فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیم‌گیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیم‌گیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا دارای ۸۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیم‌گیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیم‌گیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیم‌گیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیم‌گیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱ مقدمه. ۱۶

۲-۲ ادبیات موضوع در خصوص متغیرها ۱۷

۲-۲-۱ فرایند خرید. ۱۷

۲-۲-۲ فرایند خرید سنتی.. ۱۷

۲-۲-۳ رفتار مصرف کننده ۱۸

۲-۲-۴ چگونه یک کالا و یا خدمت اکتساب، مصرف و دور انداخته می شود؟. ۲۳

۲-۲-۵ رفتار خرید مصرف کننده ۲۶

۲-۲-۶ تصمیم گیری درباره خرید. ۲۷

۲-۲-۷ آمیزه بازاریابی، فنون و شیوه های بازاریابی.. ۲۷

۲-۲-۸ آمیزه بازاریابی از دیدگاه مشتری.. ۲۹

۲-۲-۹ مدل رفتار خرید مصرف کننده ۳۰

۲-۲-۱۰ خصوصیات فردی موثر در رفتار مصرف کننده ۳۳

۲-۲-۱۱ عوامل مؤثر بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان. ۳۴

۲-۲-۱۱-۱ عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی.. ۳۴

۲-۲-۱۱-۲ عوامل اجتماعی.. ۳۶

۲-۲-۱۱-۳ عوامل شخصی.. ۴۷

۲-۲-۱۱-۴ عوامل روانی.. ۵۱

۲-۲-۱۲ فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کننده ۶۱

۲-۲-۱۳گرایش خریدار. ۶۳

۲-۲-۱۳-۱ ارزش.. ۶۴

۲-۲-۱۳-۲کارایی.. ۶۴

۲-۲-۱۳-۳ مقدار. ۶۴

۲-۲-۱۳-۴ تنوع. ۶۵

۲-۲-۱۳-۵ مزایا ۶۵

۲-۲-۱۴ گرایش خریدار و بازاریاب.. ۶۵

۲-۲-۱۵ رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی.. ۶۶

۲-۲-۱۶ مروری بر مفاهیم تصویر محصول. ۶۷

۲-۲-۱۷ اندازه‌گیری تصویر محصول. ۷۰

۲-۲-۱۸ انواع تصویر. ۷۱

۲-۲-۱۸-۱ تصویر علامت تجاری.. ۷۱

۲-۲-۱۸-۲ تصویر محصول. ۷۱

۲-۲-۱۸-۳ تصویر تداعی کننده ۷۱

۲-۲-۱۸-۴ تصویر استفاده کننده ۷۲

۲-۲-۱۸-۵ تصویر استفاده ۷۲

۲-۲-۱۹ تصویر ذهنی.. ۷۳

۲-۲-۲۰ موقعیت.. ۷۴

۲-۲-۲۱ معنا ۷۴

۲-۳ تاریخچه و سابقه موضوع تحقیق (پیشینه تحقیق) ۷۴

۲-۳-۱ پیشینه داخلی.. ۷۴

۲-۳-۲ پیشنه خارجی.. ۷۶

۲-۴ چارچوب نظری تحقیق. ۷۸

۲-۵ مدل مفهومی تحقیق. ۷۹

۲-۶ مدل تحلیلی تحقیق. ۸۰

۲-۸ خلاصه فصل. ۸۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.