فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی ارتباط میزان استفاده از تلویزیون با نگرش شهروندان نسبت به حقوق مدنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی ارتباط میزان استفاده از تلویزیون با نگرش شهروندان نسبت به حقوق مدنی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی ارتباط میزان استفاده از تلویزیون با نگرش شهروندان نسبت به حقوق مدنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی رابطه استفاده از تلویزیون با نگرش به حقوق شهروندی
فصل دوم : ادبیات تحقیق
۲-۲تحقیقات داخلی.۱۸
۲-۲-۱ شهروندی۱۸
۲-۳تحقیقات خارجی.۲۷
۲-۳-۱ شهروندی.۲۷
۲-۳-۲ نقش و تأثیر رسانه تلویزیون۳۰
۲-۴ نتیجه گیری از مروری بر ادبیات تحقیق.۳۳
۲-۵ مفهوم نگرش.۳۴
۲-۵-۱ تعریف نگرش..۳۴
۲-۵-۲ ساخت نگرش.۳۵
۲-۵-۳ تئوری فیش باین و آیزن۳۷
۲-۶ مفهوم شهروند و شهروندی.۳۸
۲-۶-۱ تعریف شهروند و شهروندی۳۸
۲-۶-۲حقوق شهروندی.۴۱
۲-۷ طرح نظری تحقیق۴۳
۲-۷-۱ خطوط تحلیل در نظریه اجتماعی شهروندی تلویحی۴۶
۲-۷-۱-۱ شهروندی در نظریه اجتماعی جامعه مدنی /انقلابی مارکس۴۷
۲-۷-۱-۲ شهروندی در نظریه مدرنیته ماکس وبر۴۷
۲-۷-۱-۳ شهروندی در نظریه عضویت اجتماعی شهری دورکیم.۴۷
۲-۷-۱-۴ شهروندی در نظریه اجتماع گزلشافتی تونیس۴۸
۲-۷-۱-۵ شهروندی در نظریه توسعه مدرنیته پارسونز..۴۹
۲-۷-۱-۶ خطوط تحلیل در نظریه اجتماعی شهروندی کانونی مارشال۵۱
۲-۷-۱-۷ خطوط تحلیل در نظریه اجتماعی شهروندی فراگیر ترنر.۵۲
۲-۷-۱-۸ نظریه حوزه عمومی /حوزه خصوصی هابرماس۵۴
۲-۷-۱-۹ تلفیق و ترکیب نظریه های اجتماعی شهروندی۶۰
۲-۸ چارچوب نظری۶۰
۲-۸-۱ نظریه اجتماعی شهروندی کانونی مارشال۶۰
۲-۸-۱-۱ تعریف شهروندی۶۲
۲-۸-۱-۲ گسترش تاریخی شهروندی.۶۲
۲-۸-۱-۳ ابعاد سه گانه شهروندی..۶۳
۲-۹ نظریه پرورش۶۷
۲-۹-۱ روش تحقیق در نظریه پرورش.۶۹
۲-۹-۲ انتقادات به نظریه پرورش..۷۱
۲-۱۰ رویکرد استفاده و رضامندی۷۵
۲-۱۰-۱ مخاطب شناسی..۷۸
۲-۱۱ نتیجه گیری..۸۰
مدل تحلیلی تحقیق.۸۳
.
..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 