فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- مقدمه. ۱۳
۲-۲- هوش… ۱۴
۲-۲-۱ نظریه هوش چندگانه گاردنر. ۱۴
۲-۲-۲ هوش تصویری – فضایی.. ۱۴
۲-۲-۳ هوش کلامی – زبانی.. ۱۴
۲-۲-۴ هوش منطقی- ریاضی.. ۱۵
۲-۲-۵ هوش اندامی – جنبشی.. ۱۵
۲-۲-۶ هوش موسیقیایی.. ۱۵
۲-۲-۷ هوش میان فردی.. ۱۵
۲-۲-۸ هوش درون فردی.. ۱۵
۲-۲-۹ هوش طبیعت گرا ۱۵
۲-۳- انواع هوش از دیدگاه مدیریت.. ۱۶
۲-۳-۱ هوش فرهنگی.. ۱۶
۲-۳-۲ هوش سازمانی.. ۱۷
۲-۳-۳ هوش معنوی.. ۱۸
۲-۴- کاربرد هوش معنوی در محیط کار. ۱۹
۲-۵- هوش هیجانی.. ۲۰
۲-۵-۱ دو بعد اصلی هوش هیجانی.. ۲۰
۲-۵-۲ هوش هیجانی و مدیریت بازار. ۲۱
۲-۶- هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار. ۲۳
۲-۷- هوش اجتماعی.. ۲۴
۲-۷-۱ مدل های هوش اجتماعی.. ۲۶
۲-۷-۱-۱ مدل مارلو و پرتی.. ۲۶
۲-۷-۱-۲ مدل راه حل های واقع گرایانه. ۲۶
۲-۷-۱-۳ مدل رحیم. ۲۷
۲-۷-۱-۴ مدل هوش اجتماعی تحقیق حاضر. ۲۷
۲-۸- کیفیت و خدمات.. ۲۸
۲-۸-۱ مفهوم کیفیت.. ۲۸
۲-۸-۲ مفهوم خدمات.. ۲۸
۲-۸-۳ مفهوم کیفیت خدمات.. ۲۸
۲-۸-۴ ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات.. ۲۹
۲-۸-۵ الگوی مدیریت تکاملی کیفیت خدمات.. ۲۹
۲-۸-۶ برخی از مدل های کیفیت خدمات.. ۳۰
۲-۸-۶-۱ مدل سروکوال. ۳۰
۲-۸-۶-۲ مدل بازنگری شده سروکوال. ۳۱
۲-۸-۶-۳ مدل آلدلیگان و باتل. ۳۱
۲-۹- پیشینه تحقیقات انجام شده ۳۱
۲-۹-۱ تحقیقات در مورد هوش اجتماعی در ایران. ۳۱
۲-۹-۲ تحقیقات در مورد هوش اجتماعی در خارج از ایران. ۳۲
۲-۹-۳ تحقیقات در مورد کیفیت خدمات در ایران. ۳۲
۲-۹-۴ تحقیقات در مورد کیفیت خدمات در خارج از ایران. ۳۳
۲-۱۰- چهارچوب نظری تحقیق. ۳۳
۲-۱۱- مدل مفهومی تحقیق. ۳۴
۲-۱۲- مدل تحلیلی تحقیق. ۳۵
۲-۱۳- خلاصه. ۳۶
بخشی از منابع فارسی
- آذر، عادل. و علی محمد لو. ۱۳۸۹. طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دو سویه. مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره ۱.
- آقااحمدی، قربان علی.، صبورا حلیمی. و سعید کیادلیری. ۱۳۸۹. کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کار های دانش بنیان.
- ابطحی، سیدابراهیم. و احمد مرآت نیا. ۱۳۸۷. مدل تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان. دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی.
- استرت، امیلی. (۱۳۹۱). هوش هیجانی (هوش عاطفی) از مدیریت تا رهبری. مترجم؛ فتحعلی خانی، مونا، اهرامی، هومن. تهران، نشر سازمان مدیریت صنعتی.
- ایران زاده، سلیمان.، حسین عماری. و سعید مستقیم بخشایش. ۱۳۸۸. ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: برازش مدل کیفیت خدمات سروکوال در بانک های پاسارگاد شمال غرب کشور. مجله فراسوی مدیریت، شماره ۸.
- بیک زاد، جعفر.، زهرا مولوی. و کریم اسکندری. ۱۳۹۰. رابطه خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی. شماره ۳.
- بهرامی، فرامرز. ۱۳۸۷. مبانی هوش معنوی. فصلنامه سلامت روان، شماره ۱.
- سبحانی نژاد، مهدی. و علیرضا یوزباشی. ۱۳۸۷. هوش هیجانی و مدیریت در سازمان. (مبانی نظری، شیوه های آموزشی و ابزارهای سنجش) فصلنامه مدیریت، شماره ۱۲.
- سلطانی فر، عاطفه. ۱۳۸۶. هوش هیجانی. فصلنامه اصول بهداشت روانی، شماره ۳۵.
۱۰. حسینی، میرزا حسن.، مصطفی احمدی نژاد. و سمیه قادری. ۱۳۸۹. بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی بانک تجارت. مجله بررسی های بازرگانی، شماره ۴۲.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 