فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطهمند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطهمند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار دارای ۵۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطهمند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطهمند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطهمند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطهمند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱. مقدمه……………………………………………………………… ۱۲
۲-۲. کلیات RM…………………………………………………… 12
۲-۲-۱. تاریخچه و تعاریف RM …………………………………… 12
۲-۲-۲. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطهمند………………… ۱۵
۲-۲-۳. فلسفه بازاریابی رابطهمند…………………………………… ۱۷
۲-۲-۴. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده……………… ۱۸
۲-۳. استراتژی های بازاریابی رابطهمند………………… ۱۹
۲-۴. مؤلفه های بازاریابی رابطهمند………………………… ۲۱
۲-۴-۱. اعتماد………………………………………….. ۲۱
۲-۴-۲. تعهد……………………………………………….. ۲۲
۲-۴-۳. ارتباطات…………………………………………………….. ۲۳
۲-۴-۴. حل تعارض……………………………………………… ۲۴
۲-۴-۵. شایستگی………………………………………………… ۲۵
۲-۵. مدل های بازاریابی رابطهمند………………………………………… ۲۵
۲-۵-۱. مدل شش گانه بازاریابی رابطهمند………………………… ۲۵
۲-۵-۲. مدل بازاریابی رابطهمند بیتی و همکاران……………….. ۳۱
۲-۵-۳. مدل مورگان و هانت………………………………. ۳۳
۲-۶. بانک ها و بازاریابی رابطهمند……………………………… ۳۵
۲-۶-۱. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای………………………… ۳۵
۲-۶-۲. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات………………….. ۳۷
۲-۷. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)……………………… 38
۲-۸. استراتژی ها برای کاربرد CLV …………………………………… 40
۲-۹. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری……………………….. ۴۷
۲-۱۰. روش های متداول محاسبه CLV …………………………….. 48
۲-۱۱. مؤلفه های CLV ………………………………………………. 50
۲-۱۱-۱. وفاداری………………………………………………….. ۵۱
۲-۱۱-۲. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)…………………………. ۵۴
۲-۱۱-۳. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)……………………………. ۵۶
۲-۱۱-۴. میزان استفاده از خدمات…………………………… ۵۶
۲-۱۲. پیشینه تحقیق……………………………………………………. ۵۸
۲-۱۲-۱. بازاریابی رابطهمند (RM)……………………………………….. 58
۲-۱۲-۲. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)……………….. 59
۲-۱۲-۳. RM و CLV…………………………………………. 60
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 