فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه ضرورت و امکان آموزش فلسفه در دانشگاهها و تأثیر آن بر ارتقای اندیشه دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه ضرورت و امکان آموزش فلسفه در دانشگاهها و تأثیر آن بر ارتقای اندیشه دانشجویان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه ضرورت و امکان آموزش فلسفه در دانشگاهها و تأثیر آن بر ارتقای اندیشه دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی ضرورت و امکان آموزش فلسفه به دانشجویان دانشگاه ها
فصل۲ مبانی نظری و پیشینه پژوهش ۱۲
۲-۱ تعریف و تبیین مفهوم فلسفه ۱۳
۲-۱-۱ بررسی سیر تاریخی فلسفه ۱۳
۲-۱-۲ تعریف فلسفه ۱۴
۲-۱-۳ بازشناسی مفهوم فلسفه ۱۶
۲-۱-۴ مفهوم فلسفه و آموزش فلسفه از دیدگاه فیلسوفان ۱۷
۲-۱-۵ ضرورت، تعریف و ماهیت تفکر ۱۹
۲-۱-۶ اهمیت فلسفیدن و فلسفه ورزی ۲۴
۲-۱-۷ فلسفه سیری مولد برای مقابله با دگماتیسم ۲۴
۲-۱-۸ فلسفه در جایگاه فعالیت ۲۵
۲-۲ آموزش فلسفه ۲۶
۲-۲-۱ ماهیت و مفهوم آموزش فلسفه ۲۶
۲-۲-۲ مشکلات، مزایا و فواید پیش رو برای آموزش فلسفه ۲۶
۲-۲-۳ روش آموزش فلسفه ۲۷
۲-۲-۴ نقد و بررسی فرایند یاددهی یادگیری آموزش فلسفه ۲۹
۲-۲-۵ نقد و بررسی ارزشیابی و ارزیابی کلاس آموزش فلسفه ۳۱
۲-۳ آموزش فلسفه برای کودکان ۳۲
۲-۳-۱ مبانی آموزش فلسفه برای کودکان ۳۲
۲-۳-۲ اهمیت پرداختن به فلسفه برای کودکان و نوجوانان ۳۲
۲-۳-۳ اهداف برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان ۳۳
۲-۳-۴ ویژگی های (ماهیت و مبنا) برنامه ی فلسفه برای کودکان و نوجوانان ۳۴
۲-۳-۵ ویژگی ها، عناصر و اجزا، مزایا و فواید ۳۴
۲-۴ آموزش فلسفه در آموزش عالی ۳۵
۲-۴-۱ تاریخچه آموزش عالی در اسلام(دانشگاه جهان اسلام زمینه ساز دانشگاه کنونی جهان غرب) ۳۵
۲-۴-۲ اهداف آموزش عالی ۳۶
۲-۴-۳ رسالت دانشگاه ۳۷
۲-۴-۴ بررسی و تبیین مفهوم استادی و معلمی گری در دانشگاه ۳۷
۲-۴-۵ نقش دانشگاه در هویت دهی به دانشجو ۳۸
۲-۴-۶ فلسفه برای همه ۳۹
۲-۴-۷ ورود فلسفه در دانشگاه در ایران معاصر ۳۹
۲-۴-۸ دانشگاه و آموزش فلسفه ۳۹
۲-۴-۹ برنامه درسی متناسب آموزش فلسفه به دانشجویان ۴۱
۲-۴-۱۰ مسائل و موانع، چالش های پیش رو ۴۱
۲-۴-۱۱ آموزش بزرگسالان ۴۲
۲-۴-۱۲ خصوصیات دوران جوانی(۵ شاخصه ی اصلی) ۴۴
۲-۴-۱۳ تجربه آموزش فلسفه در دانشگاه های ایران ۴۸
۲-۵ بخش دوم: پیشینه تحقیق ۴۸
۲-۵-۱ تحقیقات داخلی: ۴۹
۲-۵-۲ تحقیقات خارجی: ۵۰
۲-۶ جمع بندی مبانی نظری و پیشینه و ارائه چارچوب تحقیق: ۵۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 