فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین و رضایتمندی مشتری؛ تحلیل اثر فناوری‌های مالی بر تجربه کاربر


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین و رضایتمندی مشتری؛ تحلیل اثر فناوری‌های مالی بر تجربه کاربر دارای ۶۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین و رضایتمندی مشتری؛ تحلیل اثر فناوری‌های مالی بر تجربه کاربر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین و رضایتمندی مشتری؛ تحلیل اثر فناوری‌های مالی بر تجربه کاربر۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین و رضایتمندی مشتری؛ تحلیل اثر فناوری‌های مالی بر تجربه کاربر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین و رضایتمندی مشتری؛ تحلیل اثر فناوری‌های مالی بر تجربه کاربر :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱ بخش اول: رضایت مشتری.. ۱۲

۲-۱-۱ مقدمه. ۱۲

۲-۱ بخش اول: رضایت مشتری.. ۱۳

۲-۱-۲ تعریف مشتری.. ۱۳

۲-۱-۳ اهمیت مشتری.. ۱۳

۲-۱-۴ رضایت مشتری.. ۱۴

۲-۱-۵ وفاداری رضایت مشتری.. ۱۶

۲-۱-۶ فرایند جلب رضایت مشتری.. ۱۶

۲-۱-۷ سازمان و مشتری.. ۱۷

۲-۱-۸ عوامل مؤثر بر افزایش رضایت مشتریان. ۱۷

۲-۱-۹ رضایت مشتری و نظریه‌های مربوط به آن. ۱۸

۲-۱-۱۰ مدل‌های اصلی اندازه‌گیری رضایت مشتریان. ۱۹

۲-۱-۱۰-۱ اندازه‌گیری رضایتمندی مشتری (CSm) 19

۲-۱-۱۰-۲ اندازه‌گیری رضایتمندی مشتریان فورنل (ECSI, ACSI) 19

۲-۱-۱۰-۳ مدل درختی.. ۲۰

۲-۱-۱۰-۴ مدل کانو. ۲۰

۲-۱-۱۰-۵ مدل اندازه‌گیری رضایت مشتری در امریکا ۲۱

۲-۱-۱۰-۶ مدل اندازه‌گیری رضایت مشتری در اروپا ۲۲

۲-۱-۱۰-۷ مدل شاخص‌های رضایت مشتری.. ۲۳

۲-۱-۱۰-۸ مدل ای. سی. اس. آی.. ۲۴

۲-۱-۱۰-۹ مدل سروکوال. ۲۴

۲-۱-۱۱ دلایل مطالعه و سنجش رضایت مشتری.. ۲۵

۲-۱-۱۲ نیازها و خواسته‌های اصلی مشتریان بانک… ۲۶

۲-۱-۱۳ پیامد و اثرات افزایش رضایت مشتری.. ۲۷

۲-۱-۱۴ اهمیت ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات بانکی.. ۲۷

۲-۱-۱۵-۱ شکلهای ابراز نارضایتی مشتریان نسبت به خدمات بانک و پیامدهای احتمالی.. ۲۸

۲-۱-۱۶ برنامه ارائه خدمات مطلوب مشتریان. ۲۹

۲-۲ بخش دوم : کیفیت خدمات… ۲۹

۲-۲-۱کیفیت خدمات آنلاین.. ۲۹

۲-۲-۲ کیفیت خدمات و بانکداری آنلاین.. ۳۰

۲-۲-۳ ویژگی‌های کیفیت خدمات در بانکداری آنلاین.. ۳۲

۲-۲-۴ تاریخچه کیفیت خدمات سیستمهای آنلاین.. ۳۳

۲-۲-۵ متغیر تعدیل‌گر: شهرت و برند بانکها ۳۷

۲-۲-۶ بانکداری آنلاین.. ۳۹

۲-۲-۶ انواع خدمات بانکداری آنلاین.. ۴۰

۲-۲-۶-۱ شبکه‌های مدیریت یافته. ۴۰

۲-۲-۶-۲ اینترنت با رایانه‌های شخصی.. ۴۰

۲-۲-۶-۳ بانکداری تلفنی.. ۴۰

۲-۲-۶-۴ ماشین‌های خودپرداز. ۴۱

۲-۲-۶-۵ بانکداری موبایلی.. ۴۱

۲-۲-۶-۶ بانکداری دفتری.. ۴۱

۲-۲-۶-۷ خدمات بانکی مبتنی بر تلویزیون. ۴۱

۲-۲-۶-۸ صفحات وب… ۴۲

۲-۲-۶-۹ بانکداری خانگی.. ۴۲

۲-۲-۷ مزایای بانکداری آنلاین.. ۴۲

۲-۲-۸ عملیات بانکداری آنلاین در سیستم بانکی کشور. ۴۴

۲-۲-۹ اجزای بانکداری آنلاین در ایران. ۴۵

۲-۲-۹-۱ انواع کارتها ۴۵

۲-۲-۹-۲ شبکه شتاب… ۴۵

۲-۲-۹-۳ سیستم تسویه بین بانکی مبادلات ارزی.. ۴۵

۲-۲-۹-۴ شبکه سوئیچ عملیات خرد بانکی و بین بانکی.. ۴۵

۲-۲-۹-۵ شبکه مرکزی سوئیفت… ۴۵

۲-۲-۱۰ بانکداری آنلاین.. ۴۶

۲-۲-۱۱ انواع بانکداری.. ۴۷

۲-۲-۱۱-۱ اطلاعات… ۴۷

۲-۲-۱۱-۲ ارتباطات… ۴۷

۲-۲-۱۱-۳ معامله. ۴۷

۲-۲-۱۲ رشد بانکداری آنلاین.. ۴۸

۲-۲-۱۳ فرصت‌ها برای بانکداری آنلاین.. ۴۹

۲-۳-۵ مدل تحقیق.. ۴۹

۲-۳ پیشینه تحقیق.. ۵۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.