۵۳
۲-۳-۴)ارتباطات سازمانی.. ۵۴
۲-۳-۵)منحنی طول عمر رابطه. ۵۵
۲-۳-۶)زنجیره مدیریت روابط.. ۵۶
۲-۳-۷)مراحل توسعه روابط با مشتریان. ۵۷
۲-۴)بازاریابی رابطه مند. ۵۹
۲-۴-۱)تلاش های رابطه مند. ۵۹
۲-۴-۲)تعریف تلاش های رابطه مند. ۵۹
۲-۴-۳)تاکتیک های ایجاد رابطه(پیوند) ۶۰
۲-۴-۴)مفهوم بازاریابی رابطه مند. ۶۲
۲-۴-۴-۱)زیربنای مفهومی.. ۶۳
۲-۴-۴-۲)اصل اساسی توسعه روابط.. ۶۵
۲-۴-۵) ویژگیهای تحقیقات بازاریابی رابطه مند. ۶۷
۲-۴-۶)بازاریابی رابطه مند در برابر بازاریابی معامله ای.. ۶۸
۲-۴-۷)فلسفه رابطه مندی و تشریح ابعاد آن. ۷۳
۲-۴-۸)مدل بازارهای شش گانه. ۸۳
۲-۴-۹)مدل های مختلف بازاریابی رابطه مند. ۸۹
۲-۴-۹-۱)مدل بازاریابی رابطه مند در بخش خرده فروشی.. ۸۹
۲-۴-۹-۲)مدل کاربردی بازاریابی رابطه مند. ۹۱
۲-۴-۹-۳)مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمانهای صنعتی.. ۹۲
۲-۴-۹-۵)بازاریابی رابطه مند مدار (RMO) 93
۲-۴-۹-۶)مدل بازاریابی رابطه مند مورگان و هانت ۹۶
۲-۴-۱۰)مدیران بازاریابی رابطه مند در منطق خدمت برتر و تجربه. ۹۸
۲-۵)پیشینه تحقیق.. ۱۰۰
۲-۵-۱)سوابق تحقیقات داخل کشور. ۱۰۰
۲-۵-۲)مقالات داخل کشور. ۱۰۳
۲-۵-۳)سوابق تحقیقات خارج از کشور. ۱۰۷
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 