فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره الگوریتمهای مسیریابی تعادل بار در شبکههای مش بیسیم چندکاناله؛ تحلیل عملکرد و کاربردها PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره الگوریتمهای مسیریابی تعادل بار در شبکههای مش بیسیم چندکاناله؛ تحلیل عملکرد و کاربردها PDF دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره الگوریتمهای مسیریابی تعادل بار در شبکههای مش بیسیم چندکاناله؛ تحلیل عملکرد و کاربردها PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره الگوریتمهای مسیریابی تعادل بار در شبکههای مش بیسیم چندکاناله؛ تحلیل عملکرد و کاربردها PDF2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره الگوریتمهای مسیریابی تعادل بار در شبکههای مش بیسیم چندکاناله؛ تحلیل عملکرد و کاربردها PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره الگوریتمهای مسیریابی تعادل بار در شبکههای مش بیسیم چندکاناله؛ تحلیل عملکرد و کاربردها PDF :
فایل دانلودی فقط شامل فایل ترجمه شده با پسوند pdf بوده و فایل انگلیسی در آن موجود نمی باشد.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله:
۱. مقدمه
شبکه های مش بی سیم ( (WMN شبکه های بی سیم چند منظوره با اتصال مش هستند. یک WMN از گره دروازه، روتر مش و مشتریان مش تشکیل شده است. روترهای مش از مش اصلی با تحرک کم و معمولا هر روتر با چند کارت رابط بی سیم مجهز شده است (آکیلدیز و وانگ، ۲۰۰۵؛ پاتک و دوتا۲۰۱۱).
IEEE 802.11 کنترل دسترسی رسانه (MAC) کار گروهی ۲۰۰۳، IEEE 802.11) پروتکل اغلب در WMN ها استفاده می شود که روترها با یک کانال کار می کنند. برای کانال تک، حداکثر میزان داده در لایه MAC برای IEEE IEEE 802.11 ) a / g 802.11 گروه کاری۲۰۰۳) ۵۴Mbps است و عمق واقعی برای لایه کاربردی تقریبا نصف است(رانی والا و چیوه ۲۰۰۵). تداخل گره های مجاور نیز سرعت انتقال را کاهش می دهد.
بنابراین، مشکل افزایش ظرفیت شبکه مهم است. زمانیکه پروتکل لایه فیزیکی a / b / g IEEE 802.11 ، IEEE 802.11) کارگروهی ۲۰۰۳)، چندین کانال عمود را فراهم می کند، کارت های رابط بی سیم روترهای مش می توانند به طور همزمان در چندین کانال ارتقایی عمل کنند که می تواند ظرفیت و عملکرد WMN ها را افزایش دهد.
در WMN های چند کاناله، بار شبکه با تعداد کاربران افزایش می یابد. برخی از روترها، به ویژه روترهای داغ، ممکن است گره ها متراکم شوند و لینک های مرتبط با آنها، لینک های باریک هستند. هنگامی که گره های متراکم وجود دارند، احتمال وقوع تاخیر طولانی مدت و افت بسته ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد.
به هر حال، پروتکل های مسیریابی برای WMN ها استفاده می شود، مانند AODV (پرکینز و همکاران، ۲۰۰۳) و HWMP (کیم و همکاران، ۲۰۱۲)، تأثیر گره های گرم را در نظر نگیرید. در زمان شکل گرفتن حالت بارگذاری، آن تا زمان کاهش یا تنظیم مسیرهای جدید، حفظ خواهد شد. بنابراین، چالش عمده ای در طراحی پروتکل مسیریابی در WMN های چند کاناله، بارتوازن شبکه در بین روترها برای جلوگیری از تراکم می باشد.
برای WMNs، مشکل توازن بار را می توان به دروازه تعادل بار و توازن بارگذاری روتر تقسیم کرد (خوان و همکاران ۲۰۱۲، توکیتو و همکاران ۲۰۰۹). با شرایط ترافیکی فعلی، تعادل بار دروازه، روتر های مرتبط با دروازه ها را انتخاب می کند و روترهای (مسیریاب) توازن بار، مسیر را برای جریان انتخاب می کند. اخیرا، محققان مسیریابی توازن-بار را (LBR) برای WMN های چند کاناله پیشنهاد کرده اند (نارایان، ۲۰۱۳؛ لی و همکاران ۲۰۰۹، هی و همکاران، ۲۰۱۲؛ جانگ و همکاران، ۲۰۰۹؛ ولونز و ژو، ۲۰۱۱؛ سینگ و لوبیال، ۲۰۱۲). متریک مسیریابی لایه ای جدید خطی توسط نارایان (۲۰۱۳) با هدف تخمین تداخل، بارگذاری و تأخیر پیوند به صورت موثر برای بهبود عملکرد پیشنهاد می شود.
یک پروتکل LBR برای شبک مش چند رادیویی ) LBM ) )لی و همکاران.، ۲۰۰۹) برای توازن بار ترافیکی بین کانال ها طراحی می شود، که در آن مسیر متریک LBM از بار ترافیکی و تداخل تشکیل می شود. در این مقاله مسئله مجموعه غالب متصل توازن بار ( LBCDS ) بحث می شود (هی و همکاران۲۰۱۲)، که ساخت LBCDS و تخصیص توازن بار مغلوب به غالب به طور همزمان بررسی می شوند. طرح مسیریابی دانگل Anycast مبتنی بر میدان احتمالی توزیع شده (جانگ و همکاران.، ۲۰۰۹) می تواند درتوازن بار بین دروازه ها و گره های مش کمک کند. ولونز و ژو (۲۰۱۱) فرمولبندی مسیریابی قوی نسبت-عملکرد را برای شبکه های چند رادیو، چند کانال توسعه می دهد که از نیازهای ترافیکی قابل پیش بینی در منطقه استفاده می کنند.
سینگ و لوبیال (۲۰۱۲) الگوریتمی را با استفاده از استراتژی برگشت پذیر سازگار برای تحقق توازن بار در میان گره های حسگر و رسیدن به توزیع سر خوشه ای نسبتا یکنواخت درسرتاسر شبکه پیشنهاد دادند. پروتکل مسیریابی پیشنهادی در این مقاله بر اساس توازن بارگذاری روتر است و مسائل را برای به حداقل رساندن اختلاف بار بین روترها بررسی می کند. مدل شبکه برای WMN های چند کاناله با یک دروازه واحد ارائه شده است. بر اساس این مدل، الگوریتم LBR پیشنهاد شده که شامل الگوریتم تخصیص پیوند و الگوریتم انتخاب مسیرتوازن بار می باشد. الگوریتم تخصیص پیوند تمام لینک ها را به کانال ها برای به حداقل رساندن میزان دخالت شبکه اختصاص می دهد. پس از آن، یک الگوریتم انتخاب مسیر توازن-بار برای کاهش اختلاف بار بین روترها پیشنهاد می شود. با استفاده از الگوریتم LBR، جریان جدید مسیر را با تداخل و بار کم انتخاب می کند. بنابراین، بار ترافیک به همان اندازه توزیع شده و عملکرد شبکه بهبود یافته است.
بقیه این مقاله به شرح زیر سازماندهی می شود: در بخش ۲، مدل شبکه برای WMN ها ارائه می شود. سپس، الگوریتم تخصیص پیوند در بخش ۳ پیشنهاد می شود. در بخش ۴، الگوریتم انتخاب مسیر توازن بار پیشنهاد شده است. در بخش ۵ نتایج شبیه سازی ارائه و تحلیل می شود. در بخش ۶ نتایج اصلی مقاله راخلاصه می کنیم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 