فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرف‌کننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرف‌کننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان دارای ۶۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرف‌کننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرف‌کننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرف‌کننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه رضایت مصرف‌کننده و الگوی تعالی سازمانی EFQM؛ تحلیل نقش کیفیت خدمات در ارتقای سازمان :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱) بخش اول: رضایت مصرف کننده (مشتری )……………….. ۱۵

۲-۱-۱) مقدمه……………………………………………………. ۱۵

۲-۱-۲) مشتری (مصرف کننده)…………………………. ۱۵

۲-۱-۳) تعریف رضایت مصرف کننده (مشتری )…………………….. ۱۶

۲-۱-۴) تاریخچه رضایت مشتری………………………………….. ۱۸

۲-۱-۴-۱) سیر تکاملی ارتباط با مشتری………………………………. ۱۸

۲-۱-۴-۱-۱) تولید انبوه…………………………………….. ۱۸

۲-۱-۴-۱-۲) دیدگاه تمرکز بر محصول………………………… ۱۸

۲-۱-۴-۱-۳) دیدگاه مبتنی بر فروش………………………… ۱۹

۲-۱-۴-۱-۴) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی………………………. ۱۹

۲-۱-۴-۱-۵) دیدگاه مبتنی بر مشتری…………………………………… ۱۹

۲-۱-۴-۲) تاریخچه شاخص های ملی رضایت مصرف کننده (مشتری)….. ۲۱

۲-۱-۵) اهمیت رضایت مصرف کننده………………………….. ۲۳

۲-۱-۶) راهکارهای رضایت مصرف کننده (مشتری) در بازار…………. ۲۳

۲-۱-۷) نیازها ، انتظارات و رضایت مصرف کنندگان……………. ۲۴

۲-۱-۷-۱) نیازها………………………………………….. ۲۴

۲-۱-۷-۲)خواسته ها………………………………………….. ۲۵

۲-۱-۷-۳)رضایت مصرف کننده……………………………………… ۲۵

۲-۱-۸) رقابت تنگاتنگ برای جلب حداکثری رضایت مصرف کننده …… ۲۶

۲-۱-۹) تولید کیفی ، رویکرد اصولی برای رضایت مصرف کننده (مشتری )…… ۲۷

۲-۱-۱۰) رویکرد اصولی برای رضایت مصرف کننده در ایران………….. ۲۸

۲-۱-۱۱) تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مصرف کننده ( مشتری )……. ۲۹

۲-۱-۱۲) پیامدهای رضایت و عدم رضایت مصرف کننده………………… ۳۰

۲-۱-۱۳) نقش اندازه گیری رضایمندی مصرف کننده (مشتری )……… ۳۰

۲-۱-۱۴) روش های اندازه گیری رضایت مصرف کننده (مشتری )……. ۳۱

۲-۱-۱۵) اندازه گیری رضایتمندی مصرف کننده (مشتری )…………… ۳۲

۲-۱-۱۵-۱) مدل رضایتمندی مشتری کانو ………………… ۳۴

۲-۱-۱۵-۲) مدل فورنل…………………………………………………. ۳۵

۲-۱-۱۵-۳) مدل اسکمپر………………………………………… ۳۶

۲-۱-۱۵-۴) مدل سروکوال (مدل کیفیت خدمات)………………… ۳۷

۲-۱-۱۶) مدل های اندازه گیری شاخص رضایتمندی………….. ۳۸

۲-۱-۱۶-۱) مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSL)…….. 39

۲-۱-۱۶-۲) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا (ECSL)……………. 41

۲-۱-۱۶-۳) معرفی مدل شاخص ملی رضایت شغلی سوئیس (SWLCS)…… 43

۲-۱-۱۶-۴) شاخص ملی رضایت مشتری مالزی (MCSI)……….. 45

۲-۱-۱۷) رابطه بین رضایت مشتری (مصرف کننده) و کیفیت خدمات…… ۴۶

۲-۱-۱۸) سیستم جلب رضایت مشتری (مصرف کننده) شرکت مک دونالد…….. ۴۷

۲-۲بخش دوم) مدل تعالی سازمان EFQM……………………….. 49

۲-۲-۱) مقدمه…………………………………………………………… ۴۹

۲-۲-۲) ارزیابی تعالی سازمان از گذشته تاکنون…………………….. ۴۹

۲-۲-۳) بررسی تاریخچه EFQM…………………………….. 51

۲-۲-۴) فواید استفاده از مدل EFQM……………………….. 53

۲-۲-۵) ماموریت مدل EFQM………………………………….. 54

۲-۲-۶) عوامل شکست مدل EFQM در برخی از سازمانها…………… ۵۴

۲-۲-۷) EFQM در ایران…………………………………… ۵۶

۲-۲-۸) بررسی معیار مشتری محوری مدل بومی شده EFQM در نهاد تعلیم و تربیت….. ۵۶

۲-۳) پیشینه تحقیق …………………………………………….. ۵۷

۲-۳-۱) منابع داخلی………………………………………………………….. ۵۷

۲-۳-۲) منابع خارجی………………………………………………….. ۶۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.