فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد مالی؛ بررسی اثر رویکردهای کیفیت بر نتایج اقتصادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد مالی؛ بررسی اثر رویکردهای کیفیت بر نتایج اقتصادی دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد مالی؛ بررسی اثر رویکردهای کیفیت بر نتایج اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد مالی؛ بررسی اثر رویکردهای کیفیت بر نتایج اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد مالی؛ بررسی اثر رویکردهای کیفیت بر نتایج اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد مالی؛ بررسی اثر رویکردهای کیفیت بر نتایج اقتصادی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱) مقدمه……………………………………………………………………. ۱۴
۲-۲) تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر……………………………………… ۱۴
۲-۳) سیر تکاملی مدیریت کیفیت فراگیر……………………… ۱۷
۲-۴) مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر…………………………………. ۲۱
۲-۵)مفهوم کیفیت…………………………………………………… ۲۲
۲-۶)تیم های کنترل کیفیت در سازمان های امروزی………………… ۲۲
۲-۷)استانداردهای جهانی مرتبط با مدیریت کیفیت……………………. ۲۳
۲-۸)فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر………………………………. ۲۵
۲-۹)معیارهای کیفیت…………………………………………….. ۲۵
۲-۱۰) ارتباط میان مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد شرکت……… ۲۶
۲-۱۰-۱) تمرکز بر مشتریان……………………………………. ۲۶
۲-۱۰-۲)ارتباط با عرضه کنندگان………………………………….. ۲۷
۲-۱۰-۳) همکاری کارکنان……………………………………………. ۲۷
۲-۱۰-۴) محیط کاری………………………………………………….. ۲۷
۲-۱۰-۵) بهینه کاوی……………………………………………………. ۲۸
۲-۱۱) بررسی برخی از مدلهای مدیریت کیفیت فراگیر…………… ۲۹
۲-۱۲) چهارچوب مفهومی تحقیق…………………………………… ۳۳
۲-۱۳) عملکرد مالی…………………………………………………… ۳۵
۲-۱۴) هدف از ارزیابی عملکرد……………………………………. ۳۸
۲-۱۵) ارزیابی عملکرد…………………………………………………….. ۳۹
۲-۱۶) رابطه بین عملکرد شغلی و اثربخشی………………….. ۴۱
۲-۱۷) چه کسی باید ارزیابی را انجام دهد؟……………………… ۴۳
۲-۱۸) پیشینه تحقیق…………………………………………………….. ۴۵
۲-۱۸-۱) تحقیقات انجام شده در داخل کشور…………………………. ۴۵
۲-۱۸-۲) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور………………. ۴۶
۲-۱۹) خلاصه فصل………………………………………………. ۴۷
بخشی از منابع فارسی
- ال ایکاف راسل،(۱۳۸۲) ،” بازآفرینی سازمان”، ترجمه تقی ناصر شریعتی و همکاران، چاپ اول، تهران، سازمان مدیریت صنعتی
- انصاری منوچهر،(۱۳۸۳)، ” اصول مدیریت کیفیت فراگیر”، چاپ اول، تهران، انتشارات کتاب نو
- ایشیکاوا کورو ،(۱۳۷۶)،”کنترل کیفیت فراگیر”، ترجمه احمد جواهریان، انتشارات ماد، چاپ اول،
- آقایی عبدالله،(۱۳۷۹)،” مدیریت کیفیت جامع: ریشه یابی واژه، تاریخچه، تعاریف و مفاهیم”، ماهنامه استاندارد، شماره ۱۱۲
- آگوای،(۱۳۷۸) ،” آموزه های دکتر دمینگ”، ترجمه: م. تیموری،صص ۸۸-۶۶
- باران دوست رامبد ، رحمانی شادی ،(۱۳۸۲)،” بررسی رابطه تطبیقی مدیریت کیفیت جامع و سازمان یادگیرنده”، ماهنامه تدبیر، سال سیزدهم،شماره ۱۳۴
- پاسوار محمدحسن، مشبکی اصغر،(۱۳۸۵)،” برنامه ریزی ملی با رویکرد مدیریت کیفیت جامع، فصلنامه پژوهشهای مدیریت در ایران”، دوره دهم، شماره اول، صص ۸۹-۶۷،
- تفرشی و همکاران ،(۱۳۸۱)،” نگرش نوین به نظریات سازمان و مدیریت در جهان امروز”، انتشارات فراشناخت اندیشه، صص ۷۰-۵۰
- جعفری مصطفی، اصولی حسین،(۱۳۷۹)، “مدیریت کیفیت فراگیر”، چاپ اول ا، انتشارات رسا، تهران
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 