فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهت‌گیری‌های بازاریابی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهت‌گیری‌های بازاریابی دارای ۶۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهت‌گیری‌های بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهت‌گیری‌های بازاریابی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهت‌گیری‌های بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و بازارگرایی؛ تحلیل نقش دانش سازمانی در جهت‌گیری‌های بازاریابی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۱-۲- مقدمه………………………………………………………………….. ۸

بخش اول ادبیات مرتبط با بازارگرایی…………………………………………. ۸

۲-۲-مروری بر بازارگرایی………………………………………………………. ۸

۳-۲ دیدگاه تصمیم گیری از نظر شاپیرو- ۱۹۹۸ ……………۱۰

۴-۲- دیدگاه هوشمندی بازار از نظر کوهلی و جاورسکی ۱۹۹۰……….. ۱۱

۵-۲-دیدگاه فرهنگی از نظر نارور واسلیتر ۱۹۱۰………………………….. ۱۳

۶-۲- دیدگاه کانون استراتژیک از نظر روکرت-۱۹۹۲ …………………….. ۱۴

۷-۲-دیدگاه مشتری گرایی از نظر دشپند و همکاران ۱۹۹۳ …………۱۵

۸-۲- رویکرد فرهنگ سازمان لایه از دیدگاه هامبورگ و پفلسر-۲۰۰۰….۱۹

۹-۲- مروری بر مدل های بازارگرایی………………………………….۲۲

۱۰-۲- مروری بر پیاده سازی بازارگرایی…………………………………….۲۵

۱۱-۲. رویکرد پردازش اطلاعات کوهلی و جاورسکی………………………۲۵

۱۲-۲- رویکرد هنجارمبنای لینچتنهال و ویلسون……………………………۲۵

۱۳-۲- رویکرد تغییر فرهنگی – نارورواسلیتر……………………………..۲۸

۱۴ – 2 – رویکرد دگرگونی فرهنگی کندی،گولزیوآرنولد……………………۳۰

۱۵-۲- رویکرد دگرگونی فرهنگی گبهاردت،کارپنتروشری…………………..۳۰

بخش دوم : ادبیات مرتبط با سرمایه فکری………………………………..۳۵

۱۶-۲- معرفی سرمایه فکری………………………………………………۳۵

۱۷-۲- مدل ادوینسومن و مالون……………………………………………..۳۸

۱۸- ۲- مدل بروکینگ………………………………………………….۴۰

۱۹ -۲- مدل روس و همکاران………………………………………………۴۱

۲۰ -۲- مدل استیوارت……………………………………………….۴۳

۲۱ – ۲- مدل سالیوان…………………………………………………………۴۴

۲۲ – 2 – مدل بونفرر…………………………………………………….۴۵

۲۳ – 2- مدل هانس و لاواندال……………………………………………….۴۶

۲۴-۲- مدل لین………………………………………………………..۴۷

۲۵-۲- شباهت موجود در تعاریف و اجزای مدلهای سرمایه فکری…….۴۸

۲۷ – ۲- سابقه مطالعات انجام شده خارجی……………………………..۵۱

۲۸ – ۲- سابقه مطالعات انجام شده داخلی……………………………….۵۲

۲۹-۲- مدل مفهومی پژوهش…………………………………………………۵۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.