فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش داراییهای دانشی در ارتقای تجربه مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش داراییهای دانشی در ارتقای تجربه مشتری دارای ۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش داراییهای دانشی در ارتقای تجربه مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش داراییهای دانشی در ارتقای تجربه مشتری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش داراییهای دانشی در ارتقای تجربه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش داراییهای دانشی در ارتقای تجربه مشتری :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱ مقدمه ………………………………………………….۱۳
۲-۲ بخش اول : سرمایه فکری
۲-۲-۱ سیر تاریخی توسعه مفهوم و کاربرد سرمایه فکری ……. ۱۴
۲-۲-۲ مفهوم تعاریف سرمایه فکری ……………………….۱۵
۲-۲-۳ مقایسه تعاریف سرمایه فکری ………………….۱۷
۲-۲-۴ اجزاء سرمایه فکری …………………………………..۱۸
۲-۲-۴-۱ سرمایه انسانی ………………………………………….۱۹
۲-۲-۴-۲ سرمایه ساختاری ……………………………………۲۰
۲-۲-۴-۳ سرمایه مشتری (رابطه ای) …………………………………۲۱
۲-۲-۵ ویژگی های سرمایه فکری …………………………………….۲۲
۲-۲-۶ اهمیت سرمایه فکری …………………………………….۲۲
۲-۲-۷ مدیریت سرمایه فکری ……………………………………………..۲۳
۲-۲-۸ اصول مدیریت سرمایه فکری ……………………………..۲۵
۲-۲-۹ دلایل اندازه گیری سرمایه فکری ……………………………۲۶
۲-۲-۱۰ روشهای اندازه گیری سرمایه فکری …………………………….۲۸
۲-۲-۱۱ الگوهای اندازه گیری سرمایه فکری ……………………..۳۱
۲-۲-۱۱-۱ الگوی رهیاب اسکاندیا ………………………………….۳۲
۲-۲-۱۱-۲ الگوی کارت امتیازی متوازن ……………………………۳۳
۲-۲-۱۱-۳ الگوی شاخص سرمایه فکری ……………………..۳۵
۲-۲-۱۱-۴ الگوی حسابرسی سرمایه فکری …………………..۳۷
۲-۲-۱۱-۵ الگوی ترازنامه نامرئی …………………………………۳۷
۲-۲-۱۱-۶ الگوی کنترل دارایی نامحسوس …………………………۳۸
۲-۲-۱۱-۷ الگوی ارزش افزوده اقتصادی ………………………….۳۸
۲-۲-۱۱-۸ الگوی کیوی توبین …………………………………………..۳۹
۲-۲-۱۲ چرا یک چنین تغییر و گذار به سمت و سوی دارایی های نامشهود وجود دارد. ….۳۹
۲-۲-۱۳ سرمایه فکری و چالش های حسابداری ………………..۴۰
۲-۲-۱۴ گزارشگری سرمایه فکری ……………………………….. ۴۲
۲-۲-۱۵ استانداردهای حسابداری سرمایه فکری ………………..۴۳
۲-۲-۱۶ گزارشگری خارجی سرمایه فکری ……………………………..۴۵
۲-۲-۱۷ بررسی شاخص های سرمایه فکری در کشورهای دیگر ……۴۷
۲-۲-۱۸ بررسی شاخص های سرمایه فکری در ایران ……………..۴۷
۲-۲-۱۹ فرق بین سرمایه فکری مدیریت دانش و مدیریت نامشهودها……..۴۸
۲-۳ بخش دوم : کیفیت خدمات
۲-۳-۱ مفهوم و تعریف کیفیت ………………………………..۴۹
۲-۳-۲ مفهوم و تعریف خدمت …………………………………………..۵۰
۲-۳-۳ مفهوم و تعریف کیفیت خدمات ………………………………۵۱
۲-۳-۴ اهمیت کیفیت خدمات ……………………………………….۵۱
۲-۳-۵ رویکردهای مدیریت کیفیت خدمات …………………۵۴
۲-۳-۶ پیامدهای کیفیت خدمات ……………………………………۵۵
۲-۳-۷ عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات …………………………..۵۶
۲-۳-۷-۱ مدل گرونروز ………………………………………………..۵۶
۲-۳-۷-۲ مدل جانسون ………………………………………………۵۷
۲-۳-۷-۳ مدل مقیاس کیفیت ……………………………………..۵۸
۲-۳-۸ موانع بهبود کیفیت خدمات…………………………………………۶۱
۲-۴ پیشینه تحقیق ………………………………………………………….۶۱
۲-۵ خلاصه ……………………………………………………………..۶۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 