فایل کامل پژوهش جامع درباره تدوین برنامه تجاری (Business Plan)؛ بررسی مراحل طراحی، راهبردهای اجرایی و مدیریت منابع
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش جامع درباره تدوین برنامه تجاری (Business Plan)؛ بررسی مراحل طراحی، راهبردهای اجرایی و مدیریت منابع دارای ۶۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش جامع درباره تدوین برنامه تجاری (Business Plan)؛ بررسی مراحل طراحی، راهبردهای اجرایی و مدیریت منابع کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش جامع درباره تدوین برنامه تجاری (Business Plan)؛ بررسی مراحل طراحی، راهبردهای اجرایی و مدیریت منابع۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش جامع درباره تدوین برنامه تجاری (Business Plan)؛ بررسی مراحل طراحی، راهبردهای اجرایی و مدیریت منابع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش جامع درباره تدوین برنامه تجاری (Business Plan)؛ بررسی مراحل طراحی، راهبردهای اجرایی و مدیریت منابع :
مشخصات فایل:
عنوان: پاورپوینت تدوین برنامه تجاری (Business Plan)
تعداد اسلاید: ۶۵ اسلاید
قالب بندی: پاورپوینت
فایل کامل پژوهش جامع درباره تدوین برنامه تجاری (Business Plan)؛ بررسی مراحل طراحی، راهبردهای اجرایی و مدیریت منابع
فهرست مطالب:
مقدمه
ایده تجاری گام اول در طرح تجاری
یک برنامه تجاری قابل دفاع
ایده تجاری
یک مدل کسب و کار چیست؟
سه پایه یک مدل کسب و کار خوب
اجزای اصلی برنامه تجاری
خلاصه مدیریت
معرفی شرکت
معرفی شرکت و کسب و کار
برنامه
بازار
منطق برنامه بازار
برنامه بازار : روندهای بازار
بخشبندی بازار
برنامه بازار : تحلیل رقباء
برنامه بازار : تحلیل رقابت
تحلیل کمی مشتریان و بخش بازار
هدفگذاری فروش و سود
برنامه بازار : استراتژی بازاریابی
برنامه مالی
منطق مالی برنامه تجاری
بخش کمی برنامه تجاری
منابع و مصارف مالی
هزینههای شرکت : موضوع هزینه
هزینههای شرکت : دوره سرمایهگذاری
منابع تامین مالی
صورت گردش وجوه نقد
صورت جریان نقدی
صورت حساب سود و زیان
ترازنامه
اجزای ترازنامه
صورت منابع تامین سرمایه و مصارف آن
سناریوهای تامین سرمایه
گزارش مصرف سرمایه
تحلیل اقتصادی طرح تجاری
نسبتهای مالی
نکاتی برای نوشتن بخش مالی
برنامه عملیاتی و ریسک
برنامه عملیات
استراتژیهای رشد
استراتژیهای خروج : فروش سهام
استراتژیهای خروج : شکست
ریسک عملیات
ریسکهای بازار
برنامه مدیریت و کاهش ریسک
اطلاعات پشتیبان
آدرس نمونههای طرح تجاری
قسمتی از متن پاورپوینت:
ایده تجاری نقطه مرکزی و شالوده یک طرح تجاری است. بدون داشتن یک ایده تجاری مشخص، برنامه تجاری تبدیل به صفحاتی از اعداد و ارقام فاقد جذابیت برای سرمایهگذاران میشود.
تجربه نشان داده است طراحان طرح تجاری در ایران به ایده تجاری کم بها میدهند و بیشتر بر روی ظاهر طرح تجاری متمرکز میشوند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 