فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستمهای نوین بانکداری؛ بررسی نقش بازاریابی در تحول خدمات مالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستمهای نوین بانکداری؛ بررسی نقش بازاریابی در تحول خدمات مالی دارای ۶۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستمهای نوین بانکداری؛ بررسی نقش بازاریابی در تحول خدمات مالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستمهای نوین بانکداری؛ بررسی نقش بازاریابی در تحول خدمات مالی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستمهای نوین بانکداری؛ بررسی نقش بازاریابی در تحول خدمات مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستمهای نوین بانکداری؛ بررسی نقش بازاریابی در تحول خدمات مالی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- مقدمه………………………………………………………… ۲۵
بخش اول- مبانی نظری بازاریابی……………………………………. ۲۶
۲-۱-۱- مدیریت بازاریابی………………………………………………….. ۲۶
۲-۱-۲-سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها…………………. ۲۹
۲-۱-۳-بازاریابی رابطه مند…………………………………………….. ۳۱
۲-۱-۴-همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری……… ۳۴
۲-۱-۵-ارتباطات بازاریابی………………………………………………. ۳۷
۲-۱-۶-تحول ارتباطات منسجم بازاریابی……………………………. ۳۹
۲-۱-۷-حرکت به سوی ارتباطات منسجم…………………….. ۴۰
۲-۱-۸-سیستم اطلاعات بازاریابی………………………………………. ۴۱
۲-۱-۹-سیستم اطلاعات بازاریابی، رقابت بازار و تصمیم گیری ۴۳
۲-۱-۱۰-تحقیقات بازار……………………………………………….. ۴۶
بخش دوم- مبانی نظری بانکداری نوین…………………………….. ۴۸
۲-۲-۱ تاریخچه پول و بانکداری در دنیا.. ۴۸
۲-۲-۲ تاریخچه بانکداری در ایران………………… ۵۰
۲-۲-۳-بانکداری نوین………………………………………… ۵۳
۲-۲-۴-تکامل خدمات بانکی و آغاز بانکداری الکترونیکی …………….. ۵۶
۲-۲-۵-تعریف بانکداری الکترونیکی………………………….. ۵۸
۲-۲-۶-مزایای بانکداری الکترونیکی…………………………….. ۵۹
۲-۲-۷-شبکه های بانکداری الکترونیکی………………………… ۶۲
۲-۲-۸-انواع بانکداری الکترونیکی……………………………… ۶۵
۲-۲-۹-سطوح مختلف بانکداری الکترونیکی…………………….. 68
۲-۲-۱۰-کانالهای بانکداری الکترونیکی………………………… ۷۰
۲-۲-۱۱-ماشین خود پرداز (ATM)…………………………….. 73
۲-۲-۱۲-ماشین های نقطه فروش EFT POS……………………… 74
۲-۲-۱۳-بانکداری تلفنی…………………………………………….. ۷۵
۲-۲-۱۴-بانکداری اینترنتی…………………………………………… ۷۶
۲-۲-۱۵-بانکداری موبایلی…………………………………………. ۷۹
۲-۲-۱۶-ارزیابی کانال های بانکداری الکترونیکی…………………………. ۸۲
بخش سوم- پیشینه تحقیق……………………………………….. ۸۷
۲-۳-۱- تحقیقات خارجی:……………………………………….. ۸۷
۲-۳-۲- تحقیقات داخلی:……………………………………………. ۸۹
بخش چهارم- جمع بندی فصل و ارائه مدل………………………. ۹۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 