فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهتگیریهای بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهتگیریهای بازاریابی دارای ۶۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهتگیریهای بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهتگیریهای بازاریابی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهتگیریهای بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهتگیریهای بازاریابی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۱-۲- مقدمه………………………………………………………………….. ۸
بخش اول ادبیات مرتبط با بازارگرایی…………………………………………. ۸
۲-۲-مروری بر بازارگرایی………………………………………………………. ۸
۳-۲ دیدگاه تصمیم گیری از نظر شاپیرو- ۱۹۹۸ ……………۱۰
۴-۲- دیدگاه هوشمندی بازار از نظر کوهلی و جاورسکی ۱۹۹۰……….. ۱۱
۵-۲-دیدگاه فرهنگی از نظر نارور واسلیتر ۱۹۱۰………………………….. ۱۳
۶-۲- دیدگاه کانون استراتژیک از نظر روکرت-۱۹۹۲ …………………….. ۱۴
۷-۲-دیدگاه مشتری گرایی از نظر دشپند و همکاران ۱۹۹۳ …………۱۵
۸-۲- رویکرد فرهنگ سازمان لایه از دیدگاه هامبورگ و پفلسر-۲۰۰۰….۱۹
۹-۲- مروری بر مدل های بازارگرایی………………………………….۲۲
۱۰-۲- مروری بر پیاده سازی بازارگرایی…………………………………….۲۵
۱۱-۲. رویکرد پردازش اطلاعات کوهلی و جاورسکی………………………۲۵
۱۲-۲- رویکرد هنجارمبنای لینچتنهال و ویلسون……………………………۲۵
۱۳-۲- رویکرد تغییر فرهنگی – نارورواسلیتر……………………………..۲۸
۱۴ – 2 – رویکرد دگرگونی فرهنگی کندی،گولزیوآرنولد……………………۳۰
۱۵-۲- رویکرد دگرگونی فرهنگی گبهاردت،کارپنتروشری…………………..۳۰
بخش دوم : ادبیات مرتبط با سرمایه فکری………………………………..۳۵
۱۶-۲- معرفی سرمایه فکری………………………………………………۳۵
۱۷-۲- مدل ادوینسومن و مالون……………………………………………..۳۸
۱۸- ۲- مدل بروکینگ………………………………………………….۴۰
۱۹ -۲- مدل روس و همکاران………………………………………………۴۱
۲۰ -۲- مدل استیوارت……………………………………………….۴۳
۲۱ – ۲- مدل سالیوان…………………………………………………………۴۴
۲۲ – 2 – مدل بونفرر…………………………………………………….۴۵
۲۳ – 2- مدل هانس و لاواندال……………………………………………….۴۶
۲۴-۲- مدل لین………………………………………………………..۴۷
۲۵-۲- شباهت موجود در تعاریف و اجزای مدلهای سرمایه فکری…….۴۸
۲۷ – ۲- سابقه مطالعات انجام شده خارجی……………………………..۵۱
۲۸ – ۲- سابقه مطالعات انجام شده داخلی……………………………….۵۲
۲۹-۲- مدل مفهومی پژوهش…………………………………………………۵۴
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 