فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه سیره تبلیغی و مخاطب‌شناسی در حوزه ارتباطات دینی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه سیره تبلیغی و مخاطب‌شناسی در حوزه ارتباطات دینی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه سیره تبلیغی و مخاطب‌شناسی در حوزه ارتباطات دینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی سیره تبلیغی و مخاطب شناسی

فصل دوم؛ ادبیات و مبانی نظری تحقیق. . ..۱۰

۲-۲ پیشینه تحقیق.. . .۱۲

۲-۳ تبلیغ از نگاه فرهنگ غرب.۱۵

۲-۴ تبلیغ از نگاه اندیشمندان مسلمان.. . . ۱۶

۲-۵ تعریف تحقیق از تبلیغ. . . .۲۰

۲-۶ مبانی نظری.. . . . . ۲۱

۲-۶-۱ ارتباطات به مثابه انتقال پیام. ۲۲

۲-۶-۲ ارتباطات به مثابه تولید و تبادل معنا. ۲۷

۲-۶-۳ ارتباطات به مثابه آیین. ۳۰

۲-۶-۴ چارچوب نظری ارتباطی تحقیق۳۴

۲-۶-۵ مبانی نظری مخاطب‌شناسی.۳۶

۲-۶-۵-۱ تاریخچه مخاطبان . ۳۷

۲-۶-۵-۲ گونه‌های مختلف مخاطبان..۴۰

۲-۶-۵-۲-۱ مخاطبان به مثابه یک گروه یا عموم.۴۰

۲-۶-۵-۲-۲ مخاطب به مثابه خرسندی و رضامندی در رجوع به رسانه..۴۱

۲-۶-۵-۲-۳ مخاطبان یک رسانه خاص۴۲

۲-۶-۵-۲-۴ مخاطبان یک کانال یا محتوا۴۳

۲-۶-۵-۲-۵ رویکرد اتخاذ شده در تحقیق..۴۴

..

..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.