فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری؛ تحلیل ارتباط میان انگیزش داخلی و تجربه مصرف‌کننده


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری؛ تحلیل ارتباط میان انگیزش داخلی و تجربه مصرف‌کننده دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری؛ تحلیل ارتباط میان انگیزش داخلی و تجربه مصرف‌کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری؛ تحلیل ارتباط میان انگیزش داخلی و تجربه مصرف‌کننده۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری؛ تحلیل ارتباط میان انگیزش داخلی و تجربه مصرف‌کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری؛ تحلیل ارتباط میان انگیزش داخلی و تجربه مصرف‌کننده :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱) رضایت مشتری.. ۱۴

۲-۱-۱) تعاریف رضایت مشتری.. ۱۶

۲-۱-۲) رضایت کارکردی و رضایت روانی.. ۱۹

۲-۱-۳) مزایای رضایت مشتری.. ۲۰

۲-۱-۴) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری.. ۲۲

۲-۲)اهمیت رضایت مشتری.. ۲۴

۲-۳) اندازه گیری رضایت مشتری.. ۲۵

۲-۴) روش های اندازه گیری رضایت مشتری.. ۲۹

۲-۴-۱) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی.. ۲۹

۲-۴-۱-۱) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا ۳۰

۲-۴-۱-۲)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا ۳۱

۲-۴-۱-۳)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس… ۳۲

۲-۴-۱-۴)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی.. ۳۳

۲-۴-۱-۵)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ… ۳۴

۲-۵) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری.. ۳۵

۲-۲) تعهد درک شده کارکنان. ۳۸

۲-۲-۱) تعاریف تعهد. ۴۱

۲-۲-۲) ابعاد تعهد سازمانی.. ۴۱

۲-۲-۳) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی.. ۴۳

۲-۳) رضایت شغلی.. ۴۶

۲-۳-۱) مفهوم رضایت از شغل.. ۴۷

۲-۳-۲) تعاریف رضایت شغلی.. ۴۸

۲-۳-۳) رضایت و انگیزش… ۴۹

۲-۳-۴) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان. ۵۰

۲-۳-۵) رابطه مدیر با کارمند. ۵۲

۲-۳-۶) امنیت شغلی.. ۵۳

۲-۳-۷) فرآیند ارزیابی عملکرد. ۵۴

۲-۳-۸) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری.. ۵۴

۲-۴) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی.. ۵۴

۲-۴-۲) یکسانی حقوق و مزایا ۵۵

۲-۴-۳) شرایط مناسب کاری.. ۵۵

۲-۴-۴) همکاران مساعد. ۵۶

۲-۴-۵) تناسب شغل بافرد. ۵۶

۲-۴-۱)تعریف واژه تعارض…. ۵۸

۲-۴-۱-۱) تعارض نقش… ۵۸

۲-۴-۲) سیر تکاملی اندیشه تعارض…. ۵۹

۲-۴-۲-۱) دیدگاه سنتی.. ۵۹

۲-۴-۲-۲) دیدگاه روابط انسانی تعارض…. ۶۰

۲-۴-۲-۲) دیدگاه تعامل.. ۶۰

۴-۲-۳) تعارض: سازنده یا ویرانگر. ۶۱

۴-۲-۴) فرایند تعارض…. ۶۱

۲-۵) ابهام نقش… ۶۹

۲-۶-۱) پژوهش های داخلی.. ۷۲

۲-۶-۲)) پژوهش های خارجی.. ۷۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.