فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطه‌مند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرف‌کننده


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطه‌مند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرف‌کننده دارای ۱۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطه‌مند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرف‌کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطه‌مند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرف‌کننده۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطه‌مند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرف‌کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری بازاریابی رابطه‌مند و رضایت مشتریان؛ بررسی راهکارهای علمی در ارتقای تجربه مصرف‌کننده :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه. ۱۶

۲-۱) مشتری.. ۱۷

۲-۱-۱) تعریف مشتری.. ۱۷

۲-۱-۲) اهمیت مشتری.. ۱۷

۲-۱-۳)نیازهای مشتریان. ۱۸

۲-۱-۴)دسته بندی مشتریان. ۲۱

۲-۱-۵) تفاوت مشتری با ارباب رجوع. ۲۲

۲-۱-۶)فلسفه مشتری مداری.. ۲۳

۲-۱-۷)مشتری گرایی.. ۲۵

۲-۱-۸)طراحی ساختارهای مشتری محور. ۲۶

۲-۱-۹) نهادینه کردن اصول مشتری گرایی.. ۲۸

۲-۱-۱۰) گام های طلایی برای جذب مشتریان. ۲۹

۲-۲)رضایت مشتری.. ۳۱

۲-۲-۱)فلسفه رضایت مشتری.. ۳۱

۲-۲-۲)تعریف رضایت مشتری.. ۳۲

۲-۲-۳) مزایای رضایت مشتری.. ۳۴

۲-۲-۴) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری.. ۳۵

۲-۲-۵)اهمیت تامین رضایت مشتری.. ۳۸

۲-۲-۶) انواع مشتریان از جنبه میزان رضایت… ۳۹

۲-۲-۷)چرخه بهبود مستمر رضایت مشتری.. ۴۱

۲-۲-۸) اندازه گیری رضایت مشتری.. ۴۱

۲-۲-۹) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی.. ۴۶

۲-۲-۹-۱) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا ۴۶

۲-۲-۹-۲)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا ۴۷

۲-۲-۹-۳)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس… ۴۹

۲-۲-۹-۴)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی.. ۵۰

۲-۲-۹-۵)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ… ۵۱

۲-۳)ارتباطات… ۵۲

۲-۳-۱)تعریف ارتباط و ارتباطات… ۵۲

۲-۳-۲)انواع ارتباطات… ۵۲

۲-۳-۳)مهارتهای ارتباطی.. ۵۳

۲-۳-۴)ارتباطات سازمانی.. ۵۴

۲-۳-۵)منحنی طول عمر رابطه. ۵۵

۲-۳-۶)زنجیره مدیریت روابط.. ۵۶

۲-۳-۷)مراحل توسعه روابط با مشتریان. ۵۷

۲-۴)بازاریابی رابطه مند. ۵۹

۲-۴-۱)تلاش های رابطه مند. ۵۹

۲-۴-۲)تعریف تلاش های رابطه مند. ۵۹

۲-۴-۳)تاکتیک های ایجاد رابطه(پیوند) ۶۰

۲-۴-۴)مفهوم بازاریابی رابطه مند. ۶۲

۲-۴-۴-۱)زیربنای مفهومی.. ۶۳

۲-۴-۴-۲)اصل اساسی توسعه روابط.. ۶۵

۲-۴-۵) ویژگیهای تحقیقات بازاریابی رابطه مند. ۶۷

۲-۴-۶)بازاریابی رابطه مند در برابر بازاریابی معامله ای.. ۶۸

۲-۴-۷)فلسفه رابطه مندی و تشریح ابعاد آن. ۷۳

۲-۴-۸)مدل بازارهای شش گانه. ۸۳

۲-۴-۹)مدل های مختلف بازاریابی رابطه مند. ۸۹

۲-۴-۹-۱)مدل بازاریابی رابطه مند در بخش خرده فروشی.. ۸۹

۲-۴-۹-۲)مدل کاربردی بازاریابی رابطه مند. ۹۱

۲-۴-۹-۳)مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمانهای صنعتی.. ۹۲

۲-۴-۹-۵)بازاریابی رابطه مند مدار (RMO) 93

۲-۴-۹-۶)مدل بازاریابی رابطه مند مورگان و هانت ۹۶

۲-۴-۱۰)مدیران بازاریابی رابطه مند در منطق خدمت برتر و تجربه. ۹۸

۲-۵)پیشینه تحقیق.. ۱۰۰

۲-۵-۱)سوابق تحقیقات داخل کشور. ۱۰۰

۲-۵-۲)مقالات داخل کشور. ۱۰۳

۲-۵-۳)سوابق تحقیقات خارج از کشور. ۱۰۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.