فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره بازاریابی مویرگی (مستقیم)؛ بررسی راهکارها، مدلها و اثرگذاری در توسعه بازار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره بازاریابی مویرگی (مستقیم)؛ بررسی راهکارها، مدلها و اثرگذاری در توسعه بازار دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره بازاریابی مویرگی (مستقیم)؛ بررسی راهکارها، مدلها و اثرگذاری در توسعه بازار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره بازاریابی مویرگی (مستقیم)؛ بررسی راهکارها، مدلها و اثرگذاری در توسعه بازار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره بازاریابی مویرگی (مستقیم)؛ بررسی راهکارها، مدلها و اثرگذاری در توسعه بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره بازاریابی مویرگی (مستقیم)؛ بررسی راهکارها، مدلها و اثرگذاری در توسعه بازار :
دانلود فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره بازاریابی مویرگی (مستقیم)؛ بررسی راهکارها، مدلها و اثرگذاری در توسعه بازار
چکیده
بازاریابی مستقیم یا مویرگی به عنوان به کارگیری کانالهای مستقیم ارتباط با مصرف کنندگان به منظوریافتن مشتری وتحویل محصول وخدمت به مشتری بدون نیاز به استفاده از واسطه های بازاریابی تعریف شده است بازاریابی مستقیم به بازاریاب اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری از مشتری دریافت کرده بازارهدف را به گونه ای بهتر نشانه گیری کند ومحصول را بدون قرارگرفتن در فرایند عریض وطویل وپر هزیننه کانالهای سنتی به فروش رساند
بازاریابی مویرگی ، لزوماً شامل فعالیتهای کوتاه مدت و پاسخ مدار نیست. بازاریابی مستــقیم به دنبال توسعه روابط مستقیم مستمر با مشتریان است، چراکه اکثر بازاریابان براین باورند که هزینه جذب مشتریان جدید، پنج برابر حفظ مشتریان فعلی است. براین اساس فعالیت های بازاریابی مستقیم،به عنوان ابزاری برای رضایتمند نگه داشتن مشتریان و تشویق او به هزینه کردن خواهدبود. زمانی که مشتری جذب شد، فرصت فروش سایر محصولات بنگاه به او، به وجود میآید
پس بازاریابی مویرگی می تواند مشتریان بالقوه را شناسایی و تعدیل کرده و راه فروش را هموارکند
و….
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 