فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرفکننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرفکننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان دارای ۶۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرفکننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرفکننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرفکننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرفکننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱) بخش اول: رضایت مصرف کننده (مشتری )……………….. ۱۵
۲-۱-۱) مقدمه……………………………………………………. ۱۵
۲-۱-۲) مشتری (مصرف کننده)…………………………. ۱۵
۲-۱-۳) تعریف رضایت مصرف کننده (مشتری )…………………….. ۱۶
۲-۱-۴) تاریخچه رضایت مشتری………………………………….. ۱۸
۲-۱-۴-۱) سیر تکاملی ارتباط با مشتری………………………………. ۱۸
۲-۱-۴-۱-۱) تولید انبوه…………………………………….. ۱۸
۲-۱-۴-۱-۲) دیدگاه تمرکز بر محصول………………………… ۱۸
۲-۱-۴-۱-۳) دیدگاه مبتنی بر فروش………………………… ۱۹
۲-۱-۴-۱-۴) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی………………………. ۱۹
۲-۱-۴-۱-۵) دیدگاه مبتنی بر مشتری…………………………………… ۱۹
۲-۱-۴-۲) تاریخچه شاخص های ملی رضایت مصرف کننده (مشتری)….. ۲۱
۲-۱-۵) اهمیت رضایت مصرف کننده………………………….. ۲۳
۲-۱-۶) راهکارهای رضایت مصرف کننده (مشتری) در بازار…………. ۲۳
۲-۱-۷) نیازها ، انتظارات و رضایت مصرف کنندگان……………. ۲۴
۲-۱-۷-۱) نیازها………………………………………….. ۲۴
۲-۱-۷-۲)خواسته ها………………………………………….. ۲۵
۲-۱-۷-۳)رضایت مصرف کننده……………………………………… ۲۵
۲-۱-۸) رقابت تنگاتنگ برای جلب حداکثری رضایت مصرف کننده …… ۲۶
۲-۱-۹) تولید کیفی ، رویکرد اصولی برای رضایت مصرف کننده (مشتری )…… ۲۷
۲-۱-۱۰) رویکرد اصولی برای رضایت مصرف کننده در ایران………….. ۲۸
۲-۱-۱۱) تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مصرف کننده ( مشتری )……. ۲۹
۲-۱-۱۲) پیامدهای رضایت و عدم رضایت مصرف کننده………………… ۳۰
۲-۱-۱۳) نقش اندازه گیری رضایمندی مصرف کننده (مشتری )……… ۳۰
۲-۱-۱۴) روش های اندازه گیری رضایت مصرف کننده (مشتری )……. ۳۱
۲-۱-۱۵) اندازه گیری رضایتمندی مصرف کننده (مشتری )…………… ۳۲
۲-۱-۱۵-۱) مدل رضایتمندی مشتری کانو ………………… ۳۴
۲-۱-۱۵-۲) مدل فورنل…………………………………………………. ۳۵
۲-۱-۱۵-۳) مدل اسکمپر………………………………………… ۳۶
۲-۱-۱۵-۴) مدل سروکوال (مدل کیفیت خدمات)………………… ۳۷
۲-۱-۱۶) مدل های اندازه گیری شاخص رضایتمندی………….. ۳۸
۲-۱-۱۶-۱) مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSL)…….. 39
۲-۱-۱۶-۲) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا (ECSL)……………. 41
۲-۱-۱۶-۳) معرفی مدل شاخص ملی رضایت شغلی سوئیس (SWLCS)…… 43
۲-۱-۱۶-۴) شاخص ملی رضایت مشتری مالزی (MCSI)……….. 45
۲-۱-۱۷) رابطه بین رضایت مشتری (مصرف کننده) و کیفیت خدمات…… ۴۶
۲-۱-۱۸) سیستم جلب رضایت مشتری (مصرف کننده) شرکت مک دونالد…….. ۴۷
۲-۲بخش دوم) مدل تعالی سازمان EFQM……………………….. 49
۲-۲-۱) مقدمه…………………………………………………………… ۴۹
۲-۲-۲) ارزیابی تعالی سازمان از گذشته تاکنون…………………….. ۴۹
۲-۲-۳) بررسی تاریخچه EFQM…………………………….. 51
۲-۲-۴) فواید استفاده از مدل EFQM……………………….. 53
۲-۲-۵) ماموریت مدل EFQM………………………………….. 54
۲-۲-۶) عوامل شکست مدل EFQM در برخی از سازمانها…………… ۵۴
۲-۲-۷) EFQM در ایران…………………………………… ۵۶
۲-۲-۸) بررسی معیار مشتری محوری مدل بومی شده EFQM در نهاد تعلیم و تربیت….. ۵۶
۲-۳) پیشینه تحقیق …………………………………………….. ۵۷
۲-۳-۱) منابع داخلی………………………………………………………….. ۵۷
۲-۳-۲) منابع خارجی………………………………………………….. ۶۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 