فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه کانال‌های توزیع و تحلیل پوششی داده‌ها؛ بررسی راهکارهای علمی در مدیریت عرضه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه کانال‌های توزیع و تحلیل پوششی داده‌ها؛ بررسی راهکارهای علمی در مدیریت عرضه دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه کانال‌های توزیع و تحلیل پوششی داده‌ها؛ بررسی راهکارهای علمی در مدیریت عرضه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه کانال‌های توزیع و تحلیل پوششی داده‌ها؛ بررسی راهکارهای علمی در مدیریت عرضه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه کانال‌های توزیع و تحلیل پوششی داده‌ها؛ بررسی راهکارهای علمی در مدیریت عرضه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه کانال‌های توزیع و تحلیل پوششی داده‌ها؛ بررسی راهکارهای علمی در مدیریت عرضه :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱ مبانی نظری و پژوهشی ۱۲

۲-۱-۱ تعریف توزیع و کانالهای توزیع ۱۳

۲-۱-۲ اهمیت و کارکردهای کانالهای توزیع ۱۵

۲-۱-۳ الزامات و نیازمندیهای کانالهای توزیع ۱۶

۲-۱-۴ انواع کانالهای توزیع ۲۰

۲-۱-۵ ساختار کانال توزیع محصولات مصرفی ۲۱

۲-۱-۶ ساختار کانال توزیع محصولات صنعتی ۲۳

۲-۱-۷ طراحی کانال توزیع ۲۴

۲-۱-۸ مراحل طراحی کانالهای توزیع ۲۵

۲-۱-۹ سازمان کانال توزیع ۲۷

۲-۱-۱۰ شبکه توزیع عمده فروشی ۲۹

۲-۱-۱۱ توزیع کالا از طریق شبکه شرکت‌های پخش ۳۰

۲-۱-۱۲ شبکه های توزیع مستقل ۳۲

۲-۱-۱۳ جریانهای شبکه توزیع ۳۴

۲-۱-۱۴ انتخاب کانال توزیع با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ۳۶

۲-۱-۱۵ تصمیم گیری با معیارهای چندگانه ۳۷

۲-۱-۱۶ تعریف تحلیل پوششی داده ها ۳۸

۲-۱-۱۷ مدل های تحلیل پوششی داده ها ۳۹

۲-۱-۱۸ تحلیل پوششی داده ها و محاسبه کارایی ۴۱

۲-۱-۱۹ نتایج حاصل از به کارگیری ارزیابی به روش تحلیل پوششی داده ها ۴۴

۲-۱-۲۰ ارکان تصمیم گیری انتخاب کانال توزیع در تحلیل پوششی داده ها ۴۵

۲-۲ مروری بر مطالعات انجام شده ۴۶

۲-۲-۱ مطالعات انجام شده داخلی ۴۶

۲-۲-۲ مطالعات انجام شده خارجی ۵۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.