فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان؛ تحلیل ارتباط راهبردهای بازاریابی با حفظ مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان؛ تحلیل ارتباط راهبردهای بازاریابی با حفظ مشتریان دارای ۸۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان؛ تحلیل ارتباط راهبردهای بازاریابی با حفظ مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان؛ تحلیل ارتباط راهبردهای بازاریابی با حفظ مشتریان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان؛ تحلیل ارتباط راهبردهای بازاریابی با حفظ مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان؛ تحلیل ارتباط راهبردهای بازاریابی با حفظ مشتریان :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه

بازاریابی

خدمات

کیفیت خدمات

تعریف کیفیت خدمات

ویژگیهای خدمات

بازاریابی خدمات

مولفه های موثر در بازاریابی خدمات مالی و بانکی

تعریف بانک

بازاریابی بانکی

محیط بازاریابی بانکی

مشتری

مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی

طبقه بندی مشتریان

مفهوم جدید خدمت به مشتریان

خلق ارزش برای مشتری

رضایتمندی مشتری

بعد مبادله ای و بعد کلی

عملکرد بازاریابی

کارائی

جنبه کارائی- آنالیز بهره وری بازاریابی

اثر بخشی

تعاریفی از اثربخشی

رویکرد اثربخشی – ممیزی بازاریابی

بهره وری

تعریف شاخصهای بهره وری

انطباق پذیری

ایجاد تغییر

مشتری گرایی

یادگیری سازمانی

وفاداری

تعریف وفاداری

وفاداری در خدمات

خرید نخستین

تکرارخرید

مشتری ویژه

وکیل

عضو

شریک

سهامداران

ایجاد فایده برای مشتریان

افزایش مزایای اجتماعی

افزایش مزایای مالی

افزایش پیوندهای ساختاری

رویکردهای وفاداری

رویکرد رفتاری

رویکرد نگرشی

وفاداری شناختی

وفاداری احساسی

وفاداری کنشی

رویکرد ترکیبی

شاخصهای سنجش وفاداری

کیفیت خدمات

اعتماد

رضایت مشتری

الگوهای تقسیم بندی مشتریان بر اساس رویکردهای رفتاری

پیشینه تحقیق

تحقیقات داخلی

تحقیقات خارجی

نتیجه گیری و مدل مفهومی تحقیق

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.