فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه شرایط مطلوب طراحی فضاهای آموزشی و فرهنگی سازگار با اقلیم


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه شرایط مطلوب طراحی فضاهای آموزشی و فرهنگی سازگار با اقلیم صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه شرایط مطلوب طراحی فضاهای آموزشی و فرهنگی سازگار با اقلیم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی شرایط مناسب فضاهای آموزشی و فرهنگی همساز با اقلیم

فصل دوم: مرور منابع، ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق

۲-۱ برنامه ریزی فضاهای آموزشی. ۱۱

۲-۲ فضاهای آموزشی. ۱۳

۲-۲-۱ مطلوبیت زمین مدرسه ۱۳

۲-۳ ساختمان مدرسه ۱۴

۲-۴ ویژگی های کلاس درس. ۱۴

۲-۴-۱ بررسی نور طبیعی. ۱۴

۲-۴-۲ رنگ. ۱۵

۲-۴-۳ جایگاه معلم ۱۵

۲-۴-۴ میز و نیمکت. ۱۵

۲-۵ نام مدرسه ۱۵

۲-۶ تابلو ها و کتیبه ها ۱۶

۲-۷  درب ورودی ۱۶

۲-۸  ضوابط مکان یابی و ساختن محیط های آموزشی. ۱۶

۲-۸-۱ دسترسی. ۱۶

۲-۸-۲ آسایش محیطی. ۱۶

۲-۸-۲-۱ نور ۱۷

۲-۸-۲-۲ نوع نور موردنیاز ۱۹

۲-۹  مکان یابی و شرایط انتخاب زمین ۲۰

۲-۹-۱ سازگاری ۲۰

۲-۹-۱-۱ سازگاری موقعیت مکانی ۲۰

۲-۹-۱-۲ کاربری های سازگار – ناسازگاری موقعیت مکانی ۲۰

۲-۹-۲ مطلوبیت. ۲۱

۲-۹-۲-۱ شرایط محیطی ۲۱

۲-۹-۳ ظرفیت. ۲۲

۲-۱۰ ایمنی واحدهای آموزشی. ۲۲

۲-۱۰-۱ ایمنی در مقابل سوانح طبیعی. ۲۲

۲-۱۰-۲ ایمنی در مقابل سوانح غیرطبیعی. ۲۳

۲-۱۰-۳ ایمنی در ارتباط با حوادث داخلی مدرسه ۲۳

۲-۱۱ سرانه فضاهای محوطه ۲۴

۲-۱۱-۱ صف جمع و تفریق ۲۴

۲-۱۱-۲ فضای بازی و ورزش. ۲۴

۲-۱۱-۳ فضای سبز ۲۴

۲-۱۱-۴ فضای توقف وسایل نقلیه ۲۴

۲-۱۱-۵ فضاهای ارتباطی غیرمفید ۲۵

۲-۱۱-۶ فضاهای ارتباطی. ۲۵

۲-۱۲ مساحت زمین موردنیاز برای ساختمان های آموزش یک طبقه ۲۵

۲-۱۳ مساحت زمین موردنیاز برای ساختمان های آموزشی بالای یک طبقه ۲۵

۲-۱۴ نگاهی به ویژگی های اقلیمی منطقه مورد مطالعه و رابطه آن با موضوع تحقیق ۲۵

۲-۱۴-۱ نحوه تأثیر عوامل اقلیمی در رابطه با ساختار فضاهای آموزشی. ۲۵

۲-۱۴-۲ نحوه تأثیر عوامل اقلیمی در تعیین جهت ساختمان ۲۶

۲-۱۴-۳ ویژگی های معماری بومی مناطق معتدل مرطوب ۲۶

۲-۱۴-۴ فرم ساختمان در رابطه با اقلیم ۲۷

۲-۱۴-۴-۱ تابش آفتاب حرارت ۲۸

۲-۱۴-۴-۲ تشخیص مواقع گرم و سرد یک محل ۲۸

۲-۱۴-۴-۳ تأثیر زوایه تابش ۲۸

۲-۱۴-۴-۴ تاثیر سایه بان ها ۲۹

۲-۱۴-۴-۵ باد ۳۰

۲- ۱۴-۵ تهیوه موردنیاز در اقلیم معتدل و مرطوب ۳۰

۲-۱۴-۶ بارندگی و رطوبت. ۳۱

۲-۱۴-۶-۱ راه های نفوذ رطوبت به ساختمان ۳۱

۲-۱۴-۶-۲ نفوذ آب باران ۳۲

۲-۱۴-۶-۳ تعرق ۳۲

۲-۱۴-۷ روش های بهره وری از عناصر اقلیمی در کیفیت ساختمان های آموزشی. ۳۳

۲-۱۵ اصول و قوانین در ساخت و سازهای ساختمان های آموزشی در اقلیم معتدل و مرطوب ۳۴

۲-۱۵-۱ نیازهای حرارتی. ۳۴

۲-۱۵-۲ جهت استقرار ساختمان ۳۴

۲-۱۵-۳ فرم کالبدی و سازماندهی پلان ۳۴

۲-۱۵-۴ اندازه پنجره ها و سایبان ۳۵

۲-۱۵-۵ مصالح ساختمانی و رنگ سطوح خارجی. ۳۵

۲-۱۵-۶ سیستم مکانیکی. ۳۵

۲-۱۶ سوابق تحقیق ۴۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.