فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیمگیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرفکنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیمگیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرفکنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا دارای ۸۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیمگیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرفکنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیمگیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرفکنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیمگیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرفکنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه فرآیند تصمیمگیری خریداران؛ تحلیل رفتار مصرفکنندگان و عوامل مؤثر بر انتخاب کالا :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱ مقدمه. ۱۶
۲-۲ ادبیات موضوع در خصوص متغیرها ۱۷
۲-۲-۱ فرایند خرید. ۱۷
۲-۲-۲ فرایند خرید سنتی.. ۱۷
۲-۲-۳ رفتار مصرف کننده ۱۸
۲-۲-۴ چگونه یک کالا و یا خدمت اکتساب، مصرف و دور انداخته می شود؟. ۲۳
۲-۲-۵ رفتار خرید مصرف کننده ۲۶
۲-۲-۶ تصمیم گیری درباره خرید. ۲۷
۲-۲-۷ آمیزه بازاریابی، فنون و شیوه های بازاریابی.. ۲۷
۲-۲-۸ آمیزه بازاریابی از دیدگاه مشتری.. ۲۹
۲-۲-۹ مدل رفتار خرید مصرف کننده ۳۰
۲-۲-۱۰ خصوصیات فردی موثر در رفتار مصرف کننده ۳۳
۲-۲-۱۱ عوامل مؤثر بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان. ۳۴
۲-۲-۱۱-۱ عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی.. ۳۴
۲-۲-۱۱-۲ عوامل اجتماعی.. ۳۶
۲-۲-۱۱-۳ عوامل شخصی.. ۴۷
۲-۲-۱۱-۴ عوامل روانی.. ۵۱
۲-۲-۱۲ فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کننده ۶۱
۲-۲-۱۳گرایش خریدار. ۶۳
۲-۲-۱۳-۱ ارزش.. ۶۴
۲-۲-۱۳-۲کارایی.. ۶۴
۲-۲-۱۳-۳ مقدار. ۶۴
۲-۲-۱۳-۴ تنوع. ۶۵
۲-۲-۱۳-۵ مزایا ۶۵
۲-۲-۱۴ گرایش خریدار و بازاریاب.. ۶۵
۲-۲-۱۵ رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی.. ۶۶
۲-۲-۱۶ مروری بر مفاهیم تصویر محصول. ۶۷
۲-۲-۱۷ اندازهگیری تصویر محصول. ۷۰
۲-۲-۱۸ انواع تصویر. ۷۱
۲-۲-۱۸-۱ تصویر علامت تجاری.. ۷۱
۲-۲-۱۸-۲ تصویر محصول. ۷۱
۲-۲-۱۸-۳ تصویر تداعی کننده ۷۱
۲-۲-۱۸-۴ تصویر استفاده کننده ۷۲
۲-۲-۱۸-۵ تصویر استفاده ۷۲
۲-۲-۱۹ تصویر ذهنی.. ۷۳
۲-۲-۲۰ موقعیت.. ۷۴
۲-۲-۲۱ معنا ۷۴
۲-۳ تاریخچه و سابقه موضوع تحقیق (پیشینه تحقیق) ۷۴
۲-۳-۱ پیشینه داخلی.. ۷۴
۲-۳-۲ پیشنه خارجی.. ۷۶
۲-۴ چارچوب نظری تحقیق. ۷۸
۲-۵ مدل مفهومی تحقیق. ۷۹
۲-۶ مدل تحلیلی تحقیق. ۸۰
۲-۸ خلاصه فصل. ۸۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 