فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند و افزایش وفاداری مشتری؛ تحلیل راهکارهای علمی در مدیریت ارتباطات


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند و افزایش وفاداری مشتری؛ تحلیل راهکارهای علمی در مدیریت ارتباطات دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند و افزایش وفاداری مشتری؛ تحلیل راهکارهای علمی در مدیریت ارتباطات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند و افزایش وفاداری مشتری؛ تحلیل راهکارهای علمی در مدیریت ارتباطات۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند و افزایش وفاداری مشتری؛ تحلیل راهکارهای علمی در مدیریت ارتباطات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند و افزایش وفاداری مشتری؛ تحلیل راهکارهای علمی در مدیریت ارتباطات :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

بخش اول:مبانی نظری.. ۱۶

۲-۱ مقدمه. ۱۶

۲-۲ وفاداری مشتری.. ۱۷

۲-۲-۱ تعاریفی از وفاداری مشتری.. ۱۹

۲-۲-۲ رویکردهای وفاداری مشتری.. ۱۹

۲-۲-۲-۱ وفاداری رفتاری.. ۲۰

۲-۲-۲-۲ وفاداری نگرشی.. ۲۰

۲-۲-۲-۳ وفاداری مشتری به عنوان یک ساختار دو بعدی.. ۲۲

۲-۲-۳ وضعیت وفاداری.. ۲۲

۲-۲-۴ مدلهای وفاداری مشتری.. ۲۴

۲-۲-۵ مزایای مشتریان وفادار. ۲۶

۲-۲-۶بانکهای آینده و مشتری مداری.. ۲۷

۲-۲-۷ منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده ۲۸

۲-۳ بازاریابی رابطه مند. ۳۰

۲-۳-۱ از بازاریابی سنتی تا بازاریابی رابطه مند. ۳۰

۲-۳-۲اجزا و عوامل بازاریابی رابطه ‌مند. ۳۰

۲-۳-۳ استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند. ۳۲

۲-۴ اصل اساسی توسعه روابط.. ۳۵

۲-۵ مفهوم بازاریابی رابطه مند. ۳۵

۲-۵-۱ تعاریف بازاریابی رابطه مند. ۳۷

۲-۵-۲ مزایای بازاریابی رابطه مند. ۳۸

۲-۵-۳ تفاوت بازاریابی رابطه مند با بازاریابی سنّتی.. ۴۱

۲ -۶ مدل های بازاریابی رابطه‌ مند. ۴۲

۲ -۶-۱ مدل تاهیر رشید. ۴۲

۲ -۶-۲مدل مورگان وهانت.. ۴۳

۲-۶-۳ مدل من سو واسپیس… ۴۳

۲-۷ بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری.. ۴۴

بخش دوم :پیشینه تحقیق. ۴۶

پیشینه داخلی.. ۴۶

پیشینه خارجی.. ۵۱

خلاصه و جمع بندی فصل. ۵۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.