فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالیسازی در بهبود فرآیندهای سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالیسازی در بهبود فرآیندهای سازمانی دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالیسازی در بهبود فرآیندهای سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالیسازی در بهبود فرآیندهای سازمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالیسازی در بهبود فرآیندهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری؛ بررسی نقش دیجیتالیسازی در بهبود فرآیندهای سازمانی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱. مقدمه ……………………………………………………………………………………………………..۱۴
۲-۲. بخش اول : فن آوری اطلاعات …………………………………………………………………………….. ۱۴
۲-۲-۱. تاریخچه ……………………………………………………………………………………….۱۴
۲-۲-۲. تعاریف فناوری اطلاعات ……………………………………………………………………………… ۱۵
۳-۲-۳. سیر تکامل فناوری اداری ……………………………………………………………………………….. ۱۷
۳-۲-۳-۱. دوره اول؛ فناوری اداری ………………………………………………………………………………. ۱۷
۳-۲-۳-۲.دوره دوم ؛ یعنی فناوری رایانه…………………………………………………………………. ۱۷
۳-۲-۳-۳.دوره سوم ؛ یعنی فناوری ارتباطات ………………………………………………………………………. ۱۷
۲ -۲-۴. نقش فناوری اطلاعات در سازمان ………………………………………………………………………… ۱۸
۲-۲-۵. بکارگیری اثربخش فناوری اطلاعات ………………………………………………………………… ۱۹
۲-۲-۶. فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعات………………………………………………………….. ۱۹
۲-۲-۷. اهمیت اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی ………………………………………………………………. ۲۰
۲-۲-۸. انواع سیستم های اطلاعاتی ……………………………………………………………………………….. ۲۱
۲-۲-۹. ساختار سیستم های اطلاعاتی …………………………………………………………………………… ۲۱
۲-۲-۹-۱. شبکه ارتباطات اطلاعاتی …………………………………………………………………………۲۲
۲-۲-۹-۲. زیر ساخت (سخت افزار و نرم افزار شبکه ) ۲۴……………………………………………………
۲-۲-۹-۳. سیستم مدیریت پایگاه داده ها(DBMS) ………………………………………………………..۲۵
۲-۲-۹-۴. سیستم پردازش عملیات (TPS) ……………………………………………………………….۲۵
۲-۲-۹-۵. سیستم های کاری مبتنی بر دانش (KWS) …………………………………………………….۲۵
۲-۲-۹-۶. سیستم اطلاعات مدیریت(MIS) …………………………………………………………………۲۵
۲-۲-۹-۷.سیستم اطلاعات تصمیم گیری(DSS) ………………………………………………………………۲۶
۲-۲-۹-۸. سیستم اطلاعات مدیران اجرایی(EIS) ………………………………………………………………۲۶
۲-۲-۱۰. اتوماسیون اداری به عنوان یک سیستم فرعی MIS ……………………………………………… 26
۲-۲-۱۱. مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی ……………………………………………………………..۲۶
۲-۳. بخش دوم: سیستم اتوماسیون اداری …………………………………………………………………۲۸
۲-۳-۱. تاریخچه …………………………………………………………………………………………… ۲۸
۲-۳-۲. اتوماسیون اداری :یافتن تعریفی مشخص …………………………………………………..۲۹
۲-۳-۳. اتوماسیون اداری (خودکاری اداری) ……………………………………………………………. ۳۰
۲-۳-۴. گردش مکاتبات اداری……………………………………………………………………. ۳۱
۲-۳-۵. معایب و مشکلات نظام اداری غیر مکانیزه(مکاتبات اداری) …………………………………… ۳۲
۲-۳-۶. دلایل استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری ……………………………………………. ۳۳
۲-۳-۷. دلایل عدم استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری ……………………………………………….. ۳۳
۲-۳-۸. مزایای استفاده از اتوماسیون اداری ……………………………………………………………………۳۳
۲-۳-۸-۱. با توجه به وجه مالی و جریان نقدینگی ……………………………………………………………….. ۳۳
۲-۳-۸-۱-۱. مزایای مستقیم …………………………………………………………………………………………۳۴
۲-۳-۸-۱-۲. مزایای غیر مستقیم ……………………………………………………..۳۴
۲-۳-۸-۲. در مقایسه با مشکلات گردش کار دستی …………………………………………………۳۴
۲-۳-۹. مشکلات استفاده از اتوماسیون اداری…………………………………………………………. ۳۶
۲-۳-۱۰. استفاده کنندگان از سیستم اتوماسیون…………………………………………………. ۳۷
۲-۳-۱۰-۱. مدیران ……………………………………………………………………………………………….۳۷
۲-۳-۱۰-۲. کارمندان……………………………………………………………………………………. ۳۷
۲-۳-۱۰-۳. مشتریان ……………………………………………………………………………………………………. ۳۷
۲-۳-۱۰-۴. کارمندان بایگانی و دبیرخانه……………………………………………………………………….. ۳۷
۲-۳-۱۰-۵. بشریت ………………………………………………………………………………….۳۸
۲-۳-۱۱. ارگونومی در مکانیزاسیون اداری: ………………………………………………………………………. ۳۸
۲-۳-۱۲. چالش های اتوماسیون اداری……………………………………………………………………………………….. ۳۸
۲-۳-۱۳. تکنولوژی لازم برای مکانیزه کردن امور دفتری…………………………………………………………. ۳۹
۲-۳-۱۳-۱. واژه پردازها…………………………………………………………………………………………………… ۴۰
۲-۳-۱۳-۲. نشر رومیزی …………………………………………………………………………………………….. ۴۱
۲-۳-۱۳-۳. کشو های بایگانی الکترونیکی……………………………………………………. ۴۱
۲-۳-۱۳-۴. پست الکترونیکی ……………………………………………………………………………….. ۴۱
۳-۳-۱۳-۵. پست صوتی …………………………………………………………………………… ۴۲
۲-۳-۱۳-۶. فاکس……………………………………………………………………………………………………… ۴۲
۲-۳-۱۳-۷. کنفرانس صوتی …………………………………………………………………………… ۴۳
۲-۳-۱۳-۸.کنفرانس ویدئویی……………………………………………. ۴۴
۲-۳-۱۳-۹. کنفرانس های کامپیوتری…………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۳-۱۳-۱۰. سند خوان ها ………………………………………………………………………. ۴۴
۲-۳-۱۳-۱۱. ماشین های کپی هوشمند ……………………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۳-۱۴. انتخاب «ترکیب اتوماسیون اداری»برای مدیر…………………………………………………………….. ۴۵
۲-۳-۱۵. اجرای سیستم های اتوماسیون اداری………………………………………………………. ۴۵
۲-۳-۱۶. شرایط استفاده از سیستم اتوماسیون اداری………………………………………………………….. ۴۶
۲ -۳-۱۶-۱. اطلاعات پایه ………………………………………………………………………………..۴۶
۲-۳-۱۶-۲. عملیات مربوط به نامه های وارده ۴۶…………………………………………………………….
۲-۳-۱۶-۳. عملیات مربوط به نامه های صادر.ه…………………………………………………………………… ۴۶
۲-۳-۱۶-۴. عملیات مربوط به مکاتبات داخلی……………………………………………………………………… ۴۷
۲-۳-۱۶-۵. عملیات مربوط به گردش مکاتبات و کارهای اداری…………………………………………. ۴۷
۲-۳-۱۶-۶. عملیات مربوط به پیگیری و ردیابی مکاتبات و کارهای ارجاع شده ………………………….. ۴۷
۲-۳-۱۶-۷. عملیات مربوط به بایگانی………………………………………………………………… ۴۷
۲-۳-۱۶-۸. عملیات مربوط به جستجو و بررسی ……………………………………………………………….. ۴۷
۲-۳-۱۶-۹. عملیات مربوط به گزارش ها و مشاهدات………………………………………………………. ۴۷
۲-۳-۱۶-۱۰. امنیت حدود دسترسی………………………………………………………………………………….. ۴۸
۲-۳-۱۷. تحقق دولت الکترونیک در ایران……………………………………………………………………………….. ۴۸
۲-۳-۱۷-۱. اتوماسیون فعالیتهای اختصاصی ………………………………………………………………۴۸
۲-۳-۱۷-۲. اتوماسیون فعالیتهای عمومی ………………………………………………………………..۴۹
۲-۳-۱۸. مزایای دولت الکترونیکی ……………………………………………………………………………….۴۹
۲-۴. بخش سوم: مفاهیم مرتبط با فرهنگ سازمانی …………………………………………………………….. ۵۰
۲-۴-۱. ویژگیهای فرهنگ سازمانی ……………………………………………………………………………۵۱
۲-۴-۲. عوامل و اجزاء فرهنگ سازمانی …………………………………………………………………..۵۲
۲-۵. بخش چهارم : وضعیت سیستم گردش مکاتبات در آموزش و پرورش ……………………………….۵۳
۲-۵-۱. معرفی سیستم اتوماسیون اداری ادارات آموزش و پرورش و مدارس ……………………………….. ۵۴
۲-۶. بخش پنجم: نقد و بررسی تحقیقات انجام شده ……………………………………………………………….۵۸
۲-۶-۱. پیشینه پژوهش در ایران ……………………………………………………………………………..۵۸
۲-۶-۱-۱. پایان نامه ۱ …………………………………………………………………………………………. ۵۸
۲-۶-۱-۲. پایان نامه ۲ …………………………………………………………………………………………………. ۵۹
۲-۶-۱-۳. پایان نامه ۳ ……………………………………………………………………………………………………. ۵۹
۲-۶-۱-۴. پایان نامه ۴……………………………………………………………………………………………. ۶۰
۲-۶-۲-۵. پایان نامه ۵ …………………………………………………………………………………………………… ۶۰
۲-۶-۱-۶. پایان نامه ۶ ۶۱…………………………………………………………………………………………
۲-۶-۱-۷. پایان نامه ۷ ……………………………………………………………………………………………..۶۲
۲-۶-۲. پیشینه پژوهش در جهان ……………………………………………………………………………………………….۶۳
۲-۶-۲-۱. پژوهش کای ………………………………………………………………………………………..۶۳
۲-۶-۲-۲. پژوهش مارلیک و کولیس …………………………………………………………………………………….۶۳
۲-۶-۲-۳.پژوهش گالستر ………………………………………………………………………………………..۶۴
۲-۶-۲-۴. پژوهش ریچارد ال.دفت ………………………………………………………………………………….. ۶۴
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 