فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه یادگیری سازمانی و بهرهوری منابع انسانی؛ بررسی نقش یادگیری مستمر در توسعه سرمایه انسانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه یادگیری سازمانی و بهرهوری منابع انسانی؛ بررسی نقش یادگیری مستمر در توسعه سرمایه انسانی دارای ۸۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه یادگیری سازمانی و بهرهوری منابع انسانی؛ بررسی نقش یادگیری مستمر در توسعه سرمایه انسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه یادگیری سازمانی و بهرهوری منابع انسانی؛ بررسی نقش یادگیری مستمر در توسعه سرمایه انسانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه یادگیری سازمانی و بهرهوری منابع انسانی؛ بررسی نقش یادگیری مستمر در توسعه سرمایه انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه یادگیری سازمانی و بهرهوری منابع انسانی؛ بررسی نقش یادگیری مستمر در توسعه سرمایه انسانی :
|
بصورت فایل ورد همراه با منابع مقدمه ……………………………………………… |
۱۸ |
|
۲-۱ بخش اول : یادگیری سازمانی ………… |
۱۹ |
|
۲-۱-۱ مقدمه ……………………………………………………. |
۱۹ |
|
۲-۱-۲ تعریف یادگیری و عناصر آن ………………………. |
۲۱ |
|
۲-۱-۳ تعاریف یادگیری سازمانی ………………………………… |
۲۲ |
|
۲-۱-۴ نظریه پردازان یادگیری سازمانی …………………….. |
۲۴ |
|
۲-۱-۵ ویژگی های یادگیری سازمانی ………………………. |
۲۵ |
|
۲-۱- ۶ فرایند یادگیری سازمانی …………………………. |
۲۶ |
|
۲-۱-۶-۱کسب دانش …………………………………………… |
۲۶ |
|
۲-۱-۶-۲ توزیع اطلاعات ………………………………….. |
۲۶ |
|
۲-۱-۶-۳ تفسیر اطلاعات …………………………………… |
۲۸ |
|
۲-۱-۶- ۴ حافظه سازمانی ………………………………………. |
۲۹ |
|
۲-۱-۷ یادگیری سازمانی و سازمان یاد گیرنده ………… |
۳۱ |
|
۲-۱-۸ ایجاد یک سازمان یادگیرنده ……………….. |
۳۳ |
|
۲-۱-۹ ابعاد یادگیری سازمانی ……………………………. |
۳۵ |
|
۲-۱-۱۰ مهارت های پنج گانه لازم برای ایجاد یادگیری سازمانی …. |
۳۵ |
|
۲-۱-۱۱ مولفه های یادگیری سازمانی ………………………. |
۳۶ |
|
۲-۱-۱۲ سه مدل یادگیری سازمانی در تشخیص فرصت کارآفرینانه … |
۳۸ |
|
۲-۱-۱۲-۱ یادگیری ادراکی در فاز اکتشاف ……………… |
۴۰ |
|
۲-۱-۱۲-۲ یادگیری رفتاری در فاز شکل گیری ……….. |
۴۲ |
|
۲-۱-۱۲-۳ یادگیری اجرایی در طول هر دو فاز تشخیص فرصت . |
۴۴ |
|
۲-۱-۱۳ تشخیص فرصت از طریق یادگیری …………………. |
۴۶ |
|
۲-۱-۱۳-۱ تشخیص فرصت از طریق یادگیری ادراکی …… |
۴۶ |
|
۲-۱-۱۳-۲ تشخیص فرصت از طریق یادگیری رفتاری ………… |
۴۷ |
|
۲-۱-۱۳-۳ تشخیص فرصت از طریق یادگیری اجرایی ……. |
۴۸ |
|
۲-۱-۱۴ تاریخچه سازمان یادگیرنده …………….. |
۴۹ |
|
۲-۱-۱۵ تعاریف سازمان یادگیرنده ………………………………. |
۵۱ |
|
۲-۱- ۱۶ویژگی های سازمان یادگیرنده ……………………. |
۵۱ |
|
۲-۱-۱۷ ایجاد یک سازمان یادگیرنده …………………………. |
۵۲ |
|
۲-۱- ۱۸ اهمیت سازمان یادگیرنده ……………….. |
۵۴ |
|
۲-۱-۱۹ تفاوت بین یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده … |
۵۴ |
|
۲-۱-۲۰ تفاوت سازمان های سنتی با سازمان های یادگیرنده .. |
۵۶ |
|
۲-۱-۲۱ راهبردهای گسترش سازمان یادگیرنده …….. |
۵۹ |
|
۲-۱-۲۲ موانع بکار گیری یادگیری سازمانی ……. |
۶۱ |
|
۲-۱-۲۳ مهارت های پنج گانه لازم برای ایجاد یادگیری سازمانی … |
۶۱ |
|
۲-۱-۲۴ مولفه های یادگیری سازمانی ……………………… |
۶۲ |
|
۲-۲ بخش دوم : بهره وری منابع انسانی …………… |
۶۵ |
|
مقدمه ……………………………………………………. |
۶۵ |
|
۲-۲-۱بهره وری ……………………………………………………… |
۶۶ |
|
۲-۲-۲تاریخچه بهره وری ……………………………………… |
۶۷ |
|
۲-۲-۳ عوامل پنج گانه مؤثر بر بهره وری ………………….. |
۶۸ |
|
۲-۲-۴ عوامل مؤثر بر بهره وری نیروی کار …………… |
۷۰ |
|
۲-۲-۵عوامل مؤثر بر بهره وری نیروی انسانی …………. |
۷۱ |
|
۲-۲-۶مدل ACHIEVE …………………………………………….. |
۷۲ |
|
۲-۲-۷ تأثیر حقوق و دستمزد بر بهره وری ………………………. |
۷۴ |
|
۲-۲-۸ شرایط لازم برای بهبود بهره وری نیروی انسانی در سازمانها .. |
۷۵ |
|
۲-۲-۹ اندازهگیری بهرهوری ………………………………….. |
۷۷ |
|
۲-۳ چندی درباره سازمان مورد پژوهش ……………….. |
۷۸ |
|
۲-۳-۱ تعریف شهرداری ………………………………….. ۲-۳-۲ شهرداری محلات ……………………………………. |
۷۸ ۷۹ |
|
۲-۴ پیشینه پژوهش ………………………….. |
۸۰ |
|
۲-۴-۱ تحقیقات انجام گرفته در خارج از کشور ……….. |
۸۰ |
|
۲-۵ جمع بندی ………………………………………. |
۸۴ |
منابع فارسی:
۱ـ اسدی، اصغرو دیگران ، ۱۳۷۹ ، سازمان یادگیرنده ، طرح تحقیق برای پروژه تدوین لایحه وزارت علوم – تحقیقات و فناوری
۲ـ الحسینی، سید حسن ،۱۳۸۰ ، چاپ اول ، سنجش بالندگی سازمانها با رویکرد تحلیلی- کاربردی، تهران؛ نشر بهاریه.
۳ـ الوانی، سید مهدی ، ۱۳۸۲،سازمانهای یاد دهنده ،نسل جدید سازمانهای یادگیرنده، فصلنامه علمی، تخصصی مدیریت و توسعه، شماره ۱۸، تهران: انتشارات موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت.
۴ـ ایران نژاد ،سلیمان،۱۳۷۸، چاپ اول ، مدیریت در آینده – قرن ۲۱
–آموزشی تدبیر ،۱۳۷۶، شماره ۲۰ ، صفحه ۱۲-۷۵
۶ـ حیدری تفرشی، غلامحسین و دیگران ، ۱۳۸۱، نگرشی نوین به نظریات سازمان و مدیریت در جهان امروز، تهران؛ نشر فراشناختی اندیشه.
۷ـ دفت ، ریچارد ال ، ۱۳۸۰، تئوری و طراحی سازمان ، ترجمه علی پارسیان و محمد اعرابی ،تهران:انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی
۸ـ رضایی کلید بری ، علیخان گرگانی ، سلیمی وحمید رضا و روح الله و سعید باقر، ۱۳۹۱
بهره وری منابع انسانی (با تاکید بر مفاهیم ،مدل ها و عوامل موثر )، چاپ ابریشم ، جلد یک
۹ـ رهنورد، فرج ا…، ۱۳۷۸، یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده، فصلنامه علمی –کاربردی مدیریت دولتی ، شماره ۴۳ ، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 