فایل کامل مطالعه علمی درباره راهاندازی کسبوکار؛ ۲۴ گام کلیدی برای موفقیت و رشد پایدار استارتاپها
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه علمی درباره راهاندازی کسبوکار؛ ۲۴ گام کلیدی برای موفقیت و رشد پایدار استارتاپها دارای ۴۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه علمی درباره راهاندازی کسبوکار؛ ۲۴ گام کلیدی برای موفقیت و رشد پایدار استارتاپها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه علمی درباره راهاندازی کسبوکار؛ ۲۴ گام کلیدی برای موفقیت و رشد پایدار استارتاپها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه علمی درباره راهاندازی کسبوکار؛ ۲۴ گام کلیدی برای موفقیت و رشد پایدار استارتاپها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه علمی درباره راهاندازی کسبوکار؛ ۲۴ گام کلیدی برای موفقیت و رشد پایدار استارتاپها :
عنوان: فایل کامل مطالعه علمی درباره راهاندازی کسبوکار؛ ۲۴ گام کلیدی برای موفقیت و رشد پایدار استارتاپها
تعداد اسلاید: ۴۰ اسلاید
فرمت: پاورپوینت
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان راه اندازی کسب و کار: ۲۴ گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا می باشد که در حجم ۴۰ اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
گام ۰: شروع کنید
سه راه برای شروع کسب و کار جدید
گام ۱: تقسیم بندی بازار
تعریف تقسیم بندی بازار
گام ۲: انتخاب بازار خط مقدم ساحلی
گام ۳: ساخت پروفایل کاربر نهایی
ویژگی های بالقوه ای که باید در پروفایل کاربرنهایی تان مدنظر قرار دهید
گام ۴: محاسب انداز کل بازار در دسترس برای بازار خط مقدم ساحلی
گام ۵: ترسیم پروفایل کاربرنما برای بازار خط مقدم ساحلی
ادامه گام ۵: ترسیم پروفایل کاربرنما
برای بازار خط مقدم ساحلی
گام ۶: مورد کاربری چرخه حیات کامل
گام ۷: تعیین مشخصات سطح بالای محصول
گام ۸: تعیین کمیت ارزش پیشنهادی
گام ۹: ده مشتری بعدی خود را شناسایی کنید
گام ۱۰ : شایستگی محوریتان را مشخص کنید
گام ۱۱ : موقعیت رقابتی تان را ترسیم کنید
گام ۱۲: تعیین واحد تصمیم گیری مشتری
گام ۱۳ : فرآیند جذب مشتری دست به جیب را ترسیم کنید
گام ۱۴ : محاسبه اندازه کل بازار در دسترس برای بازارهای پس آیند
گام ۱۵ : طراحی مدل کسب و کار
چهار عامل کلیدی که کارآفرینان همواره در طراحی مدل کسب و کار در نظر می گیرند
گام ۱۶ : تعیین چهارچوب قیمت گذاری
گام ۱۷ : ارزش مادام العمر مشتری جذب شده را محاسبه کنید
گام ۱۸ : فرآیند فروش را برای جذب مشتری ترسیم کنید
پرسش های کلیدی در فرآیند فروش
گام ۱۹ : محاسب هزین جذب مشتری
روش درست محاسبه هزینه جذب مشتری: دیدگاه بالا به پایین
روشهای کاهش هزینه های جذب مشتری
گام ۲۰: فرضیات کلیدی را شناسایی کنید
گام ۲۱: فرضیات کلیدی را بیازمایید
گام ۲۲: حداقل محصول تجاری قابل پذیرش را تعریف کنید
سه شرط حداقل محصول تجاری قابل پذیرش
گام ۲۳: عرضه محصول برای فروش
گام ۲۴: برنامه محصول را توسعه دهید
منبع
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول وعلائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 