فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش دارایی‌های دانشی در ارتقای تجربه مشتری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش دارایی‌های دانشی در ارتقای تجربه مشتری دارای ۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش دارایی‌های دانشی در ارتقای تجربه مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش دارایی‌های دانشی در ارتقای تجربه مشتری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش دارایی‌های دانشی در ارتقای تجربه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و کیفیت خدمات؛ تحلیل نقش دارایی‌های دانشی در ارتقای تجربه مشتری :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱ مقدمه ………………………………………………….۱۳

۲-۲ بخش اول : سرمایه فکری

۲-۲-۱ سیر تاریخی توسعه مفهوم و کاربرد سرمایه فکری ……. ۱۴

۲-۲-۲ مفهوم تعاریف سرمایه فکری ……………………….۱۵

۲-۲-۳ مقایسه تعاریف سرمایه فکری ………………….۱۷

۲-۲-۴ اجزاء سرمایه فکری …………………………………..۱۸

۲-۲-۴-۱ سرمایه انسانی ………………………………………….۱۹

۲-۲-۴-۲ سرمایه ساختاری ……………………………………۲۰

۲-۲-۴-۳ سرمایه مشتری (رابطه ای) …………………………………۲۱

۲-۲-۵ ویژگی های سرمایه فکری …………………………………….۲۲

۲-۲-۶ اهمیت سرمایه فکری …………………………………….۲۲

۲-۲-۷ مدیریت سرمایه فکری ……………………………………………..۲۳

۲-۲-۸ اصول مدیریت سرمایه فکری ……………………………..۲۵

۲-۲-۹ دلایل اندازه گیری سرمایه فکری ……………………………۲۶

۲-۲-۱۰ روشهای اندازه گیری سرمایه فکری …………………………….۲۸

۲-۲-۱۱ الگوهای اندازه گیری سرمایه فکری ……………………..۳۱

۲-۲-۱۱-۱ الگوی رهیاب اسکاندیا ………………………………….۳۲

۲-۲-۱۱-۲ الگوی کارت امتیازی متوازن ……………………………۳۳

۲-۲-۱۱-۳ الگوی شاخص سرمایه فکری ……………………..۳۵

۲-۲-۱۱-۴ الگوی حسابرسی سرمایه فکری …………………..۳۷

۲-۲-۱۱-۵ الگوی ترازنامه نامرئی …………………………………۳۷

۲-۲-۱۱-۶ الگوی کنترل دارایی نامحسوس …………………………۳۸

۲-۲-۱۱-۷ الگوی ارزش افزوده اقتصادی ………………………….۳۸

۲-۲-۱۱-۸ الگوی کیوی توبین …………………………………………..۳۹

۲-۲-۱۲ چرا یک چنین تغییر و گذار به سمت و سوی دارایی های نامشهود وجود دارد. ….۳۹

۲-۲-۱۳ سرمایه فکری و چالش های حسابداری ………………..۴۰

۲-۲-۱۴ گزارشگری سرمایه فکری ……………………………….. ۴۲

۲-۲-۱۵ استانداردهای حسابداری سرمایه فکری ………………..۴۳

۲-۲-۱۶ گزارشگری خارجی سرمایه فکری ……………………………..۴۵

۲-۲-۱۷ بررسی شاخص های سرمایه فکری در کشورهای دیگر ……۴۷

۲-۲-۱۸ بررسی شاخص های سرمایه فکری در ایران ……………..۴۷

۲-۲-۱۹ فرق بین سرمایه فکری مدیریت دانش و مدیریت نامشهودها……..۴۸

۲-۳ بخش دوم : کیفیت خدمات

۲-۳-۱ مفهوم و تعریف کیفیت ………………………………..۴۹

۲-۳-۲ مفهوم و تعریف خدمت …………………………………………..۵۰

۲-۳-۳ مفهوم و تعریف کیفیت خدمات ………………………………۵۱

۲-۳-۴ اهمیت کیفیت خدمات ……………………………………….۵۱

۲-۳-۵ رویکردهای مدیریت کیفیت خدمات …………………۵۴

۲-۳-۶ پیامدهای کیفیت خدمات ……………………………………۵۵

۲-۳-۷ عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات …………………………..۵۶

۲-۳-۷-۱ مدل گرونروز ………………………………………………..۵۶

۲-۳-۷-۲ مدل جانسون ………………………………………………۵۷

۲-۳-۷-۳ مدل مقیاس کیفیت ……………………………………..۵۸

۲-۳-۸ موانع بهبود کیفیت خدمات…………………………………………۶۱

۲-۴ پیشینه تحقیق ………………………………………………………….۶۱

۲-۵ خلاصه ……………………………………………………………..۶۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.