فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالی‌سازی در بهبود فرآیندهای سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالی‌سازی در بهبود فرآیندهای سازمانی دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالی‌سازی در بهبود فرآیندهای سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالی‌سازی در بهبود فرآیندهای سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالی‌سازی در بهبود فرآیندهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالی‌سازی در بهبود فرآیندهای سازمانی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱. مقدمه ……………………………………………………………………………………………………..۱۴

۲-۲. بخش اول : فن آوری اطلاعات …………………………………………………………………………….. ۱۴

۲-۲-۱. تاریخچه ……………………………………………………………………………………….۱۴

۲-۲-۲. تعاریف فناوری اطلاعات ……………………………………………………………………………… ۱۵

۳-۲-۳. سیر تکامل فناوری اداری ……………………………………………………………………………….. ۱۷

۳-۲-۳-۱. دوره اول؛ فناوری اداری ………………………………………………………………………………. ۱۷

۳-۲-۳-۲.دوره دوم ؛ یعنی فناوری رایانه…………………………………………………………………. ۱۷

۳-۲-۳-۳.دوره سوم ؛ یعنی فناوری ارتباطات ………………………………………………………………………. ۱۷

۲ -۲-۴. نقش فناوری اطلاعات در سازمان ………………………………………………………………………… ۱۸

۲-۲-۵. بکارگیری اثربخش فناوری اطلاعات ………………………………………………………………… ۱۹

۲-۲-۶. فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعات………………………………………………………….. ۱۹

۲-۲-۷. اهمیت اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی ………………………………………………………………. ۲۰

۲-۲-۸. انواع سیستم های اطلاعاتی ……………………………………………………………………………….. ۲۱

۲-۲-۹. ساختار سیستم های اطلاعاتی …………………………………………………………………………… ۲۱

۲-۲-۹-۱. شبکه ارتباطات اطلاعاتی …………………………………………………………………………۲۲

۲-۲-۹-۲. زیر ساخت (سخت افزار و نرم افزار شبکه ) ۲۴……………………………………………………

۲-۲-۹-۳. سیستم مدیریت پایگاه داده ها(DBMS) ………………………………………………………..۲۵

۲-۲-۹-۴. سیستم پردازش عملیات (TPS) ……………………………………………………………….۲۵

۲-۲-۹-۵. سیستم های کاری مبتنی بر دانش (KWS) …………………………………………………….۲۵

۲-۲-۹-۶. سیستم اطلاعات مدیریت(MIS) …………………………………………………………………۲۵

۲-۲-۹-۷.سیستم اطلاعات تصمیم گیری(DSS) ………………………………………………………………۲۶

۲-۲-۹-۸. سیستم اطلاعات مدیران اجرایی(EIS) ………………………………………………………………۲۶

۲-۲-۱۰. اتوماسیون اداری به عنوان یک سیستم فرعی MIS ……………………………………………… 26

۲-۲-۱۱. مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی ……………………………………………………………..۲۶

۲-۳. بخش دوم: سیستم اتوماسیون اداری …………………………………………………………………۲۸

۲-۳-۱. تاریخچه …………………………………………………………………………………………… ۲۸

۲-۳-۲. اتوماسیون اداری :یافتن تعریفی مشخص …………………………………………………..۲۹

۲-۳-۳. اتوماسیون اداری (خودکاری اداری) ……………………………………………………………. ۳۰

۲-۳-۴. گردش مکاتبات اداری……………………………………………………………………. ۳۱

۲-۳-۵. معایب و مشکلات نظام اداری غیر مکانیزه(مکاتبات اداری) …………………………………… ۳۲

۲-۳-۶. دلایل استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری ……………………………………………. ۳۳

۲-۳-۷. دلایل عدم استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری ……………………………………………….. ۳۳

۲-۳-۸. مزایای استفاده از اتوماسیون اداری ……………………………………………………………………۳۳

۲-۳-۸-۱. با توجه به وجه مالی و جریان نقدینگی ……………………………………………………………….. ۳۳

۲-۳-۸-۱-۱. مزایای مستقیم …………………………………………………………………………………………۳۴

۲-۳-۸-۱-۲. مزایای غیر مستقیم ……………………………………………………..۳۴

۲-۳-۸-۲. در مقایسه با مشکلات گردش کار دستی …………………………………………………۳۴

۲-۳-۹. مشکلات استفاده از اتوماسیون اداری…………………………………………………………. ۳۶

۲-۳-۱۰. استفاده کنندگان از سیستم اتوماسیون…………………………………………………. ۳۷

۲-۳-۱۰-۱. مدیران ……………………………………………………………………………………………….۳۷

۲-۳-۱۰-۲. کارمندان……………………………………………………………………………………. ۳۷

۲-۳-۱۰-۳. مشتریان ……………………………………………………………………………………………………. ۳۷

۲-۳-۱۰-۴. کارمندان بایگانی و دبیرخانه……………………………………………………………………….. ۳۷

۲-۳-۱۰-۵. بشریت ………………………………………………………………………………….۳۸

۲-۳-۱۱. ارگونومی در مکانیزاسیون اداری: ………………………………………………………………………. ۳۸

۲-۳-۱۲. چالش های اتوماسیون اداری……………………………………………………………………………………….. ۳۸

۲-۳-۱۳. تکنولوژی لازم برای مکانیزه کردن امور دفتری…………………………………………………………. ۳۹

۲-۳-۱۳-۱. واژه پردازها…………………………………………………………………………………………………… ۴۰

۲-۳-۱۳-۲. نشر رومیزی …………………………………………………………………………………………….. ۴۱

۲-۳-۱۳-۳. کشو های بایگانی الکترونیکی……………………………………………………. ۴۱

۲-۳-۱۳-۴. پست الکترونیکی ……………………………………………………………………………….. ۴۱

۳-۳-۱۳-۵. پست صوتی …………………………………………………………………………… ۴۲

۲-۳-۱۳-۶. فاکس……………………………………………………………………………………………………… ۴۲

۲-۳-۱۳-۷. کنفرانس صوتی …………………………………………………………………………… ۴۳

۲-۳-۱۳-۸.کنفرانس ویدئویی……………………………………………. ۴۴

۲-۳-۱۳-۹. کنفرانس های کامپیوتری…………………………………………………………………….. ۴۴

۲-۳-۱۳-۱۰. سند خوان ها ………………………………………………………………………. ۴۴

۲-۳-۱۳-۱۱. ماشین های کپی هوشمند ……………………………………………………………………………….. ۴۴

۲-۳-۱۴. انتخاب «ترکیب اتوماسیون اداری»برای مدیر…………………………………………………………….. ۴۵

۲-۳-۱۵. اجرای سیستم های اتوماسیون اداری………………………………………………………. ۴۵

۲-۳-۱۶. شرایط استفاده از سیستم اتوماسیون اداری………………………………………………………….. ۴۶

۲ -۳-۱۶-۱. اطلاعات پایه ………………………………………………………………………………..۴۶

۲-۳-۱۶-۲. عملیات مربوط به نامه های وارده ۴۶…………………………………………………………….

۲-۳-۱۶-۳. عملیات مربوط به نامه های صادر.ه…………………………………………………………………… ۴۶

۲-۳-۱۶-۴. عملیات مربوط به مکاتبات داخلی……………………………………………………………………… ۴۷

۲-۳-۱۶-۵. عملیات مربوط به گردش مکاتبات و کارهای اداری…………………………………………. ۴۷

۲-۳-۱۶-۶. عملیات مربوط به پیگیری و ردیابی مکاتبات و کارهای ارجاع شده ………………………….. ۴۷

۲-۳-۱۶-۷. عملیات مربوط به بایگانی………………………………………………………………… ۴۷

۲-۳-۱۶-۸. عملیات مربوط به جستجو و بررسی ……………………………………………………………….. ۴۷

۲-۳-۱۶-۹. عملیات مربوط به گزارش ها و مشاهدات………………………………………………………. ۴۷

۲-۳-۱۶-۱۰. امنیت حدود دسترسی………………………………………………………………………………….. ۴۸

۲-۳-۱۷. تحقق دولت الکترونیک در ایران……………………………………………………………………………….. ۴۸

۲-۳-۱۷-۱. اتوماسیون فعالیتهای اختصاصی ………………………………………………………………۴۸

۲-۳-۱۷-۲. اتوماسیون فعالیتهای عمومی ………………………………………………………………..۴۹

۲-۳-۱۸. مزایای دولت الکترونیکی ……………………………………………………………………………….۴۹

۲-۴. بخش سوم: مفاهیم مرتبط با فرهنگ سازمانی …………………………………………………………….. ۵۰

۲-۴-۱. ویژگیهای فرهنگ سازمانی ……………………………………………………………………………۵۱

۲-۴-۲. عوامل و اجزاء فرهنگ سازمانی …………………………………………………………………..۵۲

۲-۵. بخش چهارم : وضعیت سیستم گردش مکاتبات در آموزش و پرورش ……………………………….۵۳

۲-۵-۱. معرفی سیستم اتوماسیون اداری ادارات آموزش و پرورش و مدارس ……………………………….. ۵۴

۲-۶. بخش پنجم: نقد و بررسی تحقیقات انجام شده ……………………………………………………………….۵۸

۲-۶-۱. پیشینه پژوهش در ایران ……………………………………………………………………………..۵۸

۲-۶-۱-۱. پایان نامه ۱ …………………………………………………………………………………………. ۵۸

۲-۶-۱-۲. پایان نامه ۲ …………………………………………………………………………………………………. ۵۹

۲-۶-۱-۳. پایان نامه ۳ ……………………………………………………………………………………………………. ۵۹

۲-۶-۱-۴. پایان نامه ۴……………………………………………………………………………………………. ۶۰

۲-۶-۲-۵. پایان نامه ۵ …………………………………………………………………………………………………… ۶۰

۲-۶-۱-۶. پایان نامه ۶ ۶۱…………………………………………………………………………………………

۲-۶-۱-۷. پایان نامه ۷ ……………………………………………………………………………………………..۶۲

۲-۶-۲. پیشینه پژوهش در جهان ……………………………………………………………………………………………….۶۳

۲-۶-۲-۱. پژوهش کای ………………………………………………………………………………………..۶۳

۲-۶-۲-۲. پژوهش مارلیک و کولیس …………………………………………………………………………………….۶۳

۲-۶-۲-۳.پژوهش گالستر ………………………………………………………………………………………..۶۴

۲-۶-۲-۴. پژوهش ریچارد ال.دفت ………………………………………………………………………………….. ۶۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.